Ogłoszenie z dnia 2013-11-28
Łódź: Dostawa słodyczy na paczki świąteczne dla dzieci pracowników, emerytów i rencistów MPK-Łódź Spółka z o.o.
Numer ogłoszenia: 489582 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne - Łódź Spółka z o.o., ul. Tramwajowa 6, 90-132 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6721111, 67212228, 6721120, faks 042 6721209; 6721199.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa słodyczy na paczki świąteczne dla dzieci pracowników, emerytów i rencistów MPK-Łódź Spółka z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa słodyczy na paczki świąteczne dla dzieci pracowników, emerytów i rencistów MPK-Łódź Spółka z o.o. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający dokona zakupu każdej z pozycji asortymentu wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ w ilości 1150 sztuk. 4. Przedmiot zamówienia winien być zgodny z Polską Normą. 5. Przedmiot zamówienia dla pozycji 1÷18 wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ musi posiadać okres przydatności do spożycia minimum do 31 marca 2014 r., chyba, że producent wyznaczył krótszy termin. 6. W przypadku stwierdzenia, iż dostarczony przedmiot zamówienia posiada wady - dostawa towaru wolnego od wad nastąpi w ciągu 1 dnia od dnia telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego reklamacji, potwierdzonej faksem lub e-mailem. 7. Nie dopuszcza się produktów czekoladopodobnych oraz produktów w opakowaniach zastępczych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.84.20.00 - Czekolada i wyroby cukiernicze 15.81.20.00 - Wyroby ciastkarskie i ciasta 15.84.22.00 - Produkty z czekolady 15.84.23.00 - Wyroby cukiernicze 18.93.00.00 - Worki i torby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "SPECJAŁ" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe SPECJAŁ Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 80 lok. 5, 00-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88901,33
Oferta z najniższą ceną: 88901,33 / Oferta z najwyższą ceną: 91136,24
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa słodyczy, które są powszechne i ogólnodostępne na rynku, mają ustalone standardy jakościowe, a wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 euro. Przesłanki, o których mowa powyżej, pozwoliły Zamawiającemu w przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zastosowanie trybu zapytania o cenę zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2013, poz. 907, ze zm.)
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa materiałów promujących badania ankietowe realizowane na podstawie PBSSP
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.