eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkRozbudowa i modernizacja budynków strażnicy Komendy Powiatowej PSP w Ełku przy ul. Suwalskiej 50. Nr sprawyPT.2370.4.2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-29

Ełk: Rozbudowa i modernizacja budynków strażnicy Komendy Powiatowej PSP w Ełku przy ul. Suwalskiej 50. Nr sprawy: PT.2370.4.2013
Numer ogłoszenia: 490934 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221285 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Piłsudskiego 1, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6217100, faks 087 6217105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ełku.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja budynków strażnicy Komendy Powiatowej PSP w Ełku przy ul. Suwalskiej 50. Nr sprawy: PT.2370.4.2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i modernizacją budynku strażnicy K.P.P.S.P. w Ełku przy ul. Suwalskiej, a polegających na: - wykonaniu częściowej instalacji kanalizacyjnej; - wykonaniu remontu klatki schodowej (z wykonaniem nowych tynków obłożeniu schodów płytką gresową polerowaną antypoślizgową, szpachlowaniem i malowaniem, osadzenie nowych podokienników, wykonaniem oświetlenia, wykonaniem balustrad itp.); - wykonaniu kompletnej łazienki na parterze; - wykonaniu systemu oddymiania klatki schodowej; - osadzeniu stolarki drzwiowej i witryn szklanych; - remoncie pomieszczeń na I piętrze z wymianą stolarki drzwiowej; - wykonaniu tynków na poddaszu; - wykonaniu szpachlowania i malowania poddasza; - położeniu rur preizolowanych z wcinką do istniejącej sieci; -wykonaniu instalacji wodnej do instalacji hydrantowej. 2. Inne informacje: - wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000 PLN i posiadania takiego ubezpieczenia co najmniej do dnia zakończenia realizacji zadania, - przed podpisaniem umowy wyłoniony wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy, na podstawie którego określił cenę, - W cenie oferty należy uwzględnić koszty wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w kosztorysie przedmiarowym, a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym. Zaleca się odwiedzenie miejsca wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt (w zakresie objętym przetargiem określonym w opisie przedmiotu) i SST. Załączony kosztorys ślepy wraz z przedmiarem określa orientacyjnie zakres robót planowanych do wykonania zamówienia, umożliwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt budowlany z uwzględnieniem zakresu będącego przedmiotem zamówienia i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. - zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w opisie robót i projekcie budowlanym pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały przed ich wbudowaniem, - okres gwarancji: 36 miesięcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Halina Rybak i Karol Rybak prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej - Zakład Ogólnobudowlany s. c. Jan Rybak & Karol Rybak, ul. Nadrzeczna 1, 19-300 Ełk, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 173426,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 199000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 229157,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.