eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączNa wykonanie usług polegających na zorganizowaniu i realizacji imprezy mikołajkowej i imprezy integracyjnej z okazji Dnia Wolontariusza w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Nowy Sącz: Na wykonanie usług polegających na zorganizowaniu i realizacji imprezy mikołajkowej i imprezy integracyjnej z okazji Dnia Wolontariusza w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera
Numer ogłoszenia: 488564 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 448846 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4443623, faks 018 4435239.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na wykonanie usług polegających na zorganizowaniu i realizacji imprezy mikołajkowej i imprezy integracyjnej z okazji Dnia Wolontariusza w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i realizacji imprezy mikołajkowej i imprezy integracyjnej z okazji Dnia Wolontariusza w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w części Lidera, składających się z 2 zadań: Zadanie Nr 1 Zorganizowanie i realizacja imprezy mikołajkowej w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - zwanej dalej także: Imprezą integracyjną lub imprezą mikołajkową Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i wykonanie jednodniowej imprezy mikołajkowej w dniu 10 grudnia 2012 w godzinach od 1200 do 1500 (czas pobytu w parku zabaw/sali zabaw) na terytorium - województwa małopolskiego - na terenie Miasta Nowego Sącza, dla 42 osób dorosłych, młodzieży i dzieci. Wykonawca zapewni dla uczestników imprezy mikołajkowej (w tym osoby dorosłe, młodzież i dzieci) niżej wymienione usługi: 1.Wykonawca zapewni realizację imprezy mikołajkowej w zadaszonym parku zabaw dla dzieci/ sali zabaw. 2.Park zabaw/sala zabaw powinna: a)być oddana do użytku wyłącznie uczestnikom imprezy mikołajkowe (zamknięta dla osób zewnątrz), b)mieć powierzchnię min. 200m2 - max.450m2 c)posiadać przynajmniej jedną salę na której uczestnicy będą mogli spożyć posiłek, d)minimum dwie bezpłatne łazienki, e)minimum dwie suszarki do włosów, f)bezpłatną szatnię, 3.W parku zabaw/Sali zabaw muszą znajdować się między innymi takie atrakcje, zabawki jak: a)dwa baseny z piłeczkami, b)zjeżdżalnie, c)tor przeszkód, d)mini ścianka wspinaczkowa, e)interaktywne gry na Nintendo, X-box - wyposażone w sensor ruchu, f)mini plac zabaw, g)lalki, h)samochody, którymi uczestnicy imprezy będą mogli jeździć, i)cymbergaj j)stół z piłkarzykami, k)domki do zabaw, l)gry planszowe 4.Wykonawca zapewnia dwóch animatorów zabawy, którzy będą malowały chętnym twarz, oraz prowadziły zabawy z uczestnikami imprezy. 5.Wykonawca zapewnia osobę przebraną w strój Mikołaja, który rozdawał będzie prezenty uczestnikom imprezy. 6.Wykonawca zapewni i przekaże Zamawiającemu lub osobie wskazanej paczki mikołajkowe: a)dla 12 kobiet za kwotę 35,00 złoty brutto każda paczka mikołajkowa zapakowana w odpowiedni papier świąteczny. Zamawiający wskaże grupę rodzajową paczek, jakie zostaną przekazane. b)dla dzieci 10 dziewczynek, 16 chłopców do kwoty 50,00 złoty brutto każda paczka mikołajkowa zapakowana w odpowiedni papier świąteczny. Zamawiający wskaże grupę rodzajową nagród, jakie zostaną przekazane. 7.Wykonawca zapewnia dwudaniowy obiad dla każdego z uczestników imprezy mikołajkowej na terenie parku zabaw/sali zabaw składający się z: a)zupy - rosół z makaronem nie mniej niż 300 ml, b)grillowanej piersi z kurczaka nie mniej niż 150 g, c)frytek nie mniej niż 200 g, d)zestawu surówek nie mniej niż 150 g, e)kompotu nie mniej niż 250 ml, f)deseru ciasta sernik/szarlotka nie mniej niż 200 g g)soku w plastikowej butelce o pojemności nie mniejszej niż 0,3 l h)dla dorosłych kawa z cukrem i śmietanką według bieżącego zapotrzebowania 8.Wykonawca zapewnia obsługę kelnerską podczas wydawania obiadu. 9.Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Kadry osób realizujących zamówienie spośród specjalistów posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie, dzięki którym przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z należytą starannością. 