eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Przygotowanie i dostawa posiłków w formie pełnego obiadu do placówek oświatowych Gminy Wągrowiec.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Wągrowiec: Przygotowanie i dostawa posiłków w formie pełnego obiadu do placówek oświatowych Gminy Wągrowiec.
Numer ogłoszenia: 488048 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2680801, faks 067 2680803.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.gops.wagrowiec.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa posiłków w formie pełnego obiadu do placówek oświatowych Gminy Wągrowiec..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i dostawa posiłków w formie pełnego obiadu do placówek oświatowych: -Zespół Szkół Żelice dla 47 osób, - Filia Rudnicze dla 5 osób, - Szkoła Podstawowa Łaziska dla 11 osób, - Szkoła Podstawowa Sienno dla 7 osób, - Gimnazjum w Rąbczynie dla 12 osób, - Szkoła Podstawowa Pawłowo Żońskie dla 28 osób. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przygotowanie posiłków w formie pełnego obiadu i dowóz do placówek oświatowych Gminy Wągrowiec tj. 110 porcji obiadowych x 5 dni w tygodniu. Liczba posiłków może ulec zmianie - zmniejszyć się lub zwiększyć o 20%. Zamówienie należy realizować od 02.01.2014 roku do 27.06.2014 roku w dni nauki szkolnej ( ok. 110 dni). Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia : Posiłki przygotowane przez Wykonawcę pod względem technologii wykonania i jakości spełniać muszą normy określone przez Instytut Żywienia Dzieci i Młodzieży. Posiłki muszą posiadać wymaganą przepisami kaloryczność i muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą być wykonane ze świeżych produktów spożywczych posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia. Posiłek obiadowy powinien dostarczać około 30% do 40% całodziennego zapotrzebowania uczniów w wieku od 6 do 15 roku życia na energię i składniki pokarmowe - zalecana wartość odżywcza ( norma średnioważona) wynosi 2380 kcal. Porcja obiadowa ucznia szkoły podstawowej i gimnazjum : PRODUKT - ILOŚĆ W GRAMACH; ZUPY 200-300, MIESO,RYBA 150-200, SURÓWKI,WARZYWA 150, ZIEMNIAKI,RYŻ,MAKARON 170-200. Posiłki Wykonawca będzie dostarczał we własnym zakresie w termicznych naczyniach jednorazowych ze sztućcami, które posiadają atest, odpowiednio zabezpieczone przed zniszczeniem i zabrudzeniem, dowożone w torbach lub pojemnikach termoizolacyjnych i pozostawione w placówce do czasu wydania w tych pojemnikach. Wykonawca będzie podawał tygodniowy jadłospis do wiadomości uczniów i personelu w sposób zwyczajowo przyjęty, najpóźniej przed obiadem w pierwszy dzień, w którym obowiązuje. Środek transportu musi spełniać wymagania sanitarno-epidemiologiczne. Dostarczanie posiłków odbywać się będzie w godzinach od 11.15 do 13.00, z zastrzeżeniem, że do Zespołu Szkół w Żelicach i Filii w Rudniczu do godz. 11.50, do Szkoły Podstawowej w Łaziskach do godz. 12.30, do Szkoły Podstawowej w Siennie do godz. 12.30, do Gimnazjum w Rąbczynie od poniedziałku do czwartku do godz. 13.00 a w piątek do godz. 11.15, do Szkoły Podstawowej w Pawłowie Żońskim do godz. 11.25. Szczegółowy harmonogram dostarczania posiłków Wykonawca ustali w porozumieniu z Dyrektorami szkół..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez stwierdzenie : SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez stwierdzenie : SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez stwierdzenie : SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez stwierdzenie : SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków poprzez stwierdzenie : SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenia stanowiące załącznik Nr 2 i 3 do specyfikacji. Kalkulacja ceny jednostkowej. Wykaz usług, które wykonają podwykonawcy ( np. transport) zgodnie z załącznikiem Nr 4 do specyfikacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gops.wagrowiec.wlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, pok. 206.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, pok. 206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.