Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-04
Sosnowiec: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca
Numer ogłoszenia: 48929 - 2010; data zamieszczenia: 04.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych , ul. 3-go Maja 11, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2666297, 2664476.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca według poniższego zestawienia: Część I 1 PELARGONIA ZONALE - czerwona, wysokość 20-25 cm 500 szt. 2 PELARGONIA BLUSZCZOLISTNA - czerwona długopędowa, obficie kwitnąca 1500 szt. 3 PLECTRANTHUS COLEOIDES 1000 szt. 4 HELICHRYSUM 1000 szt. 5 BIDENS - UCZEP GOLDIE 1000 szt. 6 LOBELIA zwisająca - Blue Star, Laguna 1000 szt. 7 FUKSJA - Bella Rosella, Hanna, Winston Churchill 200 szt. 8 SURFINIA - Shihi Purple, Blue Topaz, Blue Vein, Sky Blue, Hot Pink, Super Bells, White 900 szt. 9 WERBENA - Scarlet, Coral, Blue 500 szt. 10 CANNA Pełna - kwiaty czerwone, pomarańczowe, zółte, liście czerwone i zielone - Black Knight (syn. Ambassador), Adams Orange, Golden Girl 300 szt. 11 COLEUS - Bordeaux Lime 50 szt. 12 SUNDAVILLE - Red 50 szt. razem 8.000szt. Termin wykonania zamówienia od 10.05.2010 r. do 05.06.2010 r. Część II 1 SZAŁWIA BŁYSZCZĄCA - czerwona 15 000 szt. 2 AKSAMITKA WYNIOSŁA - żółta 5 000 szt. 3 AKSAMITKA ROZPIERZCHŁA - żółta 10 000 szt. 4 AKSAMITKA ROZPIERZCHŁA - pomarańczowa 7 000 szt. 5 BEGONIA SEMPERFLORENS - czerwona 10 000 szt. 6 BEGONIA SEMPERFLORENS - różowa 10 000 szt. 7 BEGONIA BULWIASTA - mieszanka 5 000 szt. 8. ŻENISZEK - niebieski 8 000 szt. 9 STARZEC - Silverdust 10 000 szt. razem 80.000 szt. Termin wykonania zamówienia od 17.05.2010 r. do 30.06.2010 r. Część III 1. BRATEK wielkokwiatowy - żółty, żółty z ciemnym okiem 10 500 szt. 2. BRATEK wielkokwiatowy - biały 5 000 szt. 3. BRATEK wielkokwiatowy - niebieski 5 500 szt. razem 21.000 szt. Termin wykonania zamówienia od 15.10.2010 r. do 30.10.2010 r. Materiał roślinny przeznaczony do wysadzenia na kwietnikach musi być zgodny z NORMĄ BRANŻOWĄ BN -76/9125-01 Rośliny kwietnikowe jednoroczne i dwuletnie. A. Wymagania dotyczące materiału roślinnego: - rośliny powinny być dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte, - pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinna być charakterystyczna dla gatunku i odmiany, - stopień rozwoju , wielkości i sposób uformowania powinny być jednakowe dla danego gatunku w całej partii, - bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna i nie uszkodzona, - nie dopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian - rośliny powinny być w I wyborze, rozkrzewione, gatunki ozdobne z kwiatów wykwitnięte w 70 % - rośliny powinny być zahartowane w pełni turgoru - materiał części I wykazu powinien być w doniczkach, materiał części II i III wykazu powinien być kopany z gruntu bezpośrednio przed dostawą lub wyjęty z doniczek B. Wady niedopuszczalne roślin: - uszkodzenia mechaniczne roślin, - ślady żerowania szkodników, - oznaki chorobowe - zwiędnięcie i pomarszczenie w częściach nadziemnych rośliny i korzeni, - uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, - zwiędnięcia liści i kwiatów - uszkodzenia pąków kwiatowych, łodyg liści i korzeni - wybiegnięcie roślin. C. Transport materiału roślinnego - koszt transportu wliczony jest w cenę materiału roślinnego, - Wykonawca własnym transportem dostarczy sadzonki roślin w terminie i na miejsce sadzenia uzgodnione z Zamawiającym na bieżąco - Wykonawca powinien zabezpieczyć rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniem i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru i zabezpieczone przed wyschnięciem) Terminy dostaw, asortyment i ilości