eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZblewoPrzetargu nieograniczony na dostawę urządzeń i sprzętu komputerowego Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych (TIK), wyposażenia cyfrowych pracowni językowych, oprogramowania oraz pomocy dydaktycznych, dla 5 szkół z terenu Gminy Zblewo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-03-22

Ogłoszenie nr 49106 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.

Zblewo: Przetargu nieograniczony na dostawę urządzeń i sprzętu komputerowego Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych (TIK), wyposażenia cyfrowych pracowni językowych, oprogramowania oraz pomocy dydaktycznych, dla 5 szkół z terenu Gminy Zblewo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
"Poznawanie przez działanie kluczem do sukcesu - wyrównywanie szans edukacyjno - rozwojowych uczniów szkół Gminy Zblewo", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Oś Priorytetowa 3 Edukacja

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zblewo, krajowy numer identyfikacyjny 549803000000, ul. ul. Główna  40, 83210   Zblewo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 884 381, e-mail gmina@zblewo.pl, faks 585 884 569.
Adres strony internetowej (URL): http://www.zblewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://bip.zblewo.pl/.


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://bip.zblewo.pl/.


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Gminy w Zblewie, Ul. Główna 40, 83-210 Zblewo.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetargu nieograniczony na dostawę urządzeń i sprzętu komputerowego Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych (TIK), wyposażenia cyfrowych pracowni językowych, oprogramowania oraz pomocy dydaktycznych, dla 5 szkół z terenu Gminy Zblewo
Numer referencyjny: RO.271.13.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i sprzętu komputerowego Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych (TIK), wyposażenia cyfrowych pracowni językowych, oprogramowania oraz pomocy dydaktycznych, dla 5 szkół z terenu Gminy Zblewo, w ramach projektu "Poznawanie przez działanie kluczem do sukcesu - wyrównywanie szans edukacyjno - rozwojowych uczniów szkół Gminy Zblewo", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Oś Priorytetowa 3 Edukacja. 2. Przedmiot zamówienia dzieli się na 2 części i obejmuje: 2.1 część 1 - urządzenia multimedialne, wyposażenie i sprzęt komputerowy TIK 1) zestawy interaktywne - 10 szt.: a) tablica interaktywna - 10 szt. b) projektor - 10 szt. 2) oprogramowanie tematyczne do tablicy interaktywnej: a) oprogramowanie do nauki matematyki, klasy 1,2,3 szkoły podstawowej - 5 szt. b) oprogramowanie do nauki przyrody, dla klasy 4-6 szkoły podstawowej - 5 szt. c) oprogramowanie do nauki biologii dla klasy 1,2,3 gimnazjum - 5 szt. d) oprogramowanie do nauki fizyki dla klasy 1,2,3 gimnazjum - 5 szt. e) oprogramowanie do nauki chemii dla klasy 1,2,3 gimnazjum - 5 szt. 3) komputery przenośne (laptopy) - 10 zestawów, zestaw komputerowy będzie składał się z: a) komputera przenośnego, b) systemu operacyjnego, c) oprogramowania dodatkowego (w tym oprogramowania do zarządzania pracownią mobilną), d) oprogramowania instalacyjnego pakietu biurowego, e) licencji oprogramowania antywirusowego. 4) urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 5) wyposażenie cyfrowych pracowni językowych - 2 kpl 6) ekran elektryczny - 1 szt. 2.2. część 2 pomoce dydaktyczne: 1) mikroskop USB- 2 szt. 2) szkielet człowieka (model) - 2 szt. 3) szkielet gołębia - 2 szt. 4) szkielet ryby - 2 szt. 5) szkielet jaszczurki - 2 szt. 6) szkielet żaby - 2 szt. 7) szkielet szczura - 2 szt. 8) zestaw do wody - 2 szt. 9) preparaty mikroskopowe do zoologii - 2 szt. 10) preparaty mikroskopowe do botaniki - 2 szt. 11) preparaty biologiczne- anatomia człowieka 2 szt. 12) teleskop - 2 szt. 13) mikroskop optyczny - 8 szt. 14) korpus człowieka - model anatomiczny 2 szt. 15) mikroskop terenowy - 4 szt. 16) rękawice do gorących przedmiotów - 30 szt. 17) waga elektroniczna - 8 szt. 18) lupa 7 szt. 19) lornetka - 2 szt. 20) podwójna lupa - 60 szt. 21) kompas - 10 szt. 22) probówka szklana - 4 szt. 23) stojak do probówek - 10 szt. 24) kolba szklana - 40 szt. 25) zlewki miarowe (borokrzemian.) - 40 szt. 26) menzurki - 40 szt. 27) palnik alkoholowy - 10 szt. 28) mały szkielet człowieka - 2 szt. 29) szalka petriego 90 x 15 mm - 20 szt. 30) szalka petriego 100 x 15 mm - 20 szt. 31) elektroskop - 10 szt. 32) pałeczki szklane 10 szt. 33) pałeczki ebonitowe 10 szt. 34) termometr elektroniczny z ruchomą głowicą 10 szt. 35) cylindry miarowe (borokrzemian.) 100 ml 30 szt. 36) cylindry miarowe (borokrzemian.), 50 ml 30 szt. 37) zestaw przyrządów do samodzielnego wykonania preparatu -zestaw 7 szt 60 zest. 38) akwarium 40x100x50 cm - 2 szt. 39) szkiełka podstawowe zestaw 50 szt. 20 zest. 40) szkiełka zegarkowe - komplet po 3 sztuki 20 kompletów. 41) pęsetki duże 60 szt. 42) pudełko na 50 szkiełek 20 szt. 43) deszczomierz 8 szt. 44) mobilna stacja pogodowa - 2 szt. 45) wiatromierz 2 szt. 46) skały osadowe. kolekcja - 2 szt. 47) minerały. kolekcja 2 szt. 48) podstawowe obwody elektryczne zestaw - 10 szt. s 49) stoper 30 szt. 50) komora próżniowa - zestaw do eksperymentów - 20 szt. 51) kwasomierz 30 szt. 52) Polska. Ochrona przyrody/mapa do ćwiczeń 2 szt. 53) globus fizyczny, śr. 220 mm, wys. 30 cm 20 szt. 54) globus fizyczny, śr. 42 cm, wys. 62 cm 2 szt. 55) globus 250- konturowy z objaśnieniem 20 szt. 56) Tarcza Newtona 10 szt. 57) mapa fizyczna. Europa 100 x 140 cm 2 szt. 58) Niebezpieczne zwierzęta i rośliny w Polsce. Plansza 2 szt. 59) Grzyby trujące i niejadalne - plansza, wym. 90 x 120 cm - 2 szt. 60) Pustynia Sahara. Plansza - 2 szt. 61) Sawanna afrykańska. Plansza 2 szt. 62) Dżungla afrykańska. Plansza 2 szt. 63) Dżungla amazońska. Plansza 2 szt. 64) Ameryka Północna. Plansza 2 szt. 65) Arktyka. Plansza 2 szt. 66) Azja Południowo-Wschodnia. Plansza 2 szt. 67) Azja Środkowa. Plansza - 2 szt. 68) Australia. Plansza 2 szt. 69) Rafa koralowa. Plansza - 2 szt. 70) Porosty - budowa i skala porostowa. Plansza 2 szt. 71) Narządy zmysłów. Plansza 2 szt. 72) plansza budowa kwiatu - 2szt. 73) plansza budowy dziobów - 2 szt. 74) profil glebowy plansza - 2 szt. 75) plansza etapy rozwoju człowieka - 2 szt. 76) Chmury i ich rodzaje. Plansza 2 szt. 77) Obieg wody w przyrodzie, plansza - 2 szt. 78) fartuchy 30 szt. 79) okulary ochronne 30 szt. 80) rękawice diagnostyczne winylowe bezpudrowe 100 sztuk 10 opakowań 81) model skóry 2 szt. 82) serce. model demonstracyjny 2 szt. 83) ciśnieniomierz zegarowy ze stetoskopem 2 szt. 84) miara zwijana 30 m 30 szt. 85) Generator van de Graffa - 1 szt. 86) waga elektroniczna- 5 szt. 87) czajnik elektryczny - 1 szt. 88) poziomica laserowa 4 szt. 89) suwmiarka demonstracyjna 4 szt. 90) palnik gazowy 2 szt. 91) miara zwijana 30 m 4 szt. 92) tęczowa sprężynka 10 szt. 93) zestaw badacza magnetycznych atrakcji 10 szt. 94) waga sprężynowa. skala: 250 g - 2,5 n 4 4 szt. 95) waga sprężynowa. skala: 500 g - 5 n 4 szt. 96) waga sprężynowa. skala: 1000 g - 