eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Wyposażenie pracowni nowoczesnych technologii w Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Kędzierzynie - Koźlu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Kędzierzyn-Koźle: Wyposażenie pracowni nowoczesnych technologii w Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Kędzierzynie - Koźlu.
Numer ogłoszenia: 489218 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego , ul. Mostowa 7, 47-223 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 481 37 52, faks 077 481 37 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckpiukk.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowa samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pracowni nowoczesnych technologii w Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Kędzierzynie - Koźlu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy związane z wyposażeniem w urządzenia dydaktyczne pracowni nowoczesnych technologii w Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Kędzierzynie - Koźlu podzielone na trzy części: Część I (pierwsza) zamówienia - dostawa oraz montaż wyposażenia do celów dydaktycznych pracowni Odnawialnych Źródeł Energii (OZE). Część II (druga) zamówienia - dostawa oraz montaż wyposażenia do celów dydaktycznych pracowni automatyki i robotyki (AiR). Część III (trzecia) zamówienia - dostawa oraz montaż wyposażenia do celów dydaktycznych pracowni mechatroniki samochodowej (MS)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 09.33.00.00-1, 31.00.00.00-6, 31.12.00.00-3, 31.70.00.00-3, 38.90.00.00-4, 42.00.00.00-6, 42.90.00.00-5, 48.00.00.00-8, 48.10.00.00-9, 38.80.00.00-3, 42.10.00.00-0, 09.30.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości jak niżej. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Dla części I zamówienia wadium w kwocie 11 000,00 zł Dla części II zamówienia wadium w kwocie 9 000,00 zł Dla części III zamówienia wadium w kwocie 7 000,00 zł. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 17 stycznia 2013 r. do godz. 12.30 Wadium musi obejmować okres 60 dni związania z ofertą (licząc od dnia otwarcia ofert) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: Pieniądzu, Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, Gwarancjach bankowych, Gwarancjach ubezpieczeniowych, Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek nr 51 1020 3668 0000 5102 0331 4754 prowadzony w banku PKO BP S.A. Na dowodzie wpłaty określić, czego dotyczy dokonywana wpłata to jest, jakiego przetargu i numeru części.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - do potwierdzenia oświadczeniem - załącznik do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: - posiadania wiedzy i doświadczenia - do potwierdzenia oświadczeniem - załącznik do SIWZ oraz następującymi referencjami: (oprócz załączenia danych referencji każdy oferent / wykonawca jest zobowiązany wypełnić załącznik nr 8 do SIWZ): a) dla I (pierwszej) części zamówienia zamawiający żąda przedstawienia: - co najmniej dwóch referencji wykonania lub prowadzenia serwisu w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert co najmniej trzech systemów sterowniczych opartych na sterownikach przemysłowych, w tym co najmniej jeden zaprojektowany, wdrożony i pracujący system z układem sterownia, wizualizacji i monitoringu z wykorzystaniem internetu lub teletransmisji (system SCADA) dla instalacji wykorzystującej Odnawialne Źródła Energii. b) dla II (drugiej) części zamówienia zamawiający żąda przedstawienia: - referencji z minimum trzech dostaw z ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o podobnym charakterze zamówienia zgodnym z częścią II (drugą) przedmiotu zamówienia tj. na urządzenia i stanowiska dydaktyczne i oprogramowanie z zakresu automatyki i robotyki o wartości zamówienia minimum 100000,00 brutto zł każda referencja. c) dla III (trzeciej) części zamówienia zamawiający żąda przedstawienia: - referencji z minimum jednej dostawy z ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o wartości minimum 250000,00 zł brutto na zespoły napędowe (silniki pracujące ZI i ZS) oraz dwóch dostaw z ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert o wartości minimum 100000,00 zł brutto każda, na wyposażenie pracowni szkolnych między innymi w testery diagnostyczne.