To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-04
Lublin: Dostawa wyposażenia w ramach zadania p.n. Przebudowa budynku na potrzeby Zakładu Opieki Leczniczej dla żołnierzy, rodzin i kombatantów
Numer ogłoszenia: 487808 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 429052 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, Al. Racławickie 23, 20-049 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 718 32 03, faks 81 718 32 03.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia w ramach zadania p.n. Przebudowa budynku na potrzeby Zakładu Opieki Leczniczej dla żołnierzy, rodzin i kombatantów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa wyposażenia w ramach zadania p.n. Przebudowa budynku na potrzeby Zakładu Opieki Leczniczej dla żołnierzy, rodzin i kombatantów. część ASORTYMENT CPV 1 Sprzęt do sali ćwiczeń fizycznych CPV 37.44.00.00-4 2 Urządzenia chłodzące CPV 39.71.70.00-1 3 Urządzenia do sanitarnego zabezpieczenia pomieszczeń CPV 39.83.17.00-3 4 Urządzenie do utrzymania czystości CPV 39.22.43.00-1 5 Urządzenia sprzątające CPV 39.71.34.00-7 6 Rolety okienne CPV 39.51.54.00-9 7 Wyroby tekstylne CPV 39.51.51.00-6 39.51.20.00-2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia opisane zostały w załączniku nr 1.1 -1.7.- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia i wszystkie elementy dodatkowe wchodzące w jego skład, muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2012), po wykonaniu dostawy gotowe do użytkowania bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. 4. Zamawiający poprzez wskazanie nazw własnych w elementach opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawcy są zobowiązani na każde żądanie Zamawiającego do przedstawienia dokumentów i/lub materiałów informacyjnych przygotowanych przez producenta oferowanego sprzętu, potwierdzających spełnienie wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na okres nie krótszy niż określony w opisie przedmiotu zamówienia, począwszy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia oraz zapewni bezpłatne przeglądy techniczne, konserwacje i naprawy w okresie udzielonej gwarancji, prowadzone przez autoryzowany serwis, (jeśli dotyczy). 7. Miejsce dostawy i montażu: 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ w Lublinie, ul. M. Skłodowskiej - Curie 9 8. Bezpłatne szkolenie w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia, dla personelu medycznego oraz technicznego. Przeprowadzenie szkolenia należy potwierdzić protokołem z podaniem zakresu szkolenia, ilości godzin, datą i podpisem osób uczestniczących w szkoleniu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00 - Wyroby włókiennicze 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzęt do sali ćwiczeń fizycznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDEN - INMED Sp. z o. o., ul. Wenedów 2, 75-847 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2567,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2760,43
Oferta z najniższą ceną: 2760,43 / Oferta z najwyższą ceną: 4267,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Urządzenia do sanitarnego zabezpieczenia pomieszczeń
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA "SOFT" MARTA MAZUR, MARIUSZ MAZUR SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA "SOFT" MARTA MAZUR, MARIUSZ MAZUR SPÓŁKA JAWNA
- Firma Soft Marta Mazur, Mariusz Mazur Sp. j., ul. Prof. L. Chmaja 4, 35-021 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22920,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34767,80
Oferta z najniższą ceną: 34767,80 / Oferta z najwyższą ceną: 35421,54
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Urządzenie do utrzymania czystości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Norden Sp. z o. o., ul. Holenderska 4, 05-152 Czosnów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5644,47
Oferta z najniższą ceną: 5644,47 / Oferta z najwyższą ceną: 9525,12
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Rolety okienne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DYSKRET Kiersztyn SławomirŻaluzje, Rolety, Verticale, Borowina Sitaniecka 52 B, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26405,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10648,73
Oferta z najniższą ceną: 10648,73 / Oferta z najwyższą ceną: 34324,38
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Wyroby tekstylne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ANWO" J. I A. DAWID SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ANWO" J. I A. DAWID SPÓŁKA JAWNA
- ANWO J. i A. Dawid Spółka Jawna, ul. Bursaki 18A, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59097,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68184,65
Oferta z najniższą ceną: 68184,65 / Oferta z najwyższą ceną: 68184,65
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa systemu zarządzania kontrolą dostępu sieci LAN wraz z wdrożeniem systemu telefonii IP oraz dostawą urządzeń do kopii zapasowych, tabletów, laptopów oraz licencji CAL.
- Dostawa artykułów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
- Zakup i dostawa krzeseł biurowych potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Zakup, dostawa krzeseł obrotowych pracowniczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lublinie
- RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych RDW w Lublinie z/s w Bychawie w 2025 r.
- Dostawa mięs wieprzowych, wołowych i wędlin/ drobiu świeżego i wędlin drobiowych do Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU AGD DLA WYDZIAŁU NAUK HISTORYCZNYCH I PEDAGOGICZNYCH UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
- Dostawa zmywarek i płyty indukcyjnej do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Dostawa mebli wraz z ich montażem w pokojach na budynku F Ośrodka Rehabilitacyjno-Wypoczynkowego "Syrena" w Mielnie
- Sukcesywna dostawa artykułów gospodarstwa domowego przez okres 12 miesięcy dla jednostek Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Pomocy w Pstrągówce
- DOSTAWA SPRZĘTU AGD DLA WYDZIAŁU NAUK O ZIEMI I KSZTAŁTOWANIA ŚRODOWISKA UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
więcej: Wyroby włókiennicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.