eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skawina › wykonanie instalacji odsiarczania spalin w Elektrowni Skawina S.A.



Ogłoszenie z dnia 2005-09-20

POZYCJA 49117

OKRESOWE OGŁOSZENIE INFORMACYJNE O PLANOWANYCH ZAMÓWIENIACH SEKTOROWYCH będące zaproszeniem do ubiegania się o zamówienie - roboty budowlane Skawina: Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Elektrownia Skawina, do kontaktów: WIESŁAW MARTINEK, ROBERT KRZEŚNIAK, ul. Piłsudskiego 10, 32-050 Skawina, woj. małopolskie, tel. 012 2778777, fax 012 2778618, e-mail: martinw@elektrownia.skawina.pl; robert@elektrownia, www.elektrownia.skawina.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie instalacji odsiarczania spalin w Elektrowni Skawina S.A. 2) Nomenklatura 2.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 2.2) Inna odpowiednia nomenklatura (NACE): 3) Rodzaj i zakres robót budowlanych: Instalację odsiarczania spalin zwaną dalej IOS należy zrealizować według technologii "półsuchej". Głównym elementem IOS będzie reaktor z przynależnymi układami dozowania sorbentu, układami nawilżania spalin, układami recyrkulacji, systemem kanałów spalin (nie oczyszczonych i oczyszczonych spalin wraz z niezbędnymi klapami szczelnymi i regulacyjnymi), filtrem workowym i wentylatorem wspomagającym. W przedmiocie zamówienia przewiduje się również budowę nowego komina dwuprzewodowego dla spalin wyprowadzanych z IOS. Zakres przedsięwzięcia obejmuje wymianę istniejących kanałów spalin z kotłów nr 8÷11 w celu ich dostosowania do współpracy z IOS. IOS będzie wyposażona w zbiornik retencyjny sorbentu z przynależnymi układami rozładunku i transportu oraz zbiornik retencyjny produktu poreakcyjnego wraz z układem załadunku. Celem IOS będzie oczyszczanie spalin do poziomów stężeń SO2 wynikających z potrzeb Zamawiającego przy jednoczesnym minimalizowaniu zużycia mediów procesu w tym wody, powietrza, sorbentu i energii elektrycznej. 4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.10.2005. 5) Inne informacje: 1. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej. 2. Wadium - 1 000 000,00 PLN 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 10% wartości przedmiotu umowy. 4. Wnioski należy składać zgodnie z wymogami zawatymi w Instrukcji dla Oferentów (i zawartym tam wzorem) dostępnej nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego. 5. Miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Elektrownia Skawina S.A., ul. Piłsudskiego 10, 32-050 Skawina, Dziennik Podawczy, pokój nr 13, w godzinach 7.00 - 14.00. 6. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie negocjacji z ogłoszeniem, zgodnie z art. 127 ust. 1 oraz art. 54 i nast. ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: INFORMACJE O CHARAKTERZE ADMINISTRACYJNYM

IV.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 04/UZP/2005.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 3) Data wysłania ogłoszenia: 12.09.2005.