10.Wykonawca zapewnia transport uczestników imprezy mikołajkowej na trasie Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz - miejsce realizacji imprezy - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Żywiecka 13, 33-300 Nowy Sącz. Zadanie Nr 2 Zorganizowanie i realizacja imprezy integracyjnej z okazji Dnia Wolontariusza w ramach projektu systemowego Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego zwanej dalej także: Imprezą integracyjną, Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i wykonanie jednodniowej imprezy z okazji Dni Wolontariusza w dniu 07 grudnia 2012r. w godzinach od 1400 do 1700 roku na terytorium - województwa małopolskiego - na terenie Miasta Nowego Sącza, dla 34 osób młodzieży. Wykonawca zapewni dla uczestników imprezy z okazji Dnia Wolontariusza niżej wymienione usługi: 1.Wykonawca zapewni realizację imprezy z okazji Dnia Wolontariusza w restauracji na terenie Miasta Nowego Sącza. 2.Wykonawca zapewnia, że restauracja będzie: a)dysponowała co najmniej jedną salą, na której będzie można swobodnie pomieścić minimum 35 osób, przy jednoczesnej możliwości swobodnego spożywania posiłków i poruszania się, b)dysponowała bezpłatnymi toaletami znajdującymi się na terenie restauracji, c)dysponowała bezpłatną szatnią znajdującą się na terenie w restauracji, d)oddana do użytku wyłącznie uczestnikom imprezy z okazji Dnia Wolontariusza (zamknięta dla osób zewnątrz), 3.Wykonawca zorganizuje 2 godzinne karaoke na terenie restauracji, oraz zapewni osobę prowadzącą karaoke. 4.Wykonawca do prawidłowego przeprowadzenia karaoke zapewni niezbędny sprzęt a to między innymi: projektor multimedialny, ekran do projektora, minimum 4 mikrofony bezprzewodowe, ścieżkę dźwiękową, tekst oraz inny nie wymieniony sprzęt niezbędny do prawidłowego przeprowadzenia karaoke. 5.Wykonawca zapewni i przekaże Zamawiającemu lub osobie wskazanej paczki mikołajkowe: a)dla 6 koordynatorów wolontariatu za kwotę 50,00 złoty brutto każda paczka mikołajkowa zapakowana w odpowiedni papier świąteczny. Zamawiający wskaże grupę rodzajową paczek, jakie zostaną przekazane, b)dla 24 wolontariuszy za kwotę 50,00 złoty brutto każda paczka mikołajkowa zapakowana w odpowiedni papier świąteczny. Zamawiający wskaże grupę rodzajową paczek, jakie zostaną przekazane. 6.Wykonawca zapewnia dwudaniowy obiad dla każdego z uczestników imprezy integracyjnej składający się z: a)zupy - rosół z makaronem nie mniej niż 300 ml, b)grillowanego filetu z dorsza mniej niż 150 g, c)frytek nie mniej niż 200 g, d)zestawu surówek nie mniej niż 150 g, e)kompotu nie mniej niż 250 ml, f)deseru ciasta sernik/szarlotka nie mniej niż 200 g, g)soku w szklanej butelce o pojemności nie mniejszej niż 0,3 l, h)herbaty, kawy według bieżącego zapotrzebowania, 7.Wykonawca zapewni i przekaże Zamawiającemu lub osobie wskazanej wydruk w formacie A4, 30 sztuk w pełnym kolorze, informacji składających się z 3 części: a)informacja o instytucjach prowadzących wolontariat na terenie Miasta Nowego Sącza -baza (centra wolontariatu, kluby itp.) - adresy, telefony, strony www, b)Instytucje świadczące pomoc osobom potrzebującym na terenie Miasta Nowego Sącza - baza adresy, telefony, strony www, c)Baza przydatnych stron internetowych dotyczących tematyki wolontariatu. 8.Informacje wymienione w punkcie 7 przed ich drukiem muszą zostać zaakceptowane przez Koordynatorkę projektu, i muszą zostać dostarczone zamawiającemu w formie elektronicznej, na płycie CD. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 92.33.12.00 - Usługi świadczone przez parki rozrywki 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, Działania 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej Projekt systemowy Twoja AKTYWNOŚĆ szansą na sukces! współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie na Rzecz Integracji Środowisk Akademickich ORION, E. Plater 13a, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9490,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10023,02

  • Oferta z najniższą ceną: 10023,02 / Oferta z najwyższą ceną: 10229,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.