eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TychyBadania lekarskie dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tychach oraz pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Tychach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Tychy: Badania lekarskie dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tychach oraz pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Tychach.
Numer ogłoszenia: 487958 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Budowlanych 59, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 7815861, faks 032 7815860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badania lekarskie dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tychach oraz pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Tychach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Badania lekarskie dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tychach oraz pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Tychach. Zamówienie obejmuje następujący zakres przedmiotowy: Zakres I: W ramach badań lekarskich dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy Zamawiający uwzględnia następujące rodzaje badań lekarskich i wydawanych orzeczeń: 1. Badanie wstępne przez lekarza uprawnionego, łącznie z wydaniem orzeczenia stwierdzającego brak przeciwwskazań do wykonywania zawodu - badania internistyczne. 2. Badanie wstępne przez lekarza uprawnionego do wykonywania badań osób na stanowiskach wymienionych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011r. w sprawie pracowników zatrudnionych na stanowiskach bezpośrednio związanych z prowadzeniem i bezpieczeństwem ruchu kolejowego, prowadzeniem określonych rodzajów pojazdów kolejowych oraz pojazdów kolejowych metra (Dz. U. Nr 59 poz. 301 z późn. zm.). 3. Badania lekarskie lekarzy specjalistów: 1) okulistyczne, 2) laryngologiczne, 3) neurologiczne, 4) dermatologiczne, 5) psychotesty, 6) ortopedyczne, 7) kardiologiczne, 8) psychiatryczne, 9) pulmonologiczne, 10) urologiczne, 11) psychologiczne. 4. Badanie wstępne psychologicznej przydatności zawodowej tzw. psychotechniczne, łącznie z wydaniem oceny lub orzeczenia: 1) kierowcy kat. C, 2) kierowcy kat. B, 3) kierowcy kat. D, 4) kierowcy kat. C + E, 5) kwalifikacji wstępnej kierowców, 6) operatora wózków jezdniowych, 7) operatora sprzętu ciężkiego, 8) badania wysokościowe powyżej 10m. 5. Badania diagnostyczne: 1) badanie ekg, 2) badanie rtg klatki piersiowej, 3) słuchu- audiometr, 4) badanie spirometryczne. 6. Badania wstępne operatora wózków jezdniowych przez lekarzy: okulistę, medycyny pracy - łącznie z wydaniem orzeczenia. 7. Badania wstępne kierowcy kat. C, D, C + E przez lekarzy: neurologa, okulistę, laryngologa, medycyny pracy - łącznie z wydaniem orzeczenia oraz badania poziomu cukru i badanie słuchu audiometrem. 8. Badania wstępne kierowcy kat. B przez lekarzy: neurologa, okulistę, medycyny pracy - łącznie z wydaniem orzeczenia oraz badania poziomu cukru i badanie słuchu audiometrem. 9. Badanie wysokościowe przez lekarzy: neurologa, laryngologa, okulistę, medycyny pracy - z wydaniem orzeczenia, obejmującego badanie słuchu audiometrem. 10. Badanie psychologiczne przydatności zawodowej łącznie z wydaniem oceny lub orzeczenia przez psychologa uprawnionego do wykonywania badań osób wymienionych w zakresie I pkt 3.1.1 ppkt 2. 11. Badania specjalistyczne przez lekarzy uprawnionych do wykonywania badań osób wymienionych w zakresie I pkt 3.1.1 ppkt 2. 1) okulistyczne, 2) laryngologiczne, 3) neurologiczne. 12. Badanie laboratoryjne: 1) morfologia pełna, 2) rozmaz + płytki, 3) kreatynina, 4) mocz - badanie ogólne, 5) bilirubina, 6) AspAT (GPT), 7) Aminotransferaza, 8) ALAT (GPT), 9) Hbs, 10) OB., 11) glikemia (glukoza). 13. Badanie kału na nosicielstwo x 3 do uzyskania wpisu w książeczce sanitarno- epidemiologicznej. 14. Wpis do książeczki sanitarno - epidemiologicznej przez uprawnionego lekarza. 