Ogłoszenie z dnia 2005-09-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa naczepy medycznej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Instytut Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki, do kontaktów: Wioletta Macieńko, ul. Jaczewskiego 2, 20-090 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7478027, fax 081 7478646, e-mail: imw.lublin@poczta.onet.pl, www.imw.lublin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa naczepy medycznej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawę naczepy medycznej: przystosowanej do ciągnika siodłowego; do utworzenia dwóch niezależnych gabinetów lekarskich; gabinetu diagnostycznego oraz poczekalni, toalety, łazienki, pomieszczenia rejestracji; wyposażonej w zestaw laryngologiczny, zestaw okulistyczny, wyposażenie gabinetu ginekologiczno-chirurgicznego. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, Lublin, ul. Jaczewskiego 2. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.20.00.00 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy Kod CPV wg słownika 2008: 34.20.00.00 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Dostawę naczepy medycznej: przystosowanej do ciągnika siodłowego; do utworzenia dwóch niezależnych gabinetów lekarskich; gabinetu diagnostycznego oraz poczekalni, toalety, łazienki, pomieszczenia rejestracji; wyposażonej w zestaw laryngologiczny, zestaw okulistyczny, wyposażenie gabinetu ginekologiczno-chirurgicznego. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 28.12.2005;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 25 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 5) udzielą 24 miesięcznej gwarancji na oferowany produkt. Ocena powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów. Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 5. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, ze nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3-mce przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust, 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert; 7. Podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego wspólnie zobowiązane są do wskazania osoby upoważnionej do reprezentacji i załączenia do oferty stosownego pełnomocnictwa w oryginale, zgodnie z art. 23 ustawy. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 9. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 10. Oświadczenie oferenta (według załączonego druku) o spełnianiu wymagań określonych w art.22 ust pkt 1-3 ustawy. 11. Dokumenty pozwalające na rejestracji naczepy na terenie RP, wydane na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 grudnia 2003 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych 1 przyczep (Dz. U. z 2004 r. Nr 5, poz. 30), 12. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a także zakres wykonanych przez nich czynności. 13. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 14. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za rok 2003 i 2004, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 15. Ofertę sporządzoną wg wzoru zawartego w załączniku nr 5 wraz z wypełnionymi załącznikami nr 3,4,6 do SZIWZ. 16. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia uwzględniający wymagania techniczne określone w załączniku 1 i 2 do S1WZ wraz z wymaganymi w tych załącznikach dokumentami. Wyszczególnione dokumenty, mogą zoatać złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcą. Brak jakiegokolwiek dokumentu lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, 9. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3-mce przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześnie j niż. 6 m-cy przed terminem składania ofert; 7. Podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego wspólnie zobowiązane są do wskazania osoby upoważnionej do reprezentacji i załączenia do oferty stosownego pełnomocnictwa w oryginale, zgodnie z art. 23 ustawy. 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 9. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem 10. Oświadczenie oferenta (według załączonego druku) o spełnianiu wymagań określonych w art.22 ust pkt 1-3 ustawy. 11. 12. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a także zakres wykonanych przez nich czynności. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 2. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za rok 2003 i 2004, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 3. Dowód wniesienia wadium. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Dokumenty pozwalające na rejestrację naczepy na terenie RP, wydane na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 grudnia 2003r., w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U z 2004 r., Nr 5, poz. 30). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 90% czas reakcji serwisu - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/08/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 08.11.2005, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostepna jest w Instytucie Medycyny Wsi, ul. Jaczewskiego 2, 20-090, poniedziałek - piątek, pok. nr 003 bądź przesyłana za zaliczeniem pocztowym na adres wykonawcy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.11.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.11.2005, godzina 13:00, Instytut Medycyny Wsi im. W. Chodźki, ul. Jaczewskiego 2, sekretariat.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 09.09.2005.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja wypoczynku letniego w 2025 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10 - dniowych turnusów kolonijnych.
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK19 na obszarze działania Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim z podziałem na części
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Warszawskiej w Lublinie od skrzyżowania z ul. Zbożową w kierunku granicy miasta o długości 375,00m oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu wolnobieżnego o napędzie elektrycznym dla Państwowego Muzeum na Majdanku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb SP ZOZ Miejsko Gminnego Ośrodka Zdrowia w Sośnicowicach
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów Miejskiego Ośrodka Zdrowia w Lubawie
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych - powtórzenie
- Sukcesywną dostawę materiałów i akcesoriów niezbędnych do zabiegów witrektomijnych i przeciwjaskrowych oraz zakup lasera do leczenia jaskry wraz z sondami.
- Dostawa przyrządów używanych na salach operacyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.