Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-17
Opole: dostawa błon rentgenowskich mammograficznych oraz odczynników chemicznych do obróbki automatycznej
Numer ogłoszenia: 48992 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Centrum" w Opolu , ul. Kościuszki 2, 45-062 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4020398, faks 77 4020397.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozcentrum.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa błon rentgenowskich mammograficznych oraz odczynników chemicznych do obróbki automatycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż na rzecz zamawiającego i dostawa do jego siedziby w określonym terminie: błon rentgenowskich mammograficznych 18 x 24 cm, 24 x 30 cm oraz odczynników chemicznych do obróbki automatycznej Błon rentgenowskich mammograficznych: 18 x 24 cm - 700 op. (1 op. - 100 arkuszy) 24 x 30 cm - 70 op. (1 op. - 100 arkuszy) Odczynników chemicznych: a) Utrwalacz - 3000 litrów roztworu roboczego b) wywoływacz - 3000 litrów roztworu roboczego Wymagane parametry określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 20% przedmiotu zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.93.10.00 - Płyty i klisze fotograficzne 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń (załączników do formularza oferty) oraz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków - wymienionych w punkcie 4 niniejszej specyfikacji, metodą zero-jedynkową. Oświadczenie oferenta, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 na druku stanowiącym załącznik nr 4
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń (załączników do formularza oferty) oraz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków - wymienionych w punkcie 4 niniejszej specyfikacji, metodą zero-jedynkową. Oświadczenie oferenta, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 na druku stanowiącym załącznik nr 4
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń (załączników do formularza oferty) oraz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków - wymienionych w punkcie 4 niniejszej specyfikacji, metodą zero-jedynkową. Oświadczenie oferenta, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 na druku stanowiącym załącznik nr 4
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń (załączników do formularza oferty) oraz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków - wymienionych w punkcie 4 niniejszej specyfikacji, metodą zero-jedynkową. Oświadczenie oferenta, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 na druku stanowiącym załącznik nr 4
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełnienia tych warunków nastąpi na podstawie złożonych oświadczeń (załączników do formularza oferty) oraz wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków - wymienionych w punkcie 4 niniejszej specyfikacji, metodą zero-jedynkową. Oświadczenie oferenta, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 na druku stanowiącym załącznik nr 4
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie, zaświadczenia lub certyfikat, stwierdzający dopuszczenie przedmiotu zamówienia do stosowania i obrotu, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r (Dz. U. Nr 93 poz. 896) Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych lub preparatu niebezpiecznego wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami w Polsce i w języku polskim. 4.6 Specyfikację techniczną zgodnie z załącznikiem nr 3 Dokumenty zawierające następujące informacje : a.wykres krzywej charakterystycznej procesu fotochemicznego dla oferowanych błon Rtg wraz z podaniem wartości gęstości optycznych dla każdego stopnia referencji(pomiaru),zmierzonej z kolejnych pól sensytogramu od 1-21 rosnąco i umieszczeniem pod wykresem tabeli pomiarowej, z której czytelnie i jednoznacznie wynikać będą wymagane przez Zamawiającego parametry. b.Wartości gradientu średniego, wskaźnika światłoczułości (określonego na podstawie sensytogramu jako średnia wartość gęstości optycznej najbliższa wartości 1+Dmin), gęstości optycznej maksymalnej( D max),gęstości optycznej minimalnej (D min) muszą być podane w formacie i nazewnictwie podanym przez Zamawiającego z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku c.Wartości opisane w/w punkcie b. muszą być spełnione przynajmniej w jednym cyklu procesu wywoływania błony przy dokładnym określeniu i opisaniu parametrów wywoływania błony tj. wartości regeneracji wywoływacza i utrwalacza oraz podaniu temperatury i czasu procesu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo lub upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego oferenta do obrotu prawnego Wypełniony formularz oferty - wg wzoru znajdującego się w rozdziale III Wypełniony formularz cenowy - wg załącznika nr 1 do formularza oferty. Zaakceptowany egzemplarz wzoru umowy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozcentrum.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opole 45-062, ul. Kościuszki 2 pok. nr 317.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2012 godzina 13:00, miejsce: Opole 45-062, ul. Kościuszki 2 pok. nr 317 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.