Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-28
Tychy: Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, salach rozpraw, innych pomieszczeniach użytkowych i gospodarczych oraz sanitariatach budynków Sądu Rejonowego w Tychach przy ulicy Budowlanych 33, Bałuckiego 4 i Placu Baczyńskiego 1.
Numer ogłoszenia: 490216 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Tychach , ul. Budowlanych 33, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 0-32 3233114, faks 0-32 3233115.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tychy.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, salach rozpraw, innych pomieszczeniach użytkowych i gospodarczych oraz sanitariatach budynków Sądu Rejonowego w Tychach przy ulicy Budowlanych 33, Bałuckiego 4 i Placu Baczyńskiego 1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oferent - Wykonawca jest zobowiązany wykonywać każdego dnia roboczego usługę sprzątania pomieszczeń Zamawiającego w budynkach zlokalizowanych przy ulicy Budowlanych 33, Bałuckiego 4 i Placu Baczyńskiego 1 począwszy od godziny 1530 od wtorku do piątku, zaś w poniedziałek od godziny 1800, przy czym w budynku przy Placu Baczyńskiego 1 tylko w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca od godziny 1800 przez pozostałe dni w miesiącu od godziny 1530. Oferent - Wykonawca realizujący usługę zobowiązany jest do zapewnienia obsługi dziennej - dyżuru jednej osoby sprzątającej codziennie w godzinach pracy Sądu tj. od 1000 do 1500. Zamawiający wymaga aby wszelkie środki konieczne do wykonania usługi w tym czyszczące, konserwacyjne, dezynfekcyjne oraz wszelkie narzędzia i specjalistyczne urządzenia niezbędne do wykonania zlecenia zabezpieczał Oferent - Wykonawca, w tym również odpowiedniej długości przedłużacze do wykorzystywanego w procesie sprzątania sprzętu elektrycznego. Zamawiający wymaga aby wszystkie środki czystości wykorzystywane przez Oferenta-Wykonawcę podczas wykonywania usługi posiadały atest PZH, skutecznie czyściły zabrudzone powierzchnie, środki używane do czyszczenia mebli pokrytych okleiną naturalną, drzwi i podłóg były klasy PRONTO lub innej dostosowanej do rodzaju powierzchni, o nie gorszych parametrach. Zamawiający wymaga aby toalety (muszle klozetowe i pisuary) po ich starannym sprzątnięciu - zgodnie z zakresem prac do wykonania i ich częstotliwością - przez pracownika Oferenta, były zalewane środkiem dezynfekującym typu Domestos. Zamawiający wymaga aby podłogi w pomieszczeniach gdzie położone zostały panele podłogowe (ok. 920 m2) nie były myte przy użyciu (mopa), a jedynie przecierane wilgotną ścierką przy wykorzystaniu preparatów odpowiednich do tego typu podłóg. Zamawiający wymaga aby toalety były na bieżąco wyposażane w środki odświeżające a muszle klozetowe i pisuary w preparaty dezynfekujące. Oferent - Wykonawca w ramach wynagrodzenia dostarcza i na bieżąco uzupełnia papier toaletowy, środki odświeżające (typu: spray 300ml) i preparaty dezynfekujące w ubikacjach, mydło w płynie przy umywalkach oraz wszystkie inne środki chemiczne niezbędne do właściwego wykonania usługi. Zamawiający oświadcza, że nie posiada informacji odnośnie średniomiesięcznego zużycia papieru toaletowego i mydła w płynie przez jednego pracownika. Oferent - Wykonawca jest zobowiązany do wyposażania każdej toalety w odpowiednią ilość środków odświeżających i preparatów dezynfekujących (preparaty dezynfekujące i środki odświeżające winny być na bieżąco uzupełniane). Zamawiający nie dopuszcza naprzemiennego wyposażania toalet w preparaty dezynfekujące i środki odświeżające. Oferent - Wykonawca zobowiązany jest skierować do realizacji usługi taką ilość osób sprzątających, aby zapewnić rzetelne wykonywanie wszystkich wyszczególnionych w załączniku do formularza ofertowego czynności. Wykonawca jest zobowiązany do informowania Zamawiającego o zmianie środków czyszczących, konserwacyjnych, dezynfekcyjnych, myjących i odświeżających niezwłocznie po wprowadzeniu takiego środka do wykonywania usługi wraz z przedłożeniem karty charakterystyki. Każdy nowy wprowadzony środek musi posiadać co najmniej takie parametry pracy i skład chemiczny jak dotychczas stosowany..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek jeżeli zrealizował co najmniej 3 usługi o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto każda, wykonanych bądź wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością, przy czym jedna z tych usług winna być wykonana lub być wykonywana w sądzie bądź prokuraturze.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dołączy wykaz sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca, a który będzie wykorzystywany przez osoby sprzątające do utrzymania czystości we wszystkich pomieszczeniach Sądu. Zamawiający żąda aby oferent - Wykonawca wskazał sprzęt jaki będzie wykorzystywany przez jego pracowników w odniesieniu do każdego z budynków Zamawiającego oddzielnie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dołączy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN. Wymaga się aby łącznie z polisą złożone zostały wszystkie dokumenty potwierdzające istnienie i zakres stosunku ubezpieczenia, w tym związane z umową ubezpieczenia ogólne warunki ubezpieczenia, załączniki i aneksy). Na potwierdzenie, że Wykonawca polisę lub inny dokument opłacił, dołączy do oferty dowód uiszczenia opłaty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy strony dopuszczają zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Nadto Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie ewentualnej zmiany cen, jedynie w przypadku dokonanej przez właściwy organ państwowy zmiany stawki podatku VAT. Wprowadzenie nowych cen musi się odbyć w wysokości proporcjonalnej do wprowadzonych zmian, uwzględniających proporcjonalne zmiany w/w czynnika cenotwórczego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tychy.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Tychach - ul. Bałuckiego 4, pokój Nr 7, 43-100 Tychy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Tychach - ul. Bałuckiego 4, pokój Nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Usługa świadczenia stałej pomocy technicznej obsługi parkingów wielopoziomowych administrowanych przez MZUiM w Tychach
- Remont obiektów inżynierskich na terenie miasta Tychy w 2025 r.
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Einsteina 7/29 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Ochrona obiektów Oczyszczalni Ścieków Tychy-Urbanowice oraz monitoring 3-ch obiektów zlokalizowanych w Tychach
- Wymiana dwusekcyjnej rozdzielnicy elektrycznej SN oraz wymiana kabli SN pomiędzy rozdzielnicą SN a transformatorami 20/0,4kV 1600kVA wraz z pozostałymi pracami towarzyszącymi na Oczyszczalni Ścieków
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu TIK, mat. multimed. oraz art. gosp. domowego w ramach projektu pn. Kreatywne Przedszkola-podniesienie jakości oferty edukacyjnej w tyskich przedszkolach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie Sądu Rejonowego w Raciborzu ul. Nowa 29 oraz ul. Wojska Polskiego 24.
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą (...)
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo Leśnej Dziewicza Góra oraz na parkingach leśnych Biedrusko i Morasko w 2025 roku
- Wykonywanie usług sprzątania pomieszczeń w wybranych jednostkach terenowych garnizonu śląskiego Policji oraz siedzibie CBZC Zarządu w Katowicach
- Sprzątanie pomieszczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu w 2025 roku
- Usługa sprzątania pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Szczytnie wraz z przyległym terenem
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.