Ogłoszenie z dnia 2005-09-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztyn: aktualizacja projektu bud. i wyk. budowy obwodnicy Gołdapi
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, do kontaktów: inż. Iwona Bujak, Al. Warszawska 89 lok. 302, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, fax (089) 527 35 36, 5272307, e-mail: ibujak@olsztyn.gddkia.gov.pl, www.olsztyn.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: aktualizacja projektu bud. i wyk. budowy obwodnicy Gołdapi. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Aktualizacja projektu budowlanego i wykonawczego budowy obwodnicy Gołdapi w ciągu drogi krajowej nr 65 Granica Państwa - Gołdap - Ełk - Białystok - Bobrowniki - Granica Państwa od km 2+290 do km 7+900. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba Zamawiającego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 74.23.22.30 - Usługi projektowania mostów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.23.00 - Usługi projektowania mostów 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wykonanie aktualizacji projektu budowlanego i wykonawczego budowy obwodnicy Gołdapi w ciągu drogi krajowej nr 65 Granica Państwa - Gołdap - Ełk - Białystok - Bobrowniki - Granica Państwa od km 2+290 do km 7+900. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 20.02.2006;
III.1) Wymagane wadium: 3000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Potencjał ekonomiczno - finansowy - Wykonawca musi wykazać: średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe - na podstawie Rachunku zysków i strat, w wysokości nie mniejszej niż 500 tys zł; dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 70000 zł. Potencjał Kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby do realizacji zadania (min. po 2 projektantów branży drogowej i mostowej) szczegółowy wykaz zawiera SIWZ; Potencjał techniczny - Wykonawca musi posiadać min.: jeden ploter, licencjonowane oprogramowanie typu AutoCad, Microstation lub podobne na 1 stanowisku komputerowym; Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej 3 dokumentacje projektowe w zakresie dróg klasy G lub wyższej. Wykonawca na potwierdzenie spełniania powyższych wymogów winien przedstawić dokumenty wymienione w SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.11.2005, cena - 20.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.11.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.11.2005, godzina 11:15, Siedziba Zamawiającego, pok. 107.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 13.09.2005.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. "Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" w podziale na 7 części.
- Zakup sprzętu oświetleniowego dla Centrum Konferencyjno-Szkoleniowego Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Opracowanie koncepcji projektowych dla realizacji zadania pn.: "Przebudowa ul. Limanowskiego w Olsztynie - dostosowanie do potrzeb uwzględnienia ruchu rowerów"
- Wykonanie kompleksowej usługi szkoleniowej polegającej na organizacji i przeprowadzeniu na terenie miasta Olsztyn (woj. warmińsko-mazurskie) czterech jednodniowych szkoleń stacjonarnych.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla realizacji przebudowy pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego SK MSWiA z WMCO w Olsztynie i doposażenie".
- Zabytek w służbie zdrowia - modernizacja dachu Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Dobrym Mieście - etap I
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Renowacja zabytkowych krzyży, kapliczek i cmentarza z I wojny światowej na terenie gminy Sosnówka
- Remont dachów zabytkowego kompleksu budynków Papierni w Dusznikach-Zdroju" realizowane w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków (edycja 2.).
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej branży drogowej oraz elektrycznej na terenie Gminy Wieliszew w podziale na 10 części
- "Modernizacja obiektów zabytkowych w miejscowości Łaziska, Potulice i Rgielsko - Gmina Wągrowiec"
- Budowa ul. Staromłyńskiej w Wejherowie - etap 1B, etap 2 i etap 3
- Zwiększenie efektywności energetycznej Domu Kultury Ariadna - fili Miejskiej Strefy Kultury w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.