eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BystraŚwiadczenie usług ochrony osób i mienia Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-22

Ogłoszenie nr 48822 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.

Bystra: Świadczenie usług ochrony osób i mienia Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 18731


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 21606


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, krajowy numer identyfikacyjny 64092300000, ul. ul. J. Fałata  2, 43360   Bystra, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 334 991 800, faks 334 991 802, e-mail zp_szpitalbystra@szpitalbystra.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalbystra.pl
Adres profilu: www.bip.szpitalbystra.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług ochrony osób i mienia Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

6/EZP/380/EAE/3/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, polegającej w szczególności na: a)Całodobowej ochronie osób i mienia Centrum przed włamaniem, kradzieżą, wandalizmem, niszczeniem terenów zielonych, niedopuszczaniem do wynoszenia i dewastacji urządzeń sprzętów, w obiektach i na terenie strzeżonych nieruchomości Centrum. b)Monitorowaniu sygnałów z systemu alarmowego poprzez nadajnik oraz powiadamianiu przez stację monitorowania osób wskazanych przez Dyrektora Centrum o sytuacjach alarmowych. c)Reagowaniu patrolu interwencyjnego, który w sytuacji naruszenia porządku udzieli pomocy pracownikom ochrony. Pracownicy patrolu interwencyjnego muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. Czas dojazdu do obiektów patrolu interwencyjnego w przypadku wezwania przez pracownika ochrony, włączenia systemu alarmowego lub powiadomienia przez stację monitorowania nie może przekroczyć: w godzinach od 7.00 do 19.00 - 20 min, w godzinach od 19.00 do 7.00 - 10 min. d)Wykonywaniu co 3 miesiące serwisu systemów alarmowych w dni robocze w godzinach 7.00-13.00 w obiektach Administracji, Apteki, Pawilonu IV, Budynku Poradni Specjalistycznych, Archiwum polegającej na: pełnieniu całodobowego serwisu, sprawdzaniu stanu centrali, czujników, szyfratorów, sygnalizatorów optyczno-akustycznych, zasilania awaryjnego i innych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, wymianie zużytych bezpieczników, sprawdzaniu całości okablowania, stanu akumulatorów i pomiaru napięć w punktach pomiarowych, sprawdzaniu sprawności działania systemu poprzez wywoływanie próbnych alarmów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Adres poczty elektronicznej Zamawiającego:zp@szpitalbystra.pl

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT174000.00
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KOMES Sp.z o.o.,  ,  Al. Komisji Edukacji Narodowej 36/112B,  02-797,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 210817.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 210817.08
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 283916,88
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.