Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-05
Puszczykowo: dostawa soczewek okulistycznych
Numer ogłoszenia: 491222 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego" sp. z o.o , ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, woj. brak, tel. 0-61 8984093, 8984000, faks 0-61 8133391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna, o której mowa w art. 3, ust.1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa soczewek okulistycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa soczewek okulistycznych. Przedmiot zamówienia obejmuje również utworzenie banku soczewek na Bloku Operacyjnym Oddziału Okulistycznego. Zamawiający wymaga aby bank soczewek został utworzony w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. Bank musi zawierać soczewki wg ilości do 15,0 D po 1 soczewce,od 15,5 D do 17,5 D po 2 soczewki,od 18,0 D do 23,5 D po 4 soczewki,od 24,0 D do 26,5 D po 4 soczewki,27 D i powyżej 27,0 D po 2 soczewce danej dioptrii.Wykonawca zobowiązany będzie uzupełniać bank niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia przekazanego faksem lub pisemnie w terminie zgodnym z podanym w ofercie. Uzupełnienie banku soczewek dostawa będzie odpłatne po cenach określonych w ofercie. Przy dostawie Banku soczewek w części 1 i 2 Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia zestawu do implantacji soczewek. Zestaw do implantacji jest przedmiotem użyczenia i podlega zwrotowi po zakończeniu umowy. Dodatkowo w wymienionych pakietach razem z Bankiem Wykonawca dostarczy 1 zestaw końcówek bimanualnych do usuwania wiskoelastyku po rozszczepieniu sztucznej soczewki.Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 Zestawienie parametrów wymaganych do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2. dokumentację zawierającą dane techniczne, parametry (w języku polskim), które potwierdzają, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zawarte w Załączniku nr 1 do siwz, np. ulotki, katalogi itp. 3. deklaracje zgodności wystawiona przez wytwórcę lub certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej w obszarze wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych Dz.u. z 2010 r. , Nr 107 , poz. 679
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - jakość - 50
- 3 - termin dostawy - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o.
ul. Kraszewskiego 6
62-041 Puszczykowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital w Puszczykowie im. prof. Stefana Tytusa Dąbrowskiego Sp. z o.o. ul. Kraszewskiego 11 62-041 Puszczykowo Kancelaria Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Soczewka jednoczęściowa wraz z kartridżem do implantacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewka jednoczęściowa wraz z kartridżem do implantacji - 600 szt., szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. jakość - 50
- 3. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Soczewka jednoczęściowa wraz z kartridżem do implantacji z filtrem światła niebieskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewka jednoczęściowa wraz z kartridżem do implantacji z filtrem światła niebieskiego - 300 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. jakość - 50
- 3. termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Soczewka zwijana jednoczęściowa hydrofilna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewka zwijana jednoczęściowa hydrofilna - 450 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.73.11.10-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.