Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-04
Wrocław: Sukcesywna dostawę środków czystości z podziałem na 11 pakietów: PAKIET NR 1 - DROBNE ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO, PAKIET NR 2 - ŚRODKI CZYSTOŚCI, PAKIET NR 3 - ARTYKUŁY HIGIENICZNO -PAPIEROWE, PAKIET NR 4 - PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWE PAPIEROWE W ROLI, PAKIET NR 5 - ARTYKUŁY SPRZĄTAJĄCE, PAKIET NR 6 - UCHWYTY DO WORKÓW NA ODPADY, PAKIET NR 7 - DOZOWNIKI, POJEMNIKI, PAKIET NR 8 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY
PAKIET NR 9 - WYCIERACZKI, PAKIET NR 10 - PREPARAT DO HIGIENICZNEGO MYCIA RĄK WRAZ Z DOZOWNIKAMI, PAKIET NR 11 - WÓZKI DO SPRZĄTANIA.
Numer ogłoszenia: 48874 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawę środków czystości z podziałem na 11 pakietów: PAKIET NR 1 - DROBNE ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO, PAKIET NR 2 - ŚRODKI CZYSTOŚCI, PAKIET NR 3 - ARTYKUŁY HIGIENICZNO -PAPIEROWE, PAKIET NR 4 - PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWE PAPIEROWE W ROLI, PAKIET NR 5 - ARTYKUŁY SPRZĄTAJĄCE, PAKIET NR 6 - UCHWYTY DO WORKÓW NA ODPADY, PAKIET NR 7 - DOZOWNIKI, POJEMNIKI, PAKIET NR 8 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY PAKIET NR 9 - WYCIERACZKI, PAKIET NR 10 - PREPARAT DO HIGIENICZNEGO MYCIA RĄK WRAZ Z DOZOWNIKAMI, PAKIET NR 11 - WÓZKI DO SPRZĄTANIA..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawę środków czystości z podziałem na 11 pakietów: PAKIET NR 1 - DROBNE ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO, PAKIET NR 2 - ŚRODKI CZYSTOŚCI, PAKIET NR 3 - ARTYKUŁY HIGIENICZNO -PAPIEROWE, PAKIET NR 4 - PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWE PAPIEROWE W ROLI, PAKIET NR 5 - ARTYKUŁY SPRZĄTAJĄCE, PAKIET NR 6 - UCHWYTY DO WORKÓW NA ODPADY, PAKIET NR 7 - DOZOWNIKI, POJEMNIKI, PAKIET NR 8 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY PAKIET NR 9 - WYCIERACZKI, PAKIET NR 10 - PREPARAT DO HIGIENICZNEGO MYCIA RĄK WRAZ Z DOZOWNIKAMI, PAKIET NR 11 - WÓZKI DO SPRZĄTANIA..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.80.00.00-0, 24.00.00.00-4, 39.83.17.00-3, 18.93.00.00-7, 33.76.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w kwocie 15.200,00 zł (piętnaście tysięcy dwieście zł) a dla poszczególnych pakietów, które oferuje: PAKIET 1 - 2.500,- zł., PAKIET 2 - 3.000,- zł., PAKIET 3 - 2.450,- zł., PAKIET 4 - 2.400,- zł., PAKIET 5 - 700,- zł., PAKIET 6 - 800,- zł., PAKIET 7 - 250,- zł., PAKIET 8 - 2.800,- zł., PAKIET 9 - 130,- zł., PAKIET 10 - 170,- zł., PAKIET 11 - 100,- zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak warunków szczegółowych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością Zamawiający uzna: Pakiet Nr 1 - co najmniej 2 dostawy drobnych artykułów gospodarstwa domowego o wartości nie mniejszej niż 42.000,00 zł netto każda, Pakiet Nr 2 - co najmniej 2 dostawy środków czystości o wartości nie mniejszej niż 51.000,00 zł netto każda, Pakiet Nr 3 - co najmniej 2 dostawy art. higieniczno-papierowych o wartości nie mniejszej niż 41.000,00 zł netto każda, Pakiet Nr 4 - co najmniej 2 dostawy prześcieradeł jednorazowych papierowych w roli o wartości nie mniejszej niż 28.000,00 zł netto każda, Pakiet Nr 5 - co najmniej 2 dostawy art. sprzątających o wartości nie mniejszej niż 14.000,00 zł netto każda, Pakiet Nr 6 - co najmniej 2 dostawy wózków sprzątających o wartości nie mniejszej niż 27.000,00 zł netto każda, Pakiet Nr 7 - co najmniej 2 dostawy dozowników, pojemników o wartości nie mniejszej niż 7.000,00 zł netto każda, Pakiet Nr 8 - co najmniej 2 dostawy worków foliowych na odpady o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto każda, Pakiet Nr 9 - co najmniej 2 dostawy wycieraczek o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 zł netto każda, Pakiet Nr 10 - co najmniej 2 dostawy preparatów do mycia rąk z dozownikami o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 zł netto każda, Pakiet Nr 11 - co najmniej 2 dostawy wózków do sprzątania o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 zł netto każda. Uwaga 1 Dla wartości wskazanych powyżej w walucie innej niż PLN Zamawiający przyjmuje przelicznik według średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia dotyczącego niniejszego postępowania
