Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-11
Pleszew: Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 5288P i 4333P Pleszew - Bronów - Krzywosądów ( na odcinkach: Taczanów - Bógwidze i Borucin - Krzywosądów)
Numer ogłoszenia: 48931 - 2009; data zamieszczenia: 11.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7427216, faks 062 7427216.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-pleszew.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 5288P i 4333P Pleszew - Bronów - Krzywosądów ( na odcinkach: Taczanów - Bógwidze i Borucin - Krzywosądów).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągu dróg powiatowych nr 5288P i nr 4333P Pleszew - Bronów - Krzywosądów na odcinkach Taczanów - Bógwidze i Borucin Krzywosądów o łacznej długości około 5,350 km. Prace polegać będą na wykonaniu korekty łuków, wyrównaniu nawierzchni masą bitumiczną śr. gr. 3 cm i ułożeniu warstwy ścieralnej z masy bitumicznej gr. 4 cm na całej długości wraz z przebudową skrzyżowania z drogą powiatową w m. Sowina i dwoma drogami gminnymi, utwardzeniem łącznika przedmiotowej drogi z drogą gminną w m. Sowina ( w kierunku Sowina Błotna). Przebudowa chodnika polegająca na wymianie starych zniszczonych elementów na kostkę POLBRUK, krawężniki i obrzeża w m. Sowina o dł. około 400 mb. Wyznaczenie bezpiecznych przejąć dla pieszych, wymiana istniejących urządzeń zabezpieczających na przepustach, zamontowanie barierek łańcuchowych przy chodnikach, remont i udrożnienie istniejących przepustów, odtworzenie i odmulenie rowów przydrożnych, usunięcie dziko rosnących krzewów, uzupełnienie i odnowienie oznakowania pionowego i poziomego, ścinka i uzupełnienie poboczy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.31 - Roboty budowlane w zakresie dróg krajowych na estakadach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20000.00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców 1. spełnienie warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2004 r Nr 19 poz. 177 z póżn. zm.)- potwierdzone złożonym oświadczeniem, 2. wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej trzech robót o podobnym zakresie i wartości co najmniej 500000.00 zł każda - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia z załączonymi referencjami, 3. wniesienie wymaganego wadium, 4. przyjęcie terminu ważności oferty przez okres 30 dni - potwierdzeniem jest złożenie oświadczenia, 5. przyjęcie wzoru umowy o roboty budowlane stanowiącej załącznik do SIWZ - potwierdzone złożeniem oświadczenia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać wymienione dokumenty 1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy którego wzorzec stanowi załącznik do SIWZ, 2. wypełniony i podpisany ślepy kosztorys - ofertowy, 3. oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. właściwe uprawnienia zawodowe osoby proponowanej na kierownika robót ( oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela Oferenta), 5. ważne zaświadczenie osoby proponowanej na kierownika robót potwierdzające członkowstwo w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa i posiadanie wymaganego ubezpieczenia OC ( oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta lub upełnomocnionego przedstawiciela oferenta), 6. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu jaki posiada wykonawca, 7. wykaz wykonanych w okresie 3 lat robót budowlanych odpowiadających swoim robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( załączyć referencje), 8aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 9. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 - m-ce przed upływem składania ofert, 10. dowód wniesienia wadium, 11. oświadczenie o ważności oferty przez 30 dni, 12. oświadczenie o przyjęciu wzoru umowy o roboty budowlane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-pleszew.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych Pleszew, ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych Pleszew, ul. Gen. Hallera 54, 63-300 Pleszew.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Zakup sprzętu sieciowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd.
- Dostawa cytoskopu.
- Dostawa pomp objętościowych oraz kardiomonitorów.
- Budowa drogi gminnej 1 KD-Z łączącej ul. Armii Poznań i ul. 70 Pułku Piechoty w Pleszewie
więcej: przetargi w Pleszewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.