zamawianych kwiatów ustalane będą na podstawie składanego przez Zamawiającego zamówienia telefonicznego, potwierdzonego faxem z 24-godzinnym wyprzedzeniem. O ilościach zamawianego materiału decyduje jednostronnie Zamawiający. Zamawiający przy składaniu poszczególnych zamówień na dostawę kwiatów zastrzega sobie możliwość określenia koloru kwiatów zamawianego materiału roślinnego. Materiał należy dostarczyć jednorazowo w godzinach porannych w wyznaczonym przez Zamawiającego dniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Ustala się wadium dla każdej części zamówienia oddzielnie w niżej podanych wysokościach : - dla części I w wysokości 780,00 zł siedemset osiemdziesiąt złotych - dla części II w wysokości 2.400,00 zł dwa tysiące czterysta złotych - dla części III w wysokości 291,00 zł dwieście dziewięćdziesiąt jeden złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- dowód wniesienia wadium - oświadczenie Wykonawcy dot. stawki podatku
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuk.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Usług Komunalnych
ul. Trzeciego Maja 11
41-200 Sosnowiec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zakład Usług Komunalnych ul. Trzeciego Maja 11 41-200 Sosnowiec.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca Część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca według poniższego zestawienia Część I 1 PELARGONIA ZONALE - czerwona, wysokość 20-25 cm 500 szt. 2 PELARGONIA BLUSZCZOLISTNA - czerwona długopędowa, obficie kwitnąca 1500 szt. 3 PLECTRANTHUS COLEOIDES 1000 szt. 4 HELICHRYSUM 1000 szt. 5 BIDENS - UCZEP GOLDIE 1000 szt. 6 LOBELIA zwisająca - Blue Star, Laguna 1000 szt. 7 FUKSJA - Bella Rosella, Hanna, Winston Churchill 200 szt. 8 SURFINIA - Shihi Purple, Blue Topaz, Blue Vein, Sky Blue, Hot Pink, Super Bells, White 900 szt. 9 WERBENA - Scarlet, Coral, Blue 500 szt. 10 CANNA Pełna - kwiaty czerwone, pomarańczowe, zółte, liście czerwone i zielone - Black Knight (syn. Ambassador), Adams Orange, Golden Girl 300 szt. 11 COLEUS - Bordeaux Lime 50 szt. 12 SUNDAVILLE - Red 50 szt. razem 8.000szt. Termin wykonania zamówienia od 10.05.2010 r. do 05.06.2010 r. Parametry jakościowe i techniczne zgodne z SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca Część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca według poniższego zestawienia Część II 1 SZAŁWIA BŁYSZCZĄCA - czerwona 15 000 szt. 2 AKSAMITKA WYNIOSŁA - żółta 5 000 szt. 3 AKSAMITKA ROZPIERZCHŁA - żółta 10 000 szt. 4 AKSAMITKA ROZPIERZCHŁA - pomarańczowa 7 000 szt. 5 BEGONIA SEMPERFLORENS - czerwona 10 000 szt. 6 BEGONIA SEMPERFLORENS - różowa 10 000 szt. 7 BEGONIA BULWIASTA - mieszanka 5 000 szt. 8. ŻENISZEK - niebieski 8 000 szt. 9 STARZEC - Silverdust 10 000 szt. razem 80.000 szt. Termin wykonania zamówienia od 17.05.2010 r. do 30.06.2010 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.05.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca Część III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiału roślinnego do obsadzenia kwietników sezonowych na terenie miasta Sosnowca według poniższego zestawienia Część III 1. BRATEK wielkokwiatowy - żółty, żółty z ciemnym okiem 10 500 szt. 2. BRATEK wielkokwiatowy - biały 5 000 szt. 3. BRATEK wielkokwiatowy - niebieski 5 500 szt. razem 21.000 szt. Termin wykonania zamówienia od 15.10.2010 r. do 30.10.2010 r. Parametry jakościowe i techniczne zgodne z SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 15.10.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Cykliczny zakup i dostawy środków czystości dla obiektów MOSiR Sosnowiec w roku 2025"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.