Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-08
Warszawa: obsługa serwisowa sprzętu medycznego zainstalowanego w Szpitalu
Numer ogłoszenia: 48899 - 2015; data zamieszczenia: 08.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , Al. Solidarności 67, 03-401 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6187190, faks 22 6187190.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpraski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługa serwisowa sprzętu medycznego zainstalowanego w Szpitalu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obsługi serwisowej sprzętu medycznego firmy Philips, zainstalowanego w Szpitalu, na zasadach określonych niniejszą SIWZ. Szczegółowy wykaz sprzętu określony został w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje: a) planowane usługi konserwacyjne, tj. przeglądy w terminach i w zakresie określonym w instrukcjach obsługi poszczególnych urządzeń jak również dokonywanie odpowiednich wpisów we właściwych paszportach technicznych; usługi konserwacyjne obejmują w szczególności ogólną kontrolę, przegląd funkcjonowania, kalibrację, jeżeli to konieczne - smarowanie, wymianę filtrów lub czyszczenie, realizację niewielkich modernizacji technicznych lub aktualizacji a także innych drobnych napraw, które nie są pilne, b) usługi naprawcze, tj. wszelkie działania mające na celu naprawę błędnie funkcjonującego lub uszkodzonego sprzętu medycznego; usługi naprawcze obejmują wartość części zamiennych na nowe, w przypadkach gdy nie możliwym jest naprawa części uszkodzonych, jak również wartość pracy wymaganej dla ich zamontowania, łącznie z kosztami podróży; części zamienne oznaczają podzespoły i elementy sprzętu medycznego, które należy wymienić w sprzęcie po zaistniałej awarii, a gwarantujące jego prawidłową pracę; usługi naprawcze obejmują m.in. wymianę głowic ultrasonograficznych oraz głowic KTG nawet w przypadku ich mechanicznego uszkodzenia, c) przeniesienie (demontaż i ponowny montaż) aparatów stacjonarnych do nowej lokalizacji (w budynku Szpitala) wskazanej przez Zamawiającego z zachowaniem bezpieczeństwa i zgodnie ze wskazaniami producenta - w przypadku, gdy przeniesienie (demontaż i ponowny montaż) nie jest możliwy zasobami Zamawiającego. 1. Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia osobami przeszkolonymi przez producenta, które posiadają dokument potwierdzający odbycie szkolenia u producenta oraz stosowne kwalifikacje lub autoryzacje, zgodnie z wymogami producenta sprzętu medycznego oraz obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami. 2. Czynności związane z naprawami i pogwarancyjnymi okresowymi przeglądami techniczny mi wraz z konserwacjami, Wykonawca będzie wykonywał przy użyciu będących w jego dyspozycji narzędzi i materiałów oraz odpowiedniej aparatury pomiarowej w obiektach Za mawiającego, na wyposażeniu których ten sprzęt się znajduje. 3. Wykonawca w pełni odpowiada za zgodność i terminowość wykonania usługi. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu Zamawiającego powstałe wskutek realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca nie może powierzyć wykonania czynności wynikających z niniejszego przedmiotu zamówienia innemu podmiotowi lub osobie trzeciej bez zgody Zamawiającego. 6. Wykonywanie czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia odnotowywane będzie na bieżąco poprzez prowadzenie stosownej dokumentacji dla każdego sprzętu oddziel- nie, a wykonanie tych czynności odebrane zostanie na podstawie raportów serwisowych podpisanych przez Użytkownika lub upoważnioną osobę ze strony Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, potwierdzające, że przyrządy użyte do sprawdzania dla zachowania wiarygodności wyników badań były poddawane okresowej kontroli metrologicznej oraz spełniają wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 14 stycznia 2008 r. w sprawie prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych (Dz. U. Nr 5 z 2008 r., poz. 29) oraz ustawie z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (Dz.U. Nr 63 z 2001 r., poz. 636 z późn. zm.). Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia, na każde żądanie Zamawiającego, odpowiedniego dokumentu, potwierdzającego poddawanie przyrządów pomiarowych okresowej kontroli metrologicznej. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, potwierdzające, że dla serwisu aparatu RTG dysponuje laboratorium badawczym posiadającym akredytację na zgodność z normą PN-EN-ISO 17025 w zakresie wykonywania testów specjalistycznych w siedzibie Zamawiającego na podst. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 18.02.2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (Dz. U. Nr 51, poz. 265). 9. Wykonawca powinien wykazać, iż posiada autoryzację producenta sprzętu medycznego określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). 