10n 4 szt. 97) waga sprężynowa. skala: 2000 g - 20 n 4 szt. 98) waga sprężynowa. skala: 5000 g - 50 n 4 szt. 99) zasilacz prądu stałego - 1 szt. 100) miernik uniwersalny z osobnym gniazdem 2 szt. 101) izolowane przewody 4 szt. 102) opornik drutowy w obudowie 4 szt. 103) żarówka z oprawką 10 szt. 104) waga sprężynowa. skala: 250 g - 2,5 n 4 szt. 105) waga sprężynowa. skala: 500 g - 5 n - 4 szt. 106) waga sprężynowa. skala: 1000 g - 10n - 4 szt. 107) waga sprężynowa. skala: 2000 g - 20 n - 4 szt. 108) waga sprężynowa. skala: 5000 g - 50 n - 4 szt. 109) zestaw odważników - 4 szt. 110) soczewka skupiająca 4 szt. 111) soczewka rozpraszająca 4 szt. 112) pryzmat 2 szt. 113) rurka do demonstracji 4 szt. 114) Zestaw z magnesami 4 szt. 115) statyw 4 szt. 116) gra bingo angielskie 2 szt. 117) gra bingo zwierzęta 2 szt. 118) gra bingo artykuły spożywcze 1 szt. 119) kostki do konwersacji, nauka j. angielskiego 2 szt. 120) edukacyjne kostki obrazkowe 2 szt. 121) edukacyjne kostki - opowiadanie, pisanie 2 szt. 122) słownictwo podstawowe j. angielski, karty edukacyjne 2 szt. 123) domino edukacyjne - j. angielski 2 szt. 124) karty edukacyjne, nauka j. angielskiego 2 szt. 125) j. angielski dla dzieci - karty obrazkowe 2 szt. 126) waga elektroniczna 10 szt. 127) zestaw odczynników i chemikaliów dla gimnazjów 5 szt. 128) mikroskop 10 szt. 129) zegar szachowy 8 szt. 130) mały szkielet człowieka 2 szt. 131) walizka do obserwacji oraz badania wód i ph gleb 3 szt. 132) szachy szkolne drewniane 2 szt. 133) mapa fizyczna. Świat 1 szt. 134) mapa fizyczna. Europa 1 szt. 135) mapa ogólno geograficzna/ Podział administracyjny. Polska 2 szt. 136) mapa Krajobrazy i strefy klimatyczne. Świat - 1 szt. 137) edukacyjny program multimedialny do terapii logopedycznej - 5 szt

II.5) Główny kod CPV: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne
Dodatkowe kody CPV:30200000-1, 38653400-1, 48190000-6, 38000000-5, 39162100-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w dniach: 30


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) w zakresie części 1: wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa zamówienia, na dostawę sprzętu Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych, o wartości każdego z nich nie niższej niż 80 000 zł brutto; z których co najmniej jedno obejmowało dostawę sprzętu komputerowego i co najmniej jedno - dostawę zestawów interaktywnych składających się z tablic interaktywnych i projektorów multimedialnych, 2) w zakresie części 2: wykonawca, w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum dwa zamówienia, na dostawę pomocy dydaktycznych, o wartości minimum 80 000 zł brutto każde, Do pomocy dydaktycznych zamawiający nie zalicza: mebli do pomieszczeń, wyposażenia placów zabaw, sprzętu audiowizualnego oraz IT.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

dla części 1 urządzenia multimedialne, wyposażenie i sprzęt komputerowy TIK: 1) karty katalogowe, lub specyfikacje techniczne zawierające parametry ofertowanego sprzętu (dla wszystkich urządzeń poz. 1-5), karta katalogowa komputera powinna zawierać wyraźne zdjęcia obudowy oferowanego komputera 2) dla tablicy interaktywnej z poz. 1a a) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające spełnienie wymagań systemów zarządzania ochroną środowiska, w szczególności certyfikat zgodności z normą PN-EN ISO 14001:2005 lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości, b) deklaracja zgodności CE 2) dla projektorów multimedialnych z poz. 1b a) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające, iż