15. Badania dla osoby bezrobotnej ubiegającej się o uzyskanie licencji I i II stopnia pracownika ochrony fizycznej oraz licencji I i II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego wraz z orzeczeniem lekarskim zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 23 lipca 2013r. w sprawie badań lekarskich i psychologicznych osób ubiegających się o wydanie licencji oraz posiadających licencję pracownika ochrony fizycznej (Dz. U. z 2013r., poz. 855) W ramach badań stwierdzających zdolność osób bezrobotnych i poszukujących pracy do wykonywania pracy, uczestnictwa w szkoleniu lub przygotowaniu zawodowym dorosłych, odbywania stażu, wykonywania prac społecznie użytecznych Zamawiający przewiduje skierowanie na badania ok. 700 osób bezrobotnych. Zakres II: Badania wstępne osób zatrudnianych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tychach, a także pracowników kierowanych na badania okresowe oraz kontrolne zgodnie z art. 229 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21 poz. 94 późn. zm.). Zamówienie dotyczy następujących rodzajów badań lekarskich: 1. Badanie wstępne przez lekarza uprawnionego, łącznie z wydaniem orzeczenia stwierdzającego brak przeciwwskazań do wykonywania zawodu. 2. Badanie wstępne oraz badanie lekarza okulisty na stanowiskach przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin - łącznie z wydaniem orzeczenia stwierdzającego brak przeciwwskazań do wykonywania zawodu. 3. Badania okresowe przez lekarza uprawnionego, łącznie z wydaniem orzeczenia stwierdzającego brak przeciwwskazań do wykonywania zawodu. 4. Badanie okresowe oraz badanie lekarza okulisty na stanowiskach przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin - łącznie z wydaniem orzeczenia stwierdzającego brak przeciwwskazań do wykonywania zawodu. 5. Badanie kontrolne przez lekarza uprawnionego po czasowej niezdolności do pracy trwającej dłużej niż 30 dni łącznie z wydaniem orzeczenia stwierdzającego brak przeciwwskazań do wykonywania zawodu. W ramach badań profilaktycznych pracowników PUP Tychy Zamawiający uwzględnia: - badania okresowe - przewidywana ilość - 30 osób - kontrolne - przewidywana ilość - 5 osób - badania wstępne Liczba osób zatrudnionych na dzień 31.10.2013 r. wynosi 74 osoby. Ze względu na siedzibę Zamawiającego oraz specyfikę jego działalności badania muszą odbywać się na terenie miasta Tychy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00 - Usługi medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który złoży oświadczenie, iż posiada wpis (załącznik nr 1 do SIWZ) księgi rejestrowej do Rejestru Podmiotów Leczniczych prowadzonego przez wojewodę zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia 2011r. o działalności leczniczej (Dz. U. Nr 112, poz. 654 z późn. zm.) oraz który złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: - wykazu wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem zakresu rzeczowego, ich wartości, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 3 do SIWZ), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami tymi są: - oświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie wykonawcy -jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać oświadczenia, o którym mowa wyżej, -w przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie (załączniku nr 3 do SIWZ) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. - wymagane jest wykonanie przynajmniej 2 usług o zakresie wskazanym w przedmiocie zamówienia o wartości 20 000,00 zł. brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie (załącznik nr 3a do SIWZ) tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Załącznik nr 5 do SIWZ- wypełniony formularz oferty, -Pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1. Ze względu na specyfikę zamówienia istnieje możliwość zmiany przez Zamawiającego postanowień umowy w stosunku: 1) do rodzaju badań lekarskich innych niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, gdy będą one wymagane przepisami prawa i będą dotyczyły osób bezrobotnych i poszukujących pracy kierowanych na szkolenia zawodowe, staż, przygotowanie zawodowe, prace społecznie użyteczne, osób które odmowę podjęcia pracy uzasadniają stanem zdrowia, a także osób zatrudnianych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tychach oraz pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Tychach kierowanych na badania okresowe i kontrolne. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy odbywać się będą w drodze aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać nieodpłatnie w pokoju nr 407 na III piętrze oraz na stronie internetowej http://bip.umtychy.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 14:15, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj.: 43-100 Tychy ul. Budowlanych 59, III piętro, w pokoju 415 (kancelaria urzędu) na III piętrze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacje dodatkowe dotyczące finansowania projektu ze środków Unii Europejskiej: Nazwa projektu: Europejski Standard IV- Poddziałanie 6.1.2, W kierunku zatrudnienia- Poddziałanie 6.1.3,.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.