10. Wykonawca zobowiązuje się do: - wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych wraz z konserwacjami, zgodnie z zapisami instrukcji obsługi wynikającymi z właściwości danego sprzętu/aparatury, standardami, normą i odnośnymi przepisami oraz zachowaniem przepisów BHP i ppoż., - uzgodnienia z Zamawiającym zakresu czynności, których konieczność dokonania wyniknie podczas wykonywania usługi a wykraczają one poza zakres umowy, -przyjmowania telefonicznych zgłoszeń awarii w godz. 8.00-20.00 w dni robocze - dostarczenia materiałów i przyrządów niezbędnych do przeprowadzenia napraw i pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych wraz z konserwacjami, - wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i w sposób zapewniający ich wysoką jakość, - udzielenia minimum 6-miesięcznej gwarancji na wykonane czynności naprawcze, - zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z realizacją niniejszej umowy, stanowiącą tajemnicę służbową Zamawiającego, - zapłaty kosztów szkód wyrządzonych Zamawiającemu lub osobom trzecim w związku z niewłaściwym wykonaniem czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia lub zaniechaniem wykonania tych czynności. - realizowania usługi w zakresie wykonywania napraw i pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych wraz z konserwacjami w godzinach pracy oddziału/pracowni, na wyposażeniu których znajduje się przedmiotowy sprzęt medyczny dostosowując się do specyfiki pracy tam panującej. Zamawiający informuje, że wszystkie wymienione urządzenia znajdują się w pomieszczeniach czynnego Szpitala. Zamawiający oczekuje, że w związku z bieżącą obsługą pacjentów, czynności serwisowe i naprawcze w jak najmniejszym stopniu będą utrudniały funkcjonowanie Szpitala i obsługę pacjentów. - dokonywania przeglądów i napraw w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności wymontowania uszkodzonej części lub zabrania uszkodzonego urządzenia do serwisu, Wykonawca na ten czas na własny koszt zamontuje własną część lub wstawi zamienne urządzenie, tak aby nie zakłócić bieżącego funkcjonowania szpitala i obsługi pacjentów. 11. Wykonawca powinien posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 500.000,00 PLN 12. Zamawiający określa: a) czas reakcji, tj. zdiagnozowanie i próbę usunięcia awarii w siedzibie Zamawiającego - nie dłuższy niż 12 godzin od pisemnego powiadomienia (faksem lub mailem), b) naprawę (lub w przypadku braku możliwości naprawy - wymianę) sprzętu w terminie każdorazowo uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać, iż Wykonawca posiada autoryzację producenta sprzętu medycznego określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać wykonane lub wykonywane w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi dotyczące świadczenia usług serwisowych i naprawczych urządzeń medycznych tożsamych do posiadanych przez Zamawiającego
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dla serwisu aparatu RTG: dysponuje laboratorium badawczym posiadającym akredytację na zgodność z normą PN-EN-ISO 17025 w zakresie wykonywania testów specjalistycznych w siedzibie Zamawiającego na podst. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 18.02.2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (Dz. U. Nr 51, poz. 265).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- dysponuje osobami lub firmami współpracującymi zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą wykonywać zamówienie, zgodnie z wytycznymi ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.)., dostawców/gwarantów poszczególnych urządzeń, tak aby spełnić wymagania gwarancyjne,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa tego warunku, a dla potrzeb spełnienia tego warunku uzna złożenie oświadczenia (zał . nr 4 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a. formularz oferty (według wzoru załącznik nr 1 do SIWZ); b. ew. pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), o ile sposób reprezentacji nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. c. Oświadczenie o posiadaniu opłaconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 500 000,00 zł. d. oświadczenie potwierdzające, że przyrządy użyte do sprawdzania dla zachowania wiarygodności wyników badań były poddawane okresowej kontroli metrologicznej oraz spełniają wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 14 stycznia 2008 r. w sprawie prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych (dz. U. Nr 5 z 2008 r., poz. 29) oraz ustawie z dnia 11 maja 2001 r. Prawo o miarach (Dz.U. Nr 63 z 2001 r., poz. 636 z późn. zm.) oraz że udostępni stosowne dokumenty na każde żądanie Zamawiającego. e. oświadczenie potwierdzające, że dla serwisu aparatu RTG Wykonawca dysponuje laboratorium badawczym posiadającym akredytację na zgodność z normą PN-EN-ISO 17025 w zakresie wykonywania testów specjalistycznych w siedzibie Zamawiającego na podst. Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dn. 18.02.2011 r. w sprawie warunków bezpiecznego stosowania promieniowania jonizującego dla wszystkich rodzajów ekspozycji medycznej (Dz. U Nr 51, poz. 265) oraz że udostępni stosowne dokumenty na każde żądanie Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie: a) Zmiany stawki podatku VAT, z tym, że zmiana taka obciąża Wykonawcę (wartość umowy brutto nie może ulec zmianie), b) Zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpraski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o.
adres: 03-401 Warszawa, Al. Solidarności 67, Dział Zamówień Publicznych, budynek D, pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2015 godzina 11:00, miejsce: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. adres: 03-401 Warszawa, Al. Solidarności 67, Sekretariat Zarządu, budynek D, pokój nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Pełna, autoryzowana obsługa serwisowa i utrzymanie w ruchu: mammografu MAMMOMAT Revelation wraz z wyposażeniem w okresie 36 miesięcy w Zakładzie Radiologii WSZ w Elblągu
- "Konserwacja, bieżące utrzymanie i naprawy aparatów do hemodializ , stacji uzdatniania wody, oraz innego sprzętu będącego na stanie w Stacji Dializ w SPZOZ_ZZ w Makowie Mazowieckim".
- Usługi w zakresie okresowych przeglądów techniczno - eksploatacyjnych oraz napraw i niezbędnych modyfikacji TK.
- Świadczenie usługi serwisowania angiografu AZURION 7M20 produkcji Philips w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.