eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzetarg nieograniczony Nr ZI / AM / PN - 4 / 11 na Dostawa łóżek medycznych, mebli medycznych oraz drobnego sprzętu medycznego do Katedry i Kliniki Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej oraz Zakładu Radiologii Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213, 50-556 Wrocław

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-10

Wrocław: Przetarg nieograniczony Nr ZI / AM / PN - 4 / 11 na : Dostawa łóżek medycznych, mebli medycznych oraz drobnego sprzętu medycznego do Katedry i Kliniki Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej oraz Zakładu Radiologii Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213, 50-556 Wrocław
Numer ogłoszenia: 49091 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony Nr ZI / AM / PN - 4 / 11 na : Dostawa łóżek medycznych, mebli medycznych oraz drobnego sprzętu medycznego do Katedry i Kliniki Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej oraz Zakładu Radiologii Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213, 50-556 Wrocław.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka medyczna, meble medyczne oraz drobny sprzęt medyczny, wymienione asortymentowo i ilościowo w Formularzu Asortymentowo-cenowym (zał. nr 3 do SIWZ) oraz poniżej do Katedry i Kliniki Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej oraz Zakładu Radiologii Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213, 50-556 Wrocław. KATEDRA I KLINIKA NEFROLOGII I MEDYCYNY TRANSPLANTACYJNEJ (BUDYNEK A, FA, J ) 1.Łóżka zwykłe 5-sekcyjne z poręczami bocznymi, z wyposażeniem do każdego łóżka (wieszak na kroplówkę, uchwyt na basen, uchwyt na kaczkę, półka na pościel, materac) - 55 szt. 2. Łóżka proste 5-sekcyjne z poręczami bocznymi, bez wyposażenia - 2 szt. (Stacja Dializ) 3. Łóżka proste 5-sekcyjne bez poręczy bocznych, z materacami - 3 szt. (Stacja Dializ - Dializa Otrzewnowa) ZAKŁAD RADIOLOGII (BUDYNEK J) POKÓJ ZABIEGOWY 1.Stanowisko do pobierania krwi 2.Wieszak na kroplówki - 2 szt. 3.Zabudowa meblowa nr 1 - konstrukcja profil aluminiowy wypełniony płytą meblową, szuflady w systemie Tandembox, blat postforming 38 mm: - szafka 4 szufladowa 900x580x890; - szafka 4 szufladowa 600x580x890; - szafka podzlewowa jednodrzwiowa 600x580x890; - szafka narożna, wewnątrz jedna półka 900x900x890; - szafka pod umywalkę 700x580x890; - blat na powyższe szafki; - szafka wisząca dwudrzwiowa 900x700x300 wewnątrz jedna półka szt. 2; - szafka wisząca dwudrzwiowa 1200x700x300 wewnątrz jedna półka, - zlew jednokomorowy z ociekaczem, prawy. 4.Zabudowa meblowa nr 2 - konstrukcja profil aluminiowy wypełniony płytą meblową, szuflady w systemie Tandembox, blat postforming 38 mm: - szafka stojąca dwudrzwiowa 1200x580x910 wewnątrz jedna półka; - szafka 4 szufladowa 600x580x910; - stanowisko do pracy 700; - szafka 4 szufladowa 400x580x910. 5.Łóżeczko dla dzieci 6.Parawan 3 skrzydłowy STEROWNIA 1.Blat roboczy 1300x700 blat z tworzywa mineralnego typu Corian, półka pod klawiaturę mocowanie do ściany dodatkowo wsparty na 2 nogach - 2 szt. 2.Zabudowa narożna 2000x2400x600 blat z tworzywa mineralnego typu Corian, półka pod klawiaturę mocowanie do ściany dodatkowo wsparty na 3 nogach, kontener mobilny 3 szufladowy 500x500x600 szt. 3, półka pod klawiaturę szt. 2. PRACOWNIA 1.Szyna sprzętowa 2.Pojemnik na cewniki 3.Pojemnik na rękawiczki 4.Kosz na drobny sprzęt medyczny 5.Parawan teleskopowy 6.Szafa medyczna konstrukcja dwuścienna blacha stalowa lakierowana, wewnątrz 6 półek, zamek trzypunktowy nierdzewny. PRACOWNIA USG 1.Blat roboczy 3000x700x750 blat z tworzywa mineralnego typu Corian, mocowanie do ściany dodatkowo wsparty na dwóch nogach półka pod klawiaturę szt. 2, kontener mobilny 3 szufladowy 500x500x600 szt. 3. 2.Wózek transportowy 3.Parawan 3 skrzydłowy Zamawiający ustalił następujące terminy realizacji zamówienia: - do 6 tygodni od daty obustronnego podpisania umowy (dostawa łóżek medycznych do Katedry i Kliniki Nefrologii i Medycyny Transplantacyjnej) - do 4 tygodni od daty obustronnego podpisania umowy (dostawa mebli medycznych oraz drobnego sprzętu medycznego do Zakładu Radiologii).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości niniejszego zamówienia, w okresie 3 lat od dnia jego udzielenia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.19.20.00 - Meble medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą wykazać, że wykonali lub wykonują min. 1 dostawę mebli medycznych o wartości min. 150.000,00 PLN brutto (sto pięćdziesiąt tysięcy i 00 / 100 PLN) w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania przez niego warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy, z ceną ofertową realizacji zamówienia netto i brutto, uwzględniającą ustalone przez Zamawiającego warunki gwarancyjno - serwisowe (wzór - zał. nr 1 do Siwz); Załącznik nr 2 - Arkusz techniczny z wyszczególnionymi parametrami granicznymi łóżek medycznych, zawierający odpowiedzi Wykonawcy o funkcjach i parametrach oferowanych łóżek medycznych, wskazujące co najmniej na spełnienie parametrów granicznych (wzór zał. 2 do Siwz); W przypadku wątpliwości w trakcie badania ofert Zamawiający może żądać dostarczenia w wyznaczonym przez siebie terminie wzorów oferowanych przez Wykonawcę produktów oraz folderów i katalogów. Załącznik nr 3 -Formularz Asortymentowo- cenowy z podanym nr katalogowym i nazwą producenta oferowanych łóżek i mebli medycznych oraz drobnego sprzętu medycznego, cenami netto/brutto (wzór zał. 3 do Siwz); Załącznik nr 7 - Oświadczenie Wykonawcy o oferowaniu w składanej ofercie jedynie produktów dopuszczonych do obrotu na terytorium Polski, a w przypadku urządzeń medycznych - spełniających wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., nr 107, poz. 679) oraz o przedłożeniu na żądanie Zamawiającego (po terminie składania ofert), kompletu dokumentów świadczących o spełnianiu wymogów określonych prawem; Załącznik nr 8 - Projekt umowy; Załącznik nr 9 - Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów złożonych w ofercie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wybranego Wykonawcy, w zakresie: a) terminu realizacji przedmiotu umowy: Zmiana jest dopuszczalna w wypadku wystąpienia okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, skutkujących niemożnością dotrzymania przez niego terminu realizacji, określonego w umowie. Wówczas termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. b) ustawowej wysokości stawki podatku VAT: Jeżeli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla dostaw należących do przedmiotu zamówienia, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl link Przetargi - Zarząd Inwestycji Akademii Medycznej 2011 (Przetargi ZI 2011)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu, 50- 368 Wrocław, ul. Mikulicza - Radeckiego 5 pok. nr 221.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych Akademii Medycznej we Wrocławiu, 50- 368 Wrocław, ul. Mikulicza - Radeckiego 5 pok. nr 221.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.