To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-04
Bartoszyce: Remont mostu drogowego przez rzekę Sajnę w km 2+924 drogi powiatowej nr 1404N Grzęda - Reszel w msc. Pleśno
Numer ogłoszenia: 48955 - 2016; data zamieszczenia: 04.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21755 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k. Bartoszyc, ul. Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7642002, faks 089 7642002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu drogowego przez rzekę Sajnę w km 2+924 drogi powiatowej nr 1404N Grzęda - Reszel w msc. Pleśno.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu mostu drogowego przez rzekę Sajnę w km 2+924 drogi powiatowej nr 1404N Grzęda - Reszel w msc. Pleśno 1. Zakres robót obejmuje: 1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: W ramach robót przygotowawczych należy odpowiednio oznakować strefę robót, wyznaczyć objazdy i zamknąć obiekt dla ruchu. Przewidziano następujące roboty rozbiórkowe: rozbiórkę nawierzchni bitumicznej na moście oraz na dojazdach na długości 10 m od końca skrzydeł; rozbiórkę podbudowy; rozbiórkę izolacji; demontaż balustrad; rozbiórkę konstrukcji chodników, belek podporęczowych i skorodowanych krawędzi płyty pomostu; skucie górnej powierzchni płyty - 1 cm; odkopanie przyczółków i skrzydeł; rozbiórkę skrzydeł betonowych i ścianek żwirowych; rozbiórkę górnej części przyczółka. 2) Podpory: a) Przyczółki: Remont przyczółków polega na: odkopaniu przyczółków do poziomu ławy; rozbiórce istniejących skrzydeł betonowych; wykonaniu podłoża z betonu B15 między ścianką szczelną a przyczółkiem; wykonaniu nowych skrzydeł, opaski żelbetowej, oczepu żelbetowego, oraz pancerza żelbetowego od strony nasypu. b) Ustrój niosący: Zaprojektowano wymianę gzymsów na nowe oraz wykonanie dodatkowego nadbetonu grubości 15-20 cm na istniejącym ustroju niosącym. Przewidziano rozbiórkę istniejących warstw znajdujących się na płycie ustroju niosącego i podniesienie całego ustroju niosącego do takiej rzędnej, aby po wykonaniu nowej izolacji i nawierzchni niweleta jezdni znajdowała się na dotychczasowym poziomie. Spód płyty należy oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie odsłonięte zbrojenie, a następnie pokryć 2 cm warstwą torkretu. Dźwigary stalowe oczyścić i zabezpieczyć antykorozyjnie powłokami malarskimi wg ST. c) Podniesienie ustroju niosącego: Przed podniesieniem ustroju niosącego należy wykonać wszystkie roboty rozbiórkowe na przęśle przewidziane projektem. Konstrukcje służące do podniesienia (podpory tymczasowe) należy oprzeć na podłożu z betonu B15. Przęsło należy podnieść na wysokość ok. 10 cm, tak, aby stworzyć możliwość wykonania oczepów na podporach oraz zamontowania łożysk. Podana wysokość jest minimalna. Wysokość oczepu i rzędne łożysk muszą być skoordynowane tak, żeby po wykonaniu robót remontowych na przęśle rzędne niwelety na moście pozostały takie jak przed remontem. Wykonawca powinien sporządzić przed przystąpieniem do robót projekt technologii podnoszenia przęsła. Powyższy program powinien zostać zatwierdzony przez Inżyniera lub Inspektora Nadzoru. 3) Wyposażenie obiektu: a) Nawierzchnia: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 - grubości 4 cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - grubości 5 cm. Na belkach podporęczowych należy wykonać izolacjonawierzchnię grubości 5 mm z emulsji asfaltowej i kruszywa łamanego. b) Balustrady: Na przęśle i skrzydłach zamontować balustrady wg dokumentacji technicznej. c) Izolacja: Jako izolację płyty pomostu zastosować izolację termozgrzewalną o wymaganiach podanych w Specyfikacjach Technicznych. Na powierzchniach styku wszystkich elementów przyczółków i skrzydeł z gruntem przewidziano izolację powłokową trzywarstwową. d) Umocnienie skarp: Skarpy rzeki w obrębie robót umocnić darniną, skarpy przy skrzydłach brukiem, a koryto rzeki na odcinkach po10 m od przyczółków opaskami faszynowymi 2O20 cm. Przed wykonaniem umocnień należy uzupełnić ubytki w skarpach oraz starannie zagęścić podłoże. 4) Odwodnienie mostu: Istniejące wpusty należy wymienić na nowe. 5) Dojazdy do mostu: Roboty drogowe na dojazdach będą polegały na rozbiórce nawierzchni i wykonaniu nowej na ruch kategorii KR2. Konstrukcja nawierzchni i podbudowy na poszerzeniach i za przyczółkiem: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S - grubości 4 cm; warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W - grubości 7 cm; podbudowa zasadnicza z mieszanki związanej cementem - grubości 20 cm. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: dokumentacja techniczna wraz z przedmiarem robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Wykonawca remontu mostu ponosi koszty wykonywania robót oraz koszty prac i czynności związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu pojazdów i pieszych na remontowanym obiekcie. 3. Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawić Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 4. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe prowadzenie robót, bezpieczeństwo i ochronę zdrowia oraz przestrzeganie przepisów ochrony przeciwpożarowej. 5. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, przedmiarem robót, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Przekazanie placu budowy nastąpi nie później niż w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. 7. Wymagania dotyczące gwarancji jakości i rękojmi: co najmniej 2 lata. Najdłuższy dopuszczalny okres gwarancji i rękojmi - 6 lat. 8. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania, przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem umowy. W przypadku konieczności kontynuacji ubezpieczenia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu bez odrębnego wezwania dokumentu potwierdzającego kontynuację ubezpieczenia. 9. Ilekroć na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarze robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.04.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW DROMO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW DROMO SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów DROMO Sp. z o.o., ul. Nadrzeczna 5, 14-100 Ostróda, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 312510,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 290802,07
Oferta z najniższą ceną: 266391,62 / Oferta z najwyższą ceną: 493879,49
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Bartoszyce.
- DOSTAWA SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA I USŁUG W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" Część I
- Remont stropodachu na budynku sali ruchowej Młodzieżowego Domu Kultury w Bartoszycach
- "2025-Zakup i dostawa paliw płynnych oraz najem zbiornika"
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.