eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZakup wraz z dostawą zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-28

Poznań: Zakup wraz z dostawą zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego
Numer ogłoszenia: 489338 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 435554 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup wraz z dostawą zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego Część I Zakup wraz z dostawą zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego - (karta kryptograficzna, czytnik i aplikacja do obsługi karty) dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu, Oddziału ZUS w Pile, Oddziału ZUS w Bydgoszczy i Oddziału ZUS w Toruniu, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Część II SIWZ. Część II Zakup wraz z dostawą zestawów do realizacji usługi OGNIVO - (certyfikat kwalifikowany oraz niekwalifikowany, karta kryptograficzna, czytnik i aplikacja do obsługi karty) dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu, Oddziału ZUS w Pile, Oddziału ZUS w Bydgoszczy i Oddziału ZUS w Toruniu, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Część II SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.21.00 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego 30.23.71.31 - Karty elektroniczne 30.23.33.00 - Czytniki kart inteligentnych 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I Zakup wraz z dostawą zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego - (karta kryptograficzna, czytnik i aplikacja do obsługi karty) dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu, Oddziału ZUS w Pile, Oddziału ZUS w Bydgoszczy i Oddziału ZUS w Toruniu, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNIZETO TECHNOLOGIES S.A., ul. Królowej Korony Polskiej 21, 70-486 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119221,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83204,58

  • Oferta z najniższą ceną: 83204,58 / Oferta z najwyższą ceną: 99957,18

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II Zakup wraz z dostawą zestawów do realizacji usługi OGNIVO - (certyfikat kwalifikowany oraz niekwalifikowany, karta kryptograficzna, czytnik i aplikacja do obsługi karty) dla pracowników I Oddziału ZUS w Poznaniu, II Oddziału ZUS w Poznaniu, Oddziału ZUS w Pile, Oddziału ZUS w Bydgoszczy i Oddziału ZUS w Toruniu, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Część II SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., ul. Rtm. Pileckiego 65, 02-781 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28253,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32117,76

  • Oferta z najniższą ceną: 18763,20 / Oferta z najwyższą ceną: 32117,76

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.