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak warunków szczegółowych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
brak warunków szczegółowych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie zdolności finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykazanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum: Pakiet Nr 1 - 42.000,00 zł, Pakiet Nr 2 - 51.000,00 zł, Pakiet Nr 3 - 41.000,00 zł, Pakiet Nr 4 - 28.000,00 zł, Pakiet Nr 5 - 14.000,00 zł, Pakiet Nr 6 - 27.000,00 zł, Pakiet Nr 7 - 7.000,00 zł, Pakiet Nr 8 - 50.000,00 zł, Pakiet Nr 9 - 2.000,00 zł, Pakiet Nr 10 - 2.000,00 zł., Pakiet nr 11 - bez wymagań W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, kwotę ubezpieczenia należy zsumować. Uwaga 1 Dla wartości wskazanych powyżej w walucie innej niż PLN Zamawiający przyjmuje przelicznik według średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia dotyczącego niniejszego postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Zgodnie z art. 25, ust. 1, pkt 2 ustawy Zamawiający żąda od wykonawców oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy i roboty wymagań określonych przez Zamawiającego w odniesieniu do następujących robót i sprzętu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych parametrów do oferty należy dołączyć odpowiednie katalogi producenta (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów), foldery lub materiały źródłowe producenta/oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego w załącznikach 1 - 11 do SIWZ. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany sprzęt tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba ze zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy. W przypadku sporządzenia ww. dokumentów w języku obcym do oferty należy dołączyć dokument (y) wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. UWAGA- Każdy dokument powinien być opisany, którego Pakietu i jakiej pozycji z Załącznika 1-11 do SIWZ dotyczy. 2. Jeżeli produkt podlega Ustawie z dnia 25 lutego 2011r., o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (tekst jedn. Dz. U. nr 63 poz. 322 z póź. zm.) wraz ofertą należy dostarczyć karty charakterystyki preparatów chemicznych substancji niebezpiecznych do wszystkich pozycji w zestawieniu asortymentowo - cenowym dotyczy Pakietu Nr 2 oraz Pakietu 10. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać Deklarację zgodności producenta zgodnie z ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002r. (Dz. U. z 2004r., Nr 204, poz. 2087 - tekst jednolity) - dotyczy Pakietu Nr 2 - dołączyć do oferty. 4. Dołączenie do oferty decyzji MZ lub pozwolenia wydanego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (obowiązuje od 1 maja 2011r.) zgodnie z Ustawą z dnia ustawy z dnia 09.10.2015 o produktach biobójczych. (Dz. U. 2015 poz. 1926.), potwierdzające działanie bakteriobójcze, grzybobójcze, wirusobójcze i sporobójcze - dotyczy Pakietu nr 2, poz. 11 oraz właściwości biobójczych - dotyczy pakietu nr 2, poz. 22. 5. Dołączenie do oferty potwierdzonego zgłoszenia produktów do krajowego systemu informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu (Ustawa z dnia 30.03.2001r. o kosmetykach Dz. U. Nr 42, poz. 473 z póź.zm.) - dotyczy Pakietu Nr 2, poz. 1, 3, 4, 5, i 7. 6. Dołączenie do oferty oświadczenia potwierdzającego, że oferowany środek nadaje się do kontaktu z żywnością i spełnia wymogi Ustawy z dnia 25.08.2006r. (tekst jedn. Dz. U. z 2010 nr 136 poz. 914 z póź. zm.) o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz Rozporządzenia WE nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27.10.2004r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz.Urz. UE L 338.4 z 13.11.2004)- dotyczy pakietu nr 1, pozycje: 1, 2, 3, 4, 5, 19, 20, 22, 23, 24, 25, 26, 31, 32, 46, 53, 54, 55, 58, 60-66. 7. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać atesty lub inne świadectwa dopuszczenia do obrotu wydane przez Państwowy Zakład Higieny lub inne uprawnione instytucje, (jeżeli dotyczy) - Pakietu od Nr 1 do Nr 11 - dołączyć do oferty. 8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Pakiecie nr 2 kolumna 2 Opis artykułu, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty etykiety opakowania fabrycznego (może być czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) dla produktów z pozycji od 1 do 27. W przypadku braku powyższej etykiety oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP). 9. Należy dołączyć do oferty bezpłatne próbki w ilości po 1 sztuce do każdej pozycji: 2, 10,11, 14, 19, 23, 24, 25 w Pakiecie nr 2; do pozycji 1, 2, 3 w Pakiecie nr 3 wymagana próbka o powierzchni 0,5 m2; do pozycji 1 - 10 w Pakiecie nr 8 wymagana próbka. Na podstawie próbek dokonana będzie weryfikacja spełnienia parametrów. W Pakiecie nr 10 do oferty dołączyć oryginalną próbkę preparatu wraz z dozownikiem.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie z art. 22 ustawy Pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
opisane w SIWZ - wzór umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.dco.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PL. HIRSZFELDA 12, 53-413 WROCŁAW, pok. 312.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2016 godzina 10:00, miejsce: PL. HIRSZFELDA 12 budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312 ; 53-413 WROCŁAW.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - DROBNE ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 1 - DROBNE ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - ŚRODKI CZYSTOŚCI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 2 - ŚRODKI CZYSTOŚCI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - ARTYKUŁY HIGIENICZNO -PAPIEROWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 3 - ARTYKUŁY HIGIENICZNO -PAPIEROWE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 - PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWE PAPIEROWE W ROLI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 4 - PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWE PAPIEROWE W ROLI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 - ARTYKUŁY SPRZĄTAJĄCE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 5 - ARTYKUŁY SPRZĄTAJĄCE.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 - UCHWYTY DO WORKÓW NA ODPADY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 6 - UCHWYTY DO WORKÓW NA ODPADY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 - DOZOWNIKI, POJEMNIKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 7 - DOZOWNIKI, POJEMNIKI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.13.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 8 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9 - WYCIERACZKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 9 - WYCIERACZKI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10 - PREPARAT DO HIGIENICZNEGO MYCIA RĄK WRAZ Z DOZOWNIKAMI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 10 - PREPARAT DO HIGIENICZNEGO MYCIA RĄK WRAZ Z DOZOWNIKAMI.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3, 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11 - WÓZKI DO SPRZĄTANIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 11 - WÓZKI DO SPRZĄTANIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- 2/SMED/DCZP/2025/P Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego dla jednostek organizacyjnych DCZP sp. z o.o.
- ostawa odczynników do diagnostyki metodą spektometrii masowej
- Dostawa, montaż i konfiguracja przełączników(switchy )
- PRZEBUDOWA W RAMACH ADAPTACJI, CZĘŚCI POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY SALI NADZORU POZNIECZULENIOWEGO WRAZ Z NIEZBĘDNYM ZAPLECZEM W WOJEWÓDZKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM (powtórka)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z pasywną ochroną przed zyskami ciepła w bud C13 PWr we Wrocławiu przy Wyb. St. Wyspiańskiego 23-25
- "Dostawa energii elektrycznej dla Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości, preparatów myjących, artykułów higienicznych i drobnego sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i środków czystości do Centrali i Delegatur Urzędu Komunikacji Elektronicznej
- Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Produktu Lokalnego w Leśnej w ramach projektu Centrum usług turystycznych i promocji produktów regionalnych Kowary - Gmina Leśna
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi środków czyszczących oraz środków higieny i czystości - 3 Części
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.