eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk WielkopolskiDostawa paliw oraz innych produktów naftowych na zabezpieczenie potrzeb transportowych i sprzętowych Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Wielkopolskim w 2013 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Grodzisk Wielkopolski: Dostawa paliw oraz innych produktów naftowych na zabezpieczenie potrzeb transportowych i sprzętowych Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Wielkopolskim w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 490498 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Wlkp. , ul. Rakoniewicka 40/5, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. (061) 4446385, faks (061) 4448696.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgrodzisk.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw oraz innych produktów naftowych na zabezpieczenie potrzeb transportowych i sprzętowych Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Wielkopolskim w 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy paliw oraz innych produktów naftowych na zabezpieczenie potrzeb transportowych i sprzętowych Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Wielkopolskim w 2013 roku. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio: benzyny bezołowiowej 95-oktanowej (PB-95) - 3.500 litrów, oleju napędowego (ON) - 20.000 litrów, inne produkty naftowe (oleje i smary) - do wartości 6.000 zł brutto. Podane ilości są wartościami prognozowanymi i nie stanowią wiążącego zobowiązania dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem. Zapłata na rzecz Wykonawcy dokonywana będzie przez Zamawiającego wyłącznie za faktycznie pobrane paliwo. Pobieranie paliw odbywać się będzie na stacjach paliwowych Wykonawcy. Wymaga się, aby stacje paliwowe Wykonawcy były położone w odległości do 1 km od siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Wielkopolskim przy ul. Rakoniewickiej 40. Wykonawca zapewni możliwość dokonywania zakupów przez co najmniej pięć dni roboczych w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w godz. 6.00 do 18.00. Wykonawca w okresie trwania umowy zapewni Zamawiającemu na wskazanych stacjach dostęp do paliwa o parametrach zgodnych z obowiązującymi w RP normami, w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441). Pobieranie paliw polegać będzie na sukcesywnym (uzależnionym od potrzeb) tankowaniu pojazdów służbowych Zamawiającego, a pobieranie paliw przeznaczonych dla sprzętu realizowane będzie poprzez tankowanie do kanistrów. Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów Zamawiającego oraz nazwiska osób uprawnionych do tankowania Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Realizacja pobierania paliw będzie się odbywać na podstawie dowodu WZ. Forma rozliczenia pobranego paliwa: a) bezgotówkowa, rachunkiem zbiorczym płatnym przelewem za okres rozliczeniowy, b) okres rozliczeniowy nie może być dłuższy niż miesiąc kalendarzowy, c) termin płatności 14 dni od daty sprzedaży, d) wykonawca zobowiązany jest dostarczyć rachunek Zamawiającemu na 14 dni przed terminem płatności..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną (ważną przez cały okres realizacji niniejszej umowy) koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2012, poz. 1059) w zakresie obrotu paliwami oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunku. Ocena spełnienia tego warunku dokonywana będzie na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu oraz przedstawieniu aktualnego dokumentu koncesji, wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Sprawdzenie spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonego oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym za spełniony przez Wykonawcę jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu tego warunku i wykaże, że dysponuje stacją paliwową położoną w odległości do 1 km od siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Wielkopolskim przy ul. Rakoniewickiej 40. Wykonawca musi zapewniać możliwość dokonywania zakupu przez co najmniej pięć dni roboczych w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku, w godz. od 6.00 do 18.00. Wykonawca w okresie trwania umowy zapewni Zamawiającemu na wskazanych stacjach dostęp do paliwa o parametrach zgodnych z obowiązującymi w RP normami, w szczególności z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441). Sprawdzenie spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonego oświadczenia oraz wykazu stacji benzynowych wraz z adresami i informacją dotyczącą dni i godzin ich pracy, wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Sprawdzenie spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonego oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek udziału w postępowaniu, dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna wykonawców, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu tego warunku. Sprawdzenie spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonego oświadczenia wg zasady spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz stacji paliw z uwzględnieniem odległości od siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Wielkopolskim przy ul. Rakoniewickiej 40 . Wykaz winien zawierać adres (co najmniej miejscowość, nazwę ulicy i numer) stacji oraz dni i godziny w których są one czynne.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach: 1) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 2) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 3) konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych, 4) konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 5) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, 6) w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT Zamawiający dopuszcza zmianę cen brutto, 7) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia, 8) w przypadku zmiany osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdgrodzisk.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Wielkopolskim, ul. Rakoniewicka 40, 62-065 Grodzisk Wielkopolski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Wielkopolskim, ul. Rakoniewicka 40, 62-065 Grodzisk Wielkopolski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.