SEKCJA AII: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

AII. 1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: zaprojektowanie i wykonanie 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie instalacji odsiarczania spalin w Elektrowni Skawina S.A. 1.5) Opis: Instalację odsiarczania spalin zwaną dalej IOS należy zrealizować według technologii "półsuchej". Głównym elementem IOS będzie reaktor z przynależnymi układami dozowania sorbentu, układami nawilżania spalin, układami recyrkulacji, systemem kanałów spalin (nie oczyszczonych i oczyszczonych spalin wraz z niezbędnymi klapami szczelnymi i regulacyjnymi), filtrem workowym i wentylatorem wspomagającym. W przedmiocie zamówienia przewiduje się również budowę nowego komina dwuprzewodowego dla spalin wyprowadzanych z IOS. Zakres przedsięwzięcia obejmuje wymianę istniejących czopuchów spalin z kotłów nr 8÷11 w celu ich dostosowania do współpracy z IOS. IOS będzie wyposażona w zbiornik retencyjny sorbentu z przynależnymi układami rozładunku i transportu oraz zbiornik retencyjny produktu poreakcyjnego wraz z układem załadunku. Celem IOS będzie oczyszczanie spalin do poziomów stężeń SO2 wynikających z potrzeb Zamawiającego przy jednoczesnym minimalizowaniu zużycia mediów procesu w tym wody, powietrza, sorbentu i energii elektrycznej. Szczegółowe informacje zostały zawarte w instrukcji dla wykonawców składających wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem, dostępnej u Zamawiającego. 1.6) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Elektrownia Skawina S.A. Kod NUTS: 1.7) Podział zamówienia na części: Nie. 2) Wartość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres: Instalację odsiarczania spalin zwaną dalej IOS należy zrealizować według technologii "półsuchej". Głównym elementem IOS będzie reaktor z przynależnymi układami dozowania sorbentu, układami nawilżania spalin, układami recyrkulacji, systemem kanałów spalin (nie oczyszczonych i oczyszczonych spalin wraz z niezbędnymi klapami szczelnymi i regulacyjnymi), filtrem workowym i wentylatorem wspomagającym. W przedmiocie zamówienia przewiduje się również budowę nowego komina dwuprzewodowego dla spalin wyprowadzanych z IOS. Zakres przedsięwzięcia obejmuje wymianę istniejących czopuchów spalin z kotłów nr 8÷11 w celu ich dostosowania do współpracy z IOS. IOS będzie wyposażona w zbiornik retencyjny sorbentu z przynależnymi układami rozładunku i transportu oraz zbiornik retencyjny produktu poreakcyjnego wraz z układem załadunku. Celem IOS będzie oczyszczanie spalin do poziomów stężeń SO2 wynikających z potrzeb Zamawiającego przy jednoczesnym minimalizowaniu zużycia mediów procesu w tym wody, powietrza, sorbentu i energii elektrycznej. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane:

