Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-04
Sandomierz: Dostawa artykułów ogólnospożywczych
Numer ogłoszenia: 48993 - 2016; data zamieszczenia: 04.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu , ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 15 8323001 do 5, 8330566, faks 15 8323575.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sand.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów ogólnospożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych: 1. Artykuły ogólnospożywcze - Pakiet nr I, 2. Artykuły bufetowe - Pakiet nr II, 3. Pieczywo- Pakiet nr III, 4. Mleko i produkty mleczne - Pakiet nr IV, 5. Makaron z pszenicy Durum - Pakiet nr V, 6. Przetwory - Pakiet nr VI, 7. Przyprawy i sosy - Pakiet nr VII, 8. Mrożonki - Pakiet nr VIII, 9. Ryby i przetwory rybne - Pakiet nr IX, 10. Jaja - Pakiet nr X, 11. Cukier - Pakiet nr XI 12. Produkty zbożowe - Pakiet nr XII. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.84.20.00-2, 15.81.20.00-3, 15.81.10.00-6, 15.51.00.00-6, 15.54.00.00-5, 15.55.13.00-8, 15.53.00.00-2, 15.85.11.00-9, 15.33.00.00-0, 15.87.00.00-7, 15.87.12.60-4, 15.33.11.70-9, 03.31.10.00-2, 15.83.10.00-2, 15.61.33.00-1, 03.14.25.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawcę składającego ofertę
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) dokument potwierdzający, że Wykonawca podlega nadzorowi Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z Ustawą O bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. U. nr 171 z 2006 r. poz. 1225 z późn. zm) 2) oświadczenie, że Wykonawca posiada wdrożony i opracowany system HACCP, zgodne z załączonym formularzem stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ. 3) oświadczenie, że dostarczony towar będzie posiadać aktualną datę przydatności do spożycia oraz wymagane atesty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy sporządzony odrębnie dla każdego pakietu, zgodny z załączonym drukiem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ, 2) formularz cenowy sporządzony w formie tabeli odrębnie dla każdego pakietu, uwzględniający nazwę oferowanego asortymentu, ilość, ceną jednostkową netto, podatek VAT, wartość netto, brutto i wartość podatku VAT, a w zakresie Pakietów I, II, IV, V, VI, VII, VIII, XI, XII, uwzględniający również nazwę Producenta, 3) w przypadku nie podpisania oferty przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania umowy zawartej w ramach zamówienia publicznego w następujących przypadkach: 1. Następstwa prawnego podmiotu wstępującego w miejsce wybranego Wykonawcy. 2. Zmiany oferty z korzyścią dla Zamawiającego z zachowaniem ceny określonej w złożonej ofercie. 3. W przypadku: a) zaprzestania produkcji, b) decyzji właściwego organu o czasowym wstrzymaniu w obrocie lub wycofaniu danego produktu - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć produkt o takim samych składzie i takim samym zastosowaniu przy założeniu, iż cena jednostkowa produktu nie może być wyższa od ceny przetargowej, a w przypadku gdy dany pro-dukt będzie tańszy Wykonawca obniży cenę przetargową. 4. W przypadku obniżenia przez producenta ceny produktu, Wykonawca ma obowiązek wprowadzić taką zmianę do oferty przetargowej i umowy. 5. W przypadku nie zrealizowania całości umowy na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego lub na wniosek Zamawiającego dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania ilości i wartości brutto przedmiotu umowy. 6. Zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sand.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Budynek Główny Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - SEKRETARIAT, ul. Schinzla 13, 27-600 Sandomierz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły ogólnospożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Artykuły bufetowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów bufetowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.81.20.00-3, 15.84.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 19.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mleko i produkty mleczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mleka i produktów mlecznych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00-6, 15.54.00.00-5, 15.55.13.00-8, 15.53.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Makaron z pszenicy Durum.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa makaronu z pszenicy Durum. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przetwory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przetworów. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przyprawy i sosy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przypraw i sosów. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.87.00.00-7, 15.87.12.60-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 22.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Mrożonki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mrożonek. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Ryby i przetwory rybne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.31.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Jaja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa jaj. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Cukier.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa cukru. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Produkty zbożowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów zbożowych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.33.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 13.08.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin płatności - 10
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka
- DOSTAWA autokaru turystycznego przystosowanego do przewozu: 35 osób w nadwoziu zabudowanym wg. wskazanych wymagań technicznych, dla ZSCKR w Sandomierzu.
- Ochrona osób i mienia oraz konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów bezpieczeństwa Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jedlance. ZADANIE PODZIELONE NA 9 CZĘŚCI
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.