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia - do potwierdzenia oświadczeniem - załącznik do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: - dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - do potwierdzenia oświadczeniem - załącznik do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: - posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia- do potwierdzenia oświadczeniem - załącznik do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy dopuszczalna jest w przypadku: - wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, - zmiana umowy nie będzie niekorzystna dla Zamawiającego, - zmiany terminu realizacji umowy, rozumianej jako zmiana terminu określonego w § 2 ust. 4 umowy podpisanem z Wykonawcą, ze względu na okoliczności z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności na uzasadniony pisemny wniosek jednej ze stron. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia postanowień niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ckpiukk.pl/index.php?id=163&id2=139
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Kędzierzynie - Koźlu, ul. Mostowa 7, 47-223 Kędzierzyn - Koźle oraz bezpośrednio z strony internetowej http://bip.ckpiukk.pl/index.php?id=163&id2=139.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2013 godzina 13:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Mostowa 7, 47-223 Kędzierzyn-Koźle (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Poddziałanie 5.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007 - 2013, który brzmi: Poprawa warunków kształcenia na poziomie wyższym oraz w regionalnych instytucjach oświatowych na poziomie ponadgimnazjalnym i policealnym, prowadzące do zwiększenia poziomu wykształcenia, kwalifikacji i dostosowania umiejętności mieszkańców regionu do potrzeb rynku pracy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I (pierwsza) zamówienia - dostawa oraz montaż wyposażenia do celów dydaktycznych pracowni Odnawialnych Źródeł Energii (OZE)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadaniem Wykonawcy jest zaprojektowanie szczegółowych rozwiązań w formie projektu technicznego z poniższych urządzeń stanowiących przedmiot części pierwszej i po uzyskaniu zgody Inwestora, ich wykonanie w formie stanowisk edukacyjnych - zgodnie z SIWZ. Każde stanowisko musi zostać wyposażone w instrukcję bezpieczeństwa zatwierdzoną przez Dyrektora Centrum oraz szczegółowe instrukcję jego obsługi. Większość zaplanowanych stanowisk będzie używana w warunkach rzeczywistych, więc Wykonawca zobowiązany jest stosować materiały i urządzenia dopuszczone do użytkowania a stanowiska należy wykonać w sposób zapewniający ich bezpieczną obsługę i użytkowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 09.30.00.00-2, 09.33.00.00-1, 31.00.00.00-6, 31.12.00.00-3, 31.70.00.00-3, 38.90.00.00-4, 42.00.00.00-6, 42.90.00.00-5, 48.00.00.00-8, 48.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II (druga) zamówienia - dostawa oraz montaż wyposażenia do celów dydaktycznych pracowni automatyki i robotyki (AiR)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pracownia systemów produkcyjnych ma składać się z ciągu stanowisk/modułów zbudowanych jako zestawy sprzętowe, reprezentujących podstawowe elementy przemysłowej linii produkcyjnej. W skład każdego zestawu powinny wchodzić: - różnorodne elementy wykonawcze na aluminiowej płycie profilowej (siłowniki pneumatyczne, elektrozawory, wyspy zaworowe, silniki elektryczne), - różnego typu czujniki zbliżeniowe i analogowe, - kaseta ze sterownikiem PLC i niezbędnym oprogramowaniem, - pulpit sterujący, - niezbędne przewody i osprzęt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 31.00.00.00-6, 31.70.00.00-3, 38.80.00.00-3, 38.90.00.00-4, 42.00.00.00-6, 42.10.00.00-0, 42.90.00.00-5, 48.00.00.00-8, 48.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III (trzecia) zamówienia - dostawa oraz montaż wyposażenia do celów dydaktycznych pracowni mechatroniki samochodowej (MS)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pracowni w pięć zespołów napędowych - pracujących silników (ZS, Zi), z możliwością pomiarów układów starowania podczas ich pracy. Stanowiska wyposażone w przystawki diagnostyczne oraz dokumentację. Stanowić będą kompleksowe stanowiska badawcze..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 31.00.00.00-6, 31.70.00.00-3, 38.80.00.00-3, 38.90.00.00-4, 42.00.00.00-6, 42.10.00.00-0, 42.90.00.00-5, 48.00.00.00-8, 48.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.