SEKCJA AIII: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

AIII. 1) Warunki udziału w postępowaniu 1.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1, art. 23 (w przypadku Konsorcjum) oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późniejszymi zm.) - Wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia. - W przypadku Konsorcjum, przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia. - Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP. Wykonawcy będą podlegać wykluczeniu z postępowania w przypadku, gdy: - osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, - wspólnicy spółek jawnych, - partnerzy spółek partnerskich, - komplementariusze spółek komandytowych oraz spółek komandytowo-akcyjnych - oraz urzędujący członkowie organu zarządzającego osoby prawnej, zostali prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP). Ponadto podmioty zbiorowe, tj. przedsiębiorstwa będą podlegały wykluczeniu w przypadku, których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy PZP). Ponadto wykluczeniu z postępowania podlegać będą Wykonawcy: - którzy w ciągu ostatnich trzech lat (tzn. w latach 2002, 2003, 2004) przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania chyba, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, - w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, - którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia tzn. powinien posiadać: - przychody w każdym roku tzn. w latach 2002, 2003 i 2004 nie mniejsze niż 50 000 000,00 PLN1 z działalności podstawowej; w przypadku Konsorcjum przychody lidera Konsorcjum muszą być nie mniejsze niż 30 000 000 PLN1. W przypadku, gdy Wykonawca wchodzi w skład grupy kapitałowej powyższe przychody muszą wynikać z nieskonsolidowanego sprawozdania finansowego Wykonawcy. W przypadku, gdy rok obrotowy nie pokrywa się z rokiem kalendarzowym, Wykonawca powinien wykazać w/w przychody za 3 ostatnie zaudytowane lata obrotowe, - zdolność kredytową na kwotę minimum 8 cyfrową wyrażoną przed przecinkiem w PLN1. Zdolność kredytowa może być wykazana poprzez posiadane środki, w tym także środki posiadane w ramach kredytu odnawialnego lub poprzez inne instrumenty finansowe charakteryzujące zdolność kredytową. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: - posiadać własną technologię dotyczącą metody półsuchej odsiarczania względnie licencję własną lub członka Konsorcjum, - wykazać się co najmniej jedną zakończoną z wynikiem pozytywnym realizacją instalacji odsiarczania spalin w oparciu o technologię półsuchą dla kotłów opalanych paliwem stałym (węgiel kamienny), o udokumentowanej skuteczności odsiarczania spalin na poziomie minimum 80% i o przepływie spalin minimum 300 000 Nm3/h (normalnych metrów sześciennych na godzinę) spalin wilgotnych, kierowanych do jednego absorbera, w okresie ostatnich dziesięciu lat tzn. w latach 1995 - 2004 zlokalizowaną na terenie Europy. Powyższe wymaga dostarczenia opinii użytkowników instalacji; kryteria zawarte w tym podpunkcie muszą być spełnione jednocześnie dla referencyjnych instalacji, - wykazać się co najmniej 2 wykonanymi w ciągu ostatnich 10 lat z należytą starannością innymi niż określone powyżej instalacjami oczyszczania spalin o wydajności minimum 200 000 Nm3/h (normalnych metrów sześciennych na godzinę) spalin wilgotnych, - posiadać (samodzielnie lub poprzez podwykonawcę czy licencjodawcę) uprawnienia do projektowania. Szczegółowe informacje zawarte są w instrukcji dla wykonawców dostepnej u zamawiającego. 1.1.1) Stan prawny wymagane dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku2, - aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku2, - aktualna informacja z krajowego rejestru karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP dotycząca osób wchodzących w skład organu zarządzającego, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków3, - aktualna informacja z krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy PZP dotycząca przedsiębiorstwa (podmiot zbiorowy), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków2. Szczegółowe informacje zawarte są w instrukcji dla wykonawców dostepnej u zamawiającego. 1.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa wymagane dokumenty: - bilans, rachunek zysków i strat za lata 2002, 2003 i 2004. W przypadku, gdy rok obrotowy nie pokrywa się z rokiem kalendarzowym, Wykonawca powinien przedłożyć w/w dokumenty za 3 ostatnie zaudytowane lata obrotowe. Wykonawcy nie zobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego, powinni przedstawić inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe (tj. 2002, 2003 i 2004) - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, - opinia banku dotycząca zdolności kredytowej Wykonawcy wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia wniosków zawierająca informacje o wartości dostępnych linii kredytowych lub potencjalnej zdolności kredytowej wyrażonej w kwocie, - tabela z informacjami dotyczącymi zysku, przychodów, zadłużenia Wykonawcy za lata 2002, 2003 i 2004 lub odpowiednio za 3 ostatnie zaudytowane lata obrotowe. Szczegółowe informacje zawarte są w instrukcji dla wykonawców dostepnej u zamawiającego. 