eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puckdostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego; dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatorów hematologicznych; dostawa testów paskowych do analizy chemicznej moczu wraz z dzierżawą czytnika pasków oraz dostawa laboratoryjnych wyrobów jednorazowych, drobnego sprzętu, zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi i szybkich testów, znak zp/6/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-04

Puck: dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego; dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatorów hematologicznych; dostawa testów paskowych do analizy chemicznej moczu wraz z dzierżawą czytnika pasków oraz dostawa laboratoryjnych wyrobów jednorazowych, drobnego sprzętu, zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi i szybkich testów, znak zp/6/2016
Numer ogłoszenia: 49132 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pucki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. 1 Maja 13A, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 58 673 09 12, faks 58 673 22 81.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego; dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatorów hematologicznych; dostawa testów paskowych do analizy chemicznej moczu wraz z dzierżawą czytnika pasków oraz dostawa laboratoryjnych wyrobów jednorazowych, drobnego sprzętu, zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi i szybkich testów, znak zp/6/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego (A); dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą analizatorów hematologicznych (B); dostawa testów paskowych do analizy chemicznej moczu wraz z dzierżawą czytnika pasków (C) oraz dostawa laboratoryjnych wyrobów jednorazowych, drobnego sprzętu, zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi i szybkich testów (D). Przedmiot zamówienia podzielono na 4 pakiety: I pakiet stanowi część A, B i C Do pakietu I należy nieodpłatnie dostarczyć do obsługi analizatorów laboratoryjny system informatyczny wraz z wpięciem wszystkich analizatorów znajdujących się w pracowni diagnostyki laboratoryjnej. II, III i IV pakiet stanowi część D.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1, 38.43.45.20-7, 33.69.20.00-7, 33.43.40.00-6, 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Parametry bezwzględnie wymagane dla analizatorów - załącznik nr 3 - dotyczy pakietu I - przedmiotu zamówienia A, B, C; Parametry graniczne dla zamkniętego systemu próżniowego do pobierania krwi - załącznik nr 9 - dotyczy pakietu IV przedmiotu zamówienia D; Oświadczenie - załącznik nr 6

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy lub inny równoważny. Wymagany dokument można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 - dotyczy przedmiotu zamówienia A, B, C; załącznik nr 1A - dotyczy przedmiotu zamówienia D. Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy - załącznik nr 2 - dotyczy przedmiotu zamówienia A, B, C; załącznik nr 2A - dotyczy przedmiotu zamówienia D. Oświadczenie o prawdziwości złożonych oświadczeń - załącznik nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - termin dostawy - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony przewidują, możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy pisemnym aneksem bez zwiększenia wartości przedmiotu umowy, w przypadku niezrealizowania umowy w całości w okresie o którym mowa w §8 ust.8. Dopuszcza się inne zmiany treści niniejszej umowy pod warunkiem, iż są one korzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpuck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Sekcji Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia w Pucku ul. 1 maja 13A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2016 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie Zamawiającego ul. 1-go Maja 13A, 84-100 Puck.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. sukcesywne dostawy odczynników do badań biochemicznych oraz materiałów kontrolnych, kalibratorów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego z jednostką sterującą (komputer, monitor, drukarka laserowa, ups). Szacunkowa ilość wykonywanych oznaczeń: 1 ALP 1000 2 ALAT 8000 3 ASAT 6600 4 AMYLAZA 3600 5 CK 520 6 GGT 1120 7 LDH 400 8 ALBUMINA 260 9 BIAŁKO CAŁKOWITE 500 10 BIAŁKO W MOCZU 4400 11 BILIRUBINA TOTAL m.wanadowa 3000 12 BILIRUBINA DIRECTm.wanadowