eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSukcesywna dostawę środków czystości z podziałem na 11 pakietówPAKIET NR 1 - DROBNE ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO, PAKIET NR 2 - ŚRODKI CZYSTOŚCI, PAKIET NR 3 - ARTYKUŁY HIGIENICZNO -PAPIEROWE, PAKIET NR 4 - PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWE PAPIEROWE W ROLI, PAKIET NR 5 - ARTYKUŁY SPRZĄTAJĄCE, PAKIET NR 6 - UCHWYTY DO WORKÓW NA ODPADY, PAKIET NR 7 - DOZOWNIKI, POJEMNIKI, PAKIET NR 8 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY PAKIET NR 9 - WYCIERACZKI, PAKIET NR 10 - PREPARAT DO HIGIENICZNEGO MYCIA RĄK WRAZ Z DOZOWNIKAMI, PAKIET NR 11 - WÓZKI DO SPRZĄTANIA.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-04

Wrocław: Sukcesywna dostawę środków czystości z podziałem na 11 pakietów: PAKIET NR 1 - DROBNE ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO, PAKIET NR 2 - ŚRODKI CZYSTOŚCI, PAKIET NR 3 - ARTYKUŁY HIGIENICZNO -PAPIEROWE, PAKIET NR 4 - PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWE PAPIEROWE W ROLI, PAKIET NR 5 - ARTYKUŁY SPRZĄTAJĄCE, PAKIET NR 6 - UCHWYTY DO WORKÓW NA ODPADY, PAKIET NR 7 - DOZOWNIKI, POJEMNIKI, PAKIET NR 8 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY PAKIET NR 9 - WYCIERACZKI, PAKIET NR 10 - PREPARAT DO HIGIENICZNEGO MYCIA RĄK WRAZ Z DOZOWNIKAMI, PAKIET NR 11 - WÓZKI DO SPRZĄTANIA.
Numer ogłoszenia: 48874 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu , pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3689584, faks 71 36 89 583; 36 89 234.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawę środków czystości z podziałem na 11 pakietów: PAKIET NR 1 - DROBNE ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO, PAKIET NR 2 - ŚRODKI CZYSTOŚCI, PAKIET NR 3 - ARTYKUŁY HIGIENICZNO -PAPIEROWE, PAKIET NR 4 - PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWE PAPIEROWE W ROLI, PAKIET NR 5 - ARTYKUŁY SPRZĄTAJĄCE, PAKIET NR 6 - UCHWYTY DO WORKÓW NA ODPADY, PAKIET NR 7 - DOZOWNIKI, POJEMNIKI, PAKIET NR 8 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY PAKIET NR 9 - WYCIERACZKI, PAKIET NR 10 - PREPARAT DO HIGIENICZNEGO MYCIA RĄK WRAZ Z DOZOWNIKAMI, PAKIET NR 11 - WÓZKI DO SPRZĄTANIA..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawę środków czystości z podziałem na 11 pakietów: PAKIET NR 1 - DROBNE ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO, PAKIET NR 2 - ŚRODKI CZYSTOŚCI, PAKIET NR 3 - ARTYKUŁY HIGIENICZNO -PAPIEROWE, PAKIET NR 4 - PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWE PAPIEROWE W ROLI, PAKIET NR 5 - ARTYKUŁY SPRZĄTAJĄCE, PAKIET NR 6 - UCHWYTY DO WORKÓW NA ODPADY, PAKIET NR 7 - DOZOWNIKI, POJEMNIKI, PAKIET NR 8 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY PAKIET NR 9 - WYCIERACZKI, PAKIET NR 10 - PREPARAT DO HIGIENICZNEGO MYCIA RĄK WRAZ Z DOZOWNIKAMI, PAKIET NR 11 - WÓZKI DO SPRZĄTANIA..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.80.00.00-0, 24.00.00.00-4, 39.83.17.00-3, 18.93.00.00-7, 33.76.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w kwocie 15.200,00 zł (piętnaście tysięcy dwieście zł) a dla poszczególnych pakietów, które oferuje: PAKIET 1 - 2.500,- zł., PAKIET 2 - 3.000,- zł., PAKIET 3 - 2.450,- zł., PAKIET 4 - 2.400,- zł., PAKIET 5 - 700,- zł., PAKIET 6 - 800,- zł., PAKIET 7 - 250,- zł., PAKIET 8 - 2.800,- zł., PAKIET 9 - 130,- zł., PAKIET 10 - 170,- zł., PAKIET 11 - 100,- zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak warunków szczegółowych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością Zamawiający uzna: Pakiet Nr 1 - co najmniej 2 dostawy drobnych artykułów gospodarstwa domowego o wartości nie mniejszej niż 42.000,00 zł netto każda, Pakiet Nr 2 - co najmniej 2 dostawy środków czystości o wartości nie mniejszej niż 51.000,00 zł netto każda, Pakiet Nr 3 - co najmniej 2 dostawy art. higieniczno-papierowych o wartości nie mniejszej niż 41.000,00 zł netto każda, Pakiet Nr 4 - co najmniej 2 dostawy prześcieradeł jednorazowych papierowych w roli o wartości nie mniejszej niż 28.000,00 zł netto każda, Pakiet Nr 5 - co najmniej 2 dostawy art. sprzątających o wartości nie mniejszej niż 14.000,00 zł netto każda, Pakiet Nr 6 - co najmniej 2 dostawy wózków sprzątających o wartości nie mniejszej niż 27.000,00 zł netto każda, Pakiet Nr 7 - co najmniej 2 dostawy dozowników, pojemników o wartości nie mniejszej niż 7.000,00 zł netto każda, Pakiet Nr 8 - co najmniej 2 dostawy worków foliowych na odpady o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto każda, Pakiet Nr 9 - co najmniej 2 dostawy wycieraczek o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 zł netto każda, Pakiet Nr 10 - co najmniej 2 dostawy preparatów do mycia rąk z dozownikami o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 zł netto każda, Pakiet Nr 11 - co najmniej 2 dostawy wózków do sprzątania o wartości nie mniejszej niż 2.000,00 zł netto każda. Uwaga 1 Dla wartości wskazanych powyżej w walucie innej niż PLN Zamawiający przyjmuje przelicznik według średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia dotyczącego niniejszego postępowania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak warunków szczegółowych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • brak warunków szczegółowych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie zdolności finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykazanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum: Pakiet Nr 1 - 42.000,00 zł, Pakiet Nr 2 - 51.000,00 zł, Pakiet Nr 3 - 41.000,00 zł, Pakiet Nr 4 - 28.000,00 zł, Pakiet Nr 5 - 14.000,00 zł, Pakiet Nr 6 - 27.000,00 zł, Pakiet Nr 7 - 7.000,00 zł, Pakiet Nr 8 - 50.000,00 zł, Pakiet Nr 9 - 2.000,00 zł, Pakiet Nr 10 - 2.000,00 zł., Pakiet nr 11 - bez wymagań W przypadku złożenia oferty na więcej niż jeden pakiet, kwotę ubezpieczenia należy zsumować. Uwaga 1 Dla wartości wskazanych powyżej w walucie innej niż PLN Zamawiający przyjmuje przelicznik według średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia dotyczącego niniejszego postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Zgodnie z art. 25, ust. 1, pkt 2 ustawy Zamawiający żąda od wykonawców oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy i roboty wymagań określonych przez Zamawiającego w odniesieniu do następujących robót i sprzętu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych parametrów do oferty należy dołączyć odpowiednie katalogi producenta (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów), foldery lub materiały źródłowe producenta/oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów techniczno-użytkowych opisanych przez Zamawiającego w załącznikach 1 - 11 do SIWZ. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany sprzęt tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba ze zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy. W przypadku sporządzenia ww. dokumentów w języku obcym do oferty należy dołączyć dokument (y) wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. UWAGA- Każdy dokument powinien być opisany, którego Pakietu i jakiej pozycji z Załącznika 1-11 do SIWZ dotyczy. 2. Jeżeli produkt podlega Ustawie z dnia 25 lutego 2011r., o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (tekst jedn. Dz. U. nr 63 poz. 322 z póź. zm.) wraz ofertą należy dostarczyć karty charakterystyki preparatów chemicznych substancji niebezpiecznych do wszystkich pozycji w zestawieniu asortymentowo - cenowym dotyczy Pakietu Nr 2 oraz Pakietu 10. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać Deklarację zgodności producenta zgodnie z ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002r. (Dz. U. z 2004r., Nr 204, poz. 2087 - tekst jednolity) - dotyczy Pakietu Nr 2 - dołączyć do oferty. 4. Dołączenie do oferty decyzji MZ lub pozwolenia wydanego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (obowiązuje od 1 maja 2011r.) zgodnie z Ustawą z dnia ustawy z dnia 09.10.2015 o produktach biobójczych. (Dz. U. 2015 poz. 1926.), potwierdzające działanie bakteriobójcze, grzybobójcze, wirusobójcze i sporobójcze - dotyczy Pakietu nr 2, poz. 11 oraz właściwości biobójczych - dotyczy pakietu nr 2, poz. 22. 5. Dołączenie do oferty potwierdzonego zgłoszenia produktów do krajowego systemu informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu (Ustawa z dnia 30.03.2001r. o kosmetykach Dz. U. Nr 42, poz. 473 z póź.zm.) - dotyczy Pakietu Nr 2, poz. 1, 3, 4, 5, i 7. 6. Dołączenie do oferty oświadczenia potwierdzającego, że oferowany środek nadaje się do kontaktu z żywnością i spełnia wymogi Ustawy z dnia 25.08.2006r. (tekst jedn. Dz. U. z 2010 nr 136 poz. 914 z póź. zm.) o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz Rozporządzenia WE nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27.10.2004r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającym dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz.Urz. UE L 338.4 z 13.11.2004)- dotyczy pakietu nr 1, pozycje: 1, 2, 3, 4, 5, 19, 20, 22, 23, 24, 25, 26, 31, 32, 46, 53, 54, 55, 58, 60-66. 7. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać atesty lub inne świadectwa dopuszczenia do obrotu wydane przez Państwowy Zakład Higieny lub inne uprawnione instytucje, (jeżeli dotyczy) - Pakietu od Nr 1 do Nr 11 - dołączyć do oferty. 8. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Pakiecie nr 2 kolumna 2 Opis artykułu, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty etykiety opakowania fabrycznego (może być czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) dla produktów z pozycji od 1 do 27. W przypadku braku powyższej etykiety oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymogów Zamawiającego (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 PZP). 9. Należy dołączyć do oferty bezpłatne próbki w ilości po 1 sztuce do każdej pozycji: 2, 10,11, 14, 19, 23, 24, 25 w Pakiecie nr 2; do pozycji 1, 2, 3 w Pakiecie nr 3 wymagana próbka o powierzchni 0,5 m2; do pozycji 1 - 10 w Pakiecie nr 8 wymagana próbka. Na podstawie próbek dokonana będzie weryfikacja spełnienia parametrów. W Pakiecie nr 10 do oferty dołączyć oryginalną próbkę preparatu wraz z dozownikiem.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie z art. 22 ustawy Pzp

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

opisane w SIWZ - wzór umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.dco.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PL. HIRSZFELDA 12, 53-413 WROCŁAW, pok. 312.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2016 godzina 10:00, miejsce: PL. HIRSZFELDA 12 budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312 ; 53-413 WROCŁAW.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1 - DROBNE ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 1 - DROBNE ARTYKUŁY GOSPODARSTWA DOMOWEGO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2 - ŚRODKI CZYSTOŚCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 2 - ŚRODKI CZYSTOŚCI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3 - ARTYKUŁY HIGIENICZNO -PAPIEROWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 3 - ARTYKUŁY HIGIENICZNO -PAPIEROWE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4 - PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWE PAPIEROWE W ROLI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 4 - PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWE PAPIEROWE W ROLI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5 - ARTYKUŁY SPRZĄTAJĄCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 5 - ARTYKUŁY SPRZĄTAJĄCE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6 - UCHWYTY DO WORKÓW NA ODPADY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 6 - UCHWYTY DO WORKÓW NA ODPADY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7 - DOZOWNIKI, POJEMNIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 7 - DOZOWNIKI, POJEMNIKI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 8 - WORKI FOLIOWE NA ODPADY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9 - WYCIERACZKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 9 - WYCIERACZKI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10 - PREPARAT DO HIGIENICZNEGO MYCIA RĄK WRAZ Z DOZOWNIKAMI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 10 - PREPARAT DO HIGIENICZNEGO MYCIA RĄK WRAZ Z DOZOWNIKAMI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3, 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11 - WÓZKI DO SPRZĄTANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET NR 11 - WÓZKI DO SPRZĄTANIA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 24.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostarczenia towaru wolnego od wad - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.