system zarządzania jakością Wykonawcy spełnia wymagania zawarte w normie serii PN-EN ISO 9001, lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości, b) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające spełnienie wymagań systemów zarządzania ochroną środowiska, w szczególności certyfikat zgodności z normą PN-EN ISO 14001:2005 lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości, c) deklaracja zgodności CE 3) dla laptopów z poz. 3 a) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające, iż system zarządzania jakością Wykonawcy spełnia wymagania zawarte w normie serii PN-EN ISO 9001, lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości, b) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające spełnienie wymagań systemów zarządzania ochroną środowiska, w szczególności certyfikat zgodności z normą PN-EN ISO 14001:2005 lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości, c) certyfikat dostawcy systemu operacyjnego, lub wydruk ze strony dostawcy systemu operacyjnego, potwierdzający poprawną współpracę oferowanej platformy sprzętowej z systemem operacyjnym oferowanym przez wykonawcę d) certyfikat lub wydruk ze strony Energy Star potwierdzający zgodność oferowanej platformy sprzętowej komputera z normą Energy Star 5.0 e) deklaracja zgodności CE f) oświadczenie producenta sprzętu (lub jego przedstawiciela w Polsce) potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego producenta g) potwierdzenie (wydruk ze strony Passmark - CPU Mark), że zaoferowany komputer laptop wyposażony jest w procesor uzyskujący wynik co najmniej 2700 punktów w teście Passmark - CPU Mark według wyników procesorów publikowanych na stronie http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php. 4) dla urządzenia wielofunkcyjnego z poz. 4 a) deklaracja zgodności CE b) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające, iż system zarządzania jakością Wykonawcy spełnia wymagania zawarte w normie serii PN-EN ISO 9001, lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości, c) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, potwierdzające spełnienie wymagań systemów zarządzania ochroną środowiska, w szczególności certyfikat zgodności z normą PN-EN ISO 14001:2005 lub inne równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
osobne dla każdej części100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany Umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, jeżeli w Umowie wyraźnie nie przewidziano inaczej. 2. Istotne zmiany Umowy, mogą dotyczyć wyłącznie: 1)warunków płatności, 2) poszczególnych elementów dostawy. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu mogą być dokonane w przypadku: 1) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ lub ofercie rozwiązań, w szczególności wycofania danego urządzenia z produkcji i zastąpienia go modelem nowszym, 2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do Umowy, przez co rozumie się: akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia, poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec, 3) zmian w zakresie dofinansowania Projektu ze środków zewnętrznych. 4. Termin realizacji może ulec zmianie tylko w przypadku wystąpienia siły wyższej, zdefiniowanej w ust. 3 pkt. 2 5. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej Stronie pisemne pod rygorem nieważności uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 6. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany a jedynie wprowadza taką możliwość.