1.1.3) Zdolność techniczna wymagane dokumenty: - dokument potwierdzający posiadanie licencji lub oświadczenie o posiadaniu własnej technologii względnie know-how nie obciążonej własnością intelektualną osób trzecich, - wykaz wykonanych przez Wykonawcę w charakterze Podstawowego Wykonawcy (w przypadku Konsorcjum - przynajmniej przez jednego z członków Konsorcjum), w okresie ostatnich dziesięciu lat prac, dotyczących wykonania instalacji odsiarczania spalin w oparciu o technologię półsuchą dla kotłów opalanych paliwem stałym (węgiel kamienny), o udokumentowanej skuteczności odsiarczania spalin na poziomie minimum 80% i o przepływie spalin minimum 300 000 Nm3/h spalin wilgotnych, kierowanych do jednego absorbera zlokalizowanych na terenie Europy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 10 lat, prace wykonane w okresie działalności firmy, z podaniem ich zakresu, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy odbiorcy oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane przez Wykonawcę należycie (listy referencyjne, opinie użytkowników), - pozytywne referencje dotyczące wykonanej na terenie Europy w ciągu ostatnich 10 lat z należytą starannością co najmniej jednej instalacji odsiarczania metodą półsuchą o udokumentowanej skuteczności odsiarczania spalin na poziomie minimum 80% i przepustowości przez reaktor minimum 300 000 Nm3/h spalin wilgotnych jako dostawca technologii. Warunki te muszą być spełnione jednocześnie dla wskazanej instalacji. - wykaz wykonanych przez Wykonawcę w charakterze Podstawowego Wykonawcy (w przypadku Konsorcjum - przynajmniej przez jednego z członków Konsorcjum), w okresie ostatnich dziesięciu lat prac, dotyczących wykonania instalacji oczyszczania spalin o przepływie spalin minimum 200 000 Nm3/h spalin wilgotnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 10 lat, prace wykonane w okresie działalności firmy, z podaniem ich zakresu, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy odbiorcy oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane przez Wykonawcę należycie (listy referencyjne, opinie użytkowników), - pozytywne referencje dotyczące wykonanych w ciągu ostatnich 10 lat z należytą starannością innych niż określone powyżej instalacji oczyszczania spalin o wydajności minimum 200 000 Nm3/h (normalnych metrów sześciennych na godzinę) spalin wilgotnych każda, - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do projektowania (wpis do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego oraz zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności.) - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - wykaz kluczowych specjalistów, którzy będą nadzorować przedmiot zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a także na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności, - oświadczenie, że do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie dysponował pracownikami dozoru posiadającymi wymagane, stosowne do zakresu robót, ważne zaświadczenia kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r (Dz. U. nr 89, poz. 828). Szczegółowe informacje zawarte są w instrukcji dla wykonawców dostepnej u zamawiającego. 1.Jeżeli Wykonawca przedstawi wartości w innej walucie niż PLN, to do przeliczenia zostanie przyjęty odpowiedni średni kurs walut NBP na dzień 31.08.2005r. 2.W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej zamiast tych dokumentów, Wykonawca składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w przypisie 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1.2) Inne informacje: Wykaz potencjalnych podwykonawców, którzy będą wykonywać przedmiot zamówienia wraz z podaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku konsorcjum, jego członkowie składają oświadczenie członków konsorcjum, które winno zawierać między innymi następujące informacje: - wskazanie podmiotów tworzących Konsorcjum, - określenie celu wspólnych działań jak złożenie wspólnej oferty oraz realizacja przedmiotu zamówienia, - określenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do dokonywania czynności oraz składania oświadczeń woli dotyczących niniejszego postępowania względem Zamawiającego jako pełnomocnik wszystkich uczestników konsorcjum (tzw. "lider Konsorcjum"), - podział obowiązków członków Konsorcjum przy realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwa generalne i/lub szczególne udzielone osobom fizycznym, jeżeli nie są upoważnione do reprezentowania spółki na podstawie rejestru spółek i/lub osobom prawnym (w przypadku Konsorcjum), wraz z opłatą skarbową. Wykonawca, powinien posiadać wdrożony system zarządzania jakością. Kryteria oceny podmiotowej Wykonawców: - referencje dotyczące zrealizowanych zamówień na wykonanie instalacji odsiarczania spalin metodą półsuchą dla kotłów na paliwo stałe przy przepływie spalin minimum 300 000 Nm3/h spalin wilgotnych, kierowanych do jednego absorbera, wykonanych ciągu ostatnich dziesięciu lat, waga 65% - referencje dotyczące realizacji innych instalacji oczyszczania spalin o wydajności minimum 200 000 Nm3/h, waga 15% - sytuacja ekonomiczna przedsiębiorstwa - zyskowność waga 5% - zdolność kredytowa waga 15% Szczegółowe informacje zawarte są w instrukcji dla wykonawców dostępnej u zamawiającego. Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: maksymalnie 7; w przypadku mniejszej liczby wykonawców, którzy spełnią warunki dopuszczenia do udziału w postępowaniu do dalszego etapu zostaną zaproszeni wszyscy ci wykonawcy. Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna pod względem: 1. Cena - waga 55% 2. Rozwiązania techniczne - waga 20% 3. Gwarancje - waga 15% 4. Koszty eksploatacji - 10%.

SEKCJA AIV: PROCEDURA

AIV. 1) Rodzaj procedury: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 2) Inne informacje o charakterze administracyjnym 2.1) Warunki otrzymania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: Warunki i sposób płatności: Instrukcja dostępna w siedzibie Zamawiającego. 2.2) Planowane daty: Rozpoczęcia procedury: 12.09.2005. Rozpoczęcia robót budowlanych/dostaw/wykonania usług: 01.04.2006. Data zakończenia: 31.10.2007 lub Czas trwania zamówienia: 2.3) Język lub języki, w których należy sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.

SEKCJA AVI: INNE INFORMACJE

AVI. 1) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: 4) Informacje dodatkowe: Zainteresowani wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy muszą poinformować zamawiającego, że są zainteresowani zamówieniem (zamówieniami); udzielenie zamówienia (zamówień) będzie możliwe bez późniejszej publikacji zaproszenia do ubiegania się o zamówienie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.