eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówRemonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-12

Wyszków: Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej
Numer ogłoszenia: 48832 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 8524 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, faks 029 7424209.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni utwardzonej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I Zamówienie obejmuje: 1. Wykonywanie napraw i remontów dróg, ulic, chodników i placów gminnych o nawierzchni wykonanej z masy bitumicznej lub drobnowymiarowych elementów betonowych, uszczelnienie pęknięć nawierzchni bitumicznej. 2. Naprawa nawierzchni z destruktu. 3. Naprawa nawierzchni z drobnowymiarowych elementów betonowych. 4. Wymiana, wbudowanie krawężnika i obrzeża chodnikowego. 5. Bieżące utrzymanie i konserwacja mostu w Kamieńczyku w tym: naprawy i konserwacja elementów konstrukcyjnych, - oczyszczanie elementów konstrukcyjnych, oczyszczanie i konserwacja przestrzeni pod obiektem i terenu przyległego, oczyszczenie i malowanie barier ochronnych, wymiana desek podestu. 6. Szacunkowe obmiary poszczególnych elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym. 7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeśli Wykonawca skorzysta z tego dopuszczenia i zaoferuje rozwiązania równoważne, musi wykazać w ofercie, że proponowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. II. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia 1. Prace wykonywane będą każdorazowo po zleceniu przez Zamawiającego. Zlecenie zawierało będzie wskazanie miejsca naprawy, określenie rodzaju prac. Wykonawca wykona prace w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania zlecenia. Wykonawca zrealizuje zlecenie przesłane faksem, e-mailem, telefonicznie. 2. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza materiały, urządzenia , sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania technologii zgodnie ze specyfikacjami technicznymi opracowanymi przez GDDiA. 4. Wszelkie roboty winny zostać wykonane zgodnie z obowiązującymi normami przedmiotowymi, opracowaniami technicznymi , instrukcjami oraz ze sztuką budowlaną. 5. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, uszkodzenie należy zabezpieczyć, oznakować i o fakcie poinformować zarządcę drogi. Wykonawca winien zapewnić możliwość zabezpieczenia miejsc zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, pieszego po godz. 1600 oraz w soboty , niedziele i dni świąteczne. Przystąpienie do czynności zabezpieczających winno następować niezwłocznie po telefonicznym zgłoszeniu. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania robót w kamizelkach odblaskowych. III. Fakturowanie 1. Faktury za wykonanie usług zgodnie z formularzem cenowym wystawiane będą na koniec każdego miesiąca, termin płatności 14 dni od daty ich złożenia. 2. Podstawą do wystawienia faktury za dany miesiąc będą zatwierdzone przez zamawiającego protokół odbioru prac sporządzone każdorazowo po wykonaniu zlecenia. 3. O zakończeniu prac wykonawca niezwłocznie zawiadomi zamawiającego na piśmie lub faxem, lub telefoniczne oraz przekaże sporządzone zestawienie ( obmiary) wykonanych robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Transportowe i Wykopy Ziemne Kazimierz Kobiałka, ul. Centralna 71, 07-200 Wyszkow, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 164471,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 171840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 171840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 177748,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.