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: urządzenia multimedialne, wyposażenie i sprzęt komputerowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2.1 część 1 - urządzenia multimedialne, wyposażenie i sprzęt komputerowy TIK 1) zestawy interaktywne - 10 szt.: a) tablica interaktywna - 10 szt. b) projektor - 10 szt. 2) oprogramowanie tematyczne do tablicy interaktywnej: a) oprogramowanie do nauki matematyki, klasy 1,2,3 szkoły podstawowej - 5 szt. b) oprogramowanie do nauki przyrody, dla klasy 4-6 szkoły podstawowej - 5 szt. c) oprogramowanie do nauki biologii dla klasy 1,2,3 gimnazjum - 5 szt. d) oprogramowanie do nauki fizyki dla klasy 1,2,3 gimnazjum - 5 szt. e) oprogramowanie do nauki chemii dla klasy 1,2,3 gimnazjum - 5 szt. 3) komputery przenośne (laptopy) - 10 zestawów, zestaw komputerowy będzie składał się z: a) komputera przenośnego, b) systemu operacyjnego, c) oprogramowania dodatkowego (w tym oprogramowania do zarządzania pracownią mobilną), d) oprogramowania instalacyjnego pakietu biurowego, e) licencji oprogramowania antywirusowego. 4) urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 5) wyposażenie cyfrowych pracowni językowych - 2 kpl 6) ekran elektryczny - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6, 30200000-1, 38653400-1, 48190000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty60
wydajność procesora laptopa20
termin realizacji zamówienia 20
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: pomoce dydaktyczne

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) mikroskop USB- 2 szt. 2) szkielet człowieka (model) - 2 szt. 3) szkielet gołębia - 2 szt. 4) szkielet ryby - 2 szt. 5) szkielet jaszczurki - 2 szt. 6) szkielet żaby - 2 szt. 7) szkielet szczura - 2 szt. 8) zestaw do wody - 2 szt. 9) preparaty mikroskopowe do zoologii - 2 szt. 10) preparaty mikroskopowe do botaniki - 2 szt. 11) preparaty biologiczne- anatomia człowieka 2 szt. 12) teleskop - 2 szt. 13) mikroskop optyczny - 8 szt. 14) korpus człowieka - model anatomiczny 2 szt. 15) mikroskop terenowy - 4 szt. 16) rękawice do gorących przedmiotów - 30 szt. 17) waga elektroniczna - 8 szt. 18) lupa 7 szt. 19) lornetka - 2 szt. 20) podwójna lupa - 60 szt. 21) kompas - 10 szt. 22) probówka szklana - 4 szt. 23) stojak do probówek - 10 szt. 24) kolba szklana - 40 szt. 25) zlewki miarowe (borokrzemian.) - 40 szt. 26) menzurki - 40 szt. 27) palnik alkoholowy - 10 szt. 28) mały szkielet człowieka - 2 szt. 29) szalka petriego 90 x 15 mm - 20 szt. 30) szalka petriego 100 x 15 mm - 20 szt. 31) elektroskop - 10 szt. 32) pałeczki szklane 10 szt. 33) pałeczki ebonitowe 10 szt. 34) termometr elektroniczny z ruchomą głowicą 10 szt. 35) cylindry miarowe (borokrzemian.) 100 ml 30 szt. 36) cylindry miarowe (borokrzemian.), 50 ml 30 szt. 37) zestaw przyrządów do samodzielnego wykonania preparatu -zestaw 7 szt 60 zest. 38) akwarium 40x100x50 cm - 2 szt. 39) szkiełka podstawowe zestaw 50 szt. 20 zest. 40) szkiełka zegarkowe - komplet po 3 sztuki 20 kompletów. 41) pęsetki duże 60 szt. 42) pudełko na 50 szkiełek 20 szt. 43) deszczomierz 8 szt. 44) mobilna stacja pogodowa - 2 szt. 45) wiatromierz 2 szt. 46) skały osadowe. kolekcja - 2 szt. 47) minerały. kolekcja 2 szt. 48) podstawowe obwody elektryczne zestaw - 10 szt. s 49) stoper 30 szt. 50) komora próżniowa - zestaw do eksperymentów - 20 szt. 51) kwasomierz 30 szt. 52) Polska. Ochrona przyrody/mapa do ćwiczeń 2 szt. 53) globus fizyczny, śr. 220 mm, wys. 30 cm 20 szt. 54) globus fizyczny, śr. 42 cm, wys. 62 cm 2 szt. 55) globus 250- konturowy z objaśnieniem 20 szt. 56) Tarcza Newtona 10 