eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówDOSTAWA W PRENUMERACIE PRASY I INNYCH CZASOPISM FACHOWYCH DLA URZĘDU MIASTA CHORZÓW W 2013 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Chorzów: DOSTAWA W PRENUMERACIE PRASY I INNYCH CZASOPISM FACHOWYCH DLA URZĘDU MIASTA CHORZÓW W 2013 ROKU
Numer ogłoszenia: 490398 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych , Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 2-411-261...9, faks 32 2-417-458.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA W PRENUMERACIE PRASY I INNYCH CZASOPISM FACHOWYCH DLA URZĘDU MIASTA CHORZÓW W 2013 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje: I. dostawę prasy i innych czasopism fachowych wg poniższego wykazu: Lp. Tytuł czasopisma, Ilość zamawianych prenumerat dla danego tytułu w 2013r. 1. Polska Dziennik Zachodni - 8, 2. Polska Dziennik Zachodni - 1, 3. Polska Dziennik Zachodni - 13, 4. Rzeczpospolita - 20, 5. Rzeczpospolita -1, 6. Rzeczpospolita pakiet plus - 1, 7. Gazeta Wyborcza -8, 8. Gazeta Wyborcza - 1, 9. Sport -1, 10. Super Ekspres - 1, 11. Super Ekspres - 1, 12. Fakt - 1, 13. Fakt - 1, 14. Goniec Górnośląski - 9, 15. Dziennik Gazeta Prawna - 16, 16. Architektura - Murator - 1, 17. Aura - 1, 18. Biblioteczka Pracownicza - 1, 19. Biuletyn Vat - 1, 20. Buchalter - 1, 21. Ceny, zamawianie i kosztorysowanie robót budowlanych - 1, 22. CHIP (z płytą DVD) - 1, 23. Currenda -1, 24. Dyrektor Szkoły - 2, 25. Finanse Publiczne -1, 26. Finanse Sektora Publicznego -1, 27. Gazeta Samorządu i Administracji - 2, 28. Geodeta -1, 29. Głos Nauczycielski - 2, 30. IT Professional - 1, 31. Kadry i Płace w administracji -1, 32. Komplet wydawnictw broszurowych Sekocenbud** - 1, 33. Księgowania od A do Z w jednostkach sektora finansów publicznych -1, 34. Linux Magazine -1, 35. Magazyn Szkolny - 1, 36. Metryka -1, 37. Mobility -1, 38. Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń - 2, 39. Monitor Prawniczy - 1, 40. Murator -2, 41. NEWSWEEK POLSKA - 3, 42. Nieruchomości - Prawo, podatki, praktyka - 1, 43. Ogrody -1, 44. POLITYKA - 3, 45. Poradnik Rachunkowości Budżetowej - 2, 46. Prawo Finansów Publicznych (Kontrola Zarządcza i Audyt) -1, 47. Prawo Pomocy Publicznej 1 48. Press -1, 49. Przegląd Geodezyjny - 1, 50. Przegląd Komunalny - 1, 51. Przegląd Obrony Cywilnej - 1, 52. Przegląd Podatków Lokalnych i Finansów Samorządowych - 3, 53. Przegląd Podatku Dochodowego -1, 54. Przegląd Sportowy -1, 55. Przyroda Górnego Śląska - 1, 56. Rachunkowość Budżetowa - 4, 57. Rachunkowość budżetowa w praktyce (Poradnik dla księgowych) -1, 58. Renowacje i Zabytki - 1, 59. Samorząd Terytorialny - 1, 60. Serwis Administracyjno-Samorządowy - 1, 61. Serwis Płatnika ZUS - 1, 62. Skuteczne Ratownictwo (Fachowy poradnik dla służb ratowniczych)-1, 63. Śląsk - 1, 64. Świat Problemów -1, 65. Technika i USC - Biuletyn informacyjny - 1, 66. Teczka Kontroli Zarządczej w jednostkach sektora publicznego - 1, 67. Wprost - 2, 68. Wspólnota - 10, 69. Zamówienia Publiczne - Doradca - 2, 70. Zamówienia publiczne w pytaniach i odpowiedziach -1, 71. Zieleń Miejska - 1. ** Komplet wydawnictw broszurowych Sekocenbud obejmuje: 1. Zestaw informacji o cenach czynników produkcji: IMB, IMI, IME, IRS - kwartalniki 2. Zestaw biuletynów cen robót prostych: BRZ, BRB, BRI, BRE, BRR - kwartalniki 3. Zestaw biuletynów cen robót scalonych: BCA, BCD, BCP - kwartalniki 4. Zestaw biuletynów cen robót zagregowanych: BCO cz.I, BCO cz.II, BCM, WKI - kwartalniki 5. Zestaw waloryzacyjno-regionalny: BCR, ZWW - kwartalniki i Błyskawicę - miesięcznik II. Czasopisma będą dostarczane od poniedziałku do piątku do portierni Urzędu Miasta Chorzów, Rynek 1 w godzinach od 6.30 do 7.00. III. Wykonawca zapewni dostawę wszystkich numerów w/w czasopism periodycznych z 2013 roku. Wykonawca dostarczy, zgodnie z datą wydania, czasopisma, które z przyczyn od niego niezależnych, trafią do kolportażu po okresie, na jaki została zawarta umowa, jeżeli numer czasopisma będzie przypadać na okres obowiązywania umowy - 2013 rok. III. Zamawiający wraz z dostawą czasopism otrzyma dowód dostawy prasy, który stanowić będzie podstawę rozliczeń finansowych i reklamacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunku - załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunku - załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunku - załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunku - załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunku - załącznik nr 1 do SIWZ. Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Załącznik nr 1 - formularz cenowy zawierający szczegółowe zestawienie cen. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 1 SIWZ ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają łącznie). 4. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu. Pełnomocnictwo do reprezentowania danego podmiotu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 6.Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. 7. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom (jeżeli dotyczy). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca wykona zamówienie samodzielnie. 8. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest w takiej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy za wyjątkiem przypadków wymienionych poniżej: 1) w zakresie przedmiotu zamówienia: a) zmniejszenie zakresu dostaw w przypadku zmian organizacyjnych Urzędu Miasta Chorzów lub innych nieprzewidzianych okoliczności, przy czym nie może to obniżyć wartości dostarczonych gazet, czasopism i magazynów w okresie jednego miesiąca poniżej 50% kwoty wynikającej z miesięcznych należności za dostarczoną prasę. b) zwiększenie zakresu dostaw spośród tytułów ujętych w załączniku nr 1, kosztem zmniejszenia innych do wysokości 20% wartości umowy, tak aby kwota całkowita umowy nie została przekroczona. 2) w zakresie wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany ustawowych stawek podatku od towarów i usług. b) w przypadku zmniejszenia zakresu dostaw.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.eu/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów , Rynek 1, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 237 II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Chorzów, 41-500 Chorzów , Rynek 1, Biuro Zamówień Publicznych, pokój 237 II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.