szt. 57) mapa fizyczna. Europa 100 x 140 cm 2 szt. 58) Niebezpieczne zwierzęta i rośliny w Polsce. Plansza 2 szt. 59) Grzyby trujące i niejadalne - plansza, wym. 90 x 120 cm - 2 szt. 60) Pustynia Sahara. Plansza - 2 szt. 61) Sawanna afrykańska. Plansza 2 szt. 62) Dżungla afrykańska. Plansza 2 szt. 63) Dżungla amazońska. Plansza 2 szt. 64) Ameryka Północna. Plansza 2 szt. 65) Arktyka. Plansza 2 szt. 66) Azja Południowo-Wschodnia. Plansza 2 szt. 67) Azja Środkowa. Plansza - 2 szt. 68) Australia. Plansza 2 szt. 69) Rafa koralowa. Plansza - 2 szt. 70) Porosty - budowa i skala porostowa. Plansza 2 szt. 71) Narządy zmysłów. Plansza 2 szt. 72) plansza budowa kwiatu - 2szt. 73) plansza budowy dziobów - 2 szt. 74) profil glebowy plansza - 2 szt. 75) plansza etapy rozwoju człowieka - 2 szt. 76) Chmury i ich rodzaje. Plansza 2 szt. 77) Obieg wody w przyrodzie, plansza - 2 szt. 78) fartuchy 30 szt. 79) okulary ochronne 30 szt. 80) rękawice diagnostyczne winylowe bezpudrowe 100 sztuk 10 opakowań 81) model skóry 2 szt. 82) serce. model demonstracyjny 2 szt. 83) ciśnieniomierz zegarowy ze stetoskopem 2 szt. 84) miara zwijana 30 m 30 szt. 85) Generator van de Graffa - 1 szt. 86) waga elektroniczna- 5 szt. 87) czajnik elektryczny - 1 szt. 88) poziomica laserowa 4 szt. 89) suwmiarka demonstracyjna 4 szt. 90) palnik gazowy 2 szt. 91) miara zwijana 30 m 4 szt. 92) tęczowa sprężynka 10 szt. 93) zestaw badacza magnetycznych atrakcji 10 szt. 94) waga sprężynowa. skala: 250 g - 2,5 n 4 4 szt. 95) waga sprężynowa. skala: 500 g - 5 n 4 szt. 96) waga sprężynowa. skala: 1000 g - 10n 4 szt. 97) waga sprężynowa. skala: 2000 g - 20 n 4 szt. 98) waga sprężynowa. skala: 5000 g - 50 n 4 szt. 99) zasilacz prądu stałego - 1 szt. 100) miernik uniwersalny z osobnym gniazdem 2 szt. 101) izolowane przewody 4 szt. 102) opornik drutowy w obudowie 4 szt. 103) żarówka z oprawką 10 szt. 104) waga sprężynowa. skala: 250 g - 2,5 n 4 szt. 105) waga sprężynowa. skala: 500 g - 5 n - 4 szt. 106) waga sprężynowa. skala: 1000 g - 10n - 4 szt. 107) waga sprężynowa. skala: 2000 g - 20 n - 4 szt. 108) waga sprężynowa. skala: 5000 g - 50 n - 4 szt. 109) zestaw odważników - 4 szt. 110) soczewka skupiająca 4 szt. 111) soczewka rozpraszająca 4 szt. 112) pryzmat 2 szt. 113) rurka do demonstracji 4 szt. 114) Zestaw z magnesami 4 szt. 115) statyw 4 szt. 116) gra bingo angielskie 2 szt. 117) gra bingo zwierzęta 2 szt. 118) gra bingo artykuły spożywcze 1 szt. 119) kostki do konwersacji, nauka j. angielskiego 2 szt. 120) edukacyjne kostki obrazkowe 2 szt. 121) edukacyjne kostki - opowiadanie, pisanie 2 szt. 122) słownictwo podstawowe j. angielski, karty edukacyjne 2 szt. 123) domino edukacyjne - j. angielski 2 szt. 124) karty edukacyjne, nauka j. angielskiego 2 szt. 125) j. angielski dla dzieci - karty obrazkowe 2 szt. 126) waga elektroniczna 10 szt. 127) zestaw odczynników i chemikaliów dla gimnazjów 5 szt. 128) mikroskop 10 szt. 129) zegar szachowy 8 szt. 130) mały szkielet człowieka 2 szt. 131) walizka do obserwacji oraz badania wód i ph gleb 3 szt. 132) szachy szkolne drewniane 2 szt. 133) mapa fizyczna. Świat 1 szt. 134) mapa fizyczna. Europa 1 szt. 135) mapa ogólno geograficzna/ Podział administracyjny. Polska 2 szt. 136) mapa Krajobrazy i strefy klimatyczne. Świat - 1 szt. 137) edukacyjny program multimedialny do terapii logopedycznej - 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6, 38000000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
cena oferty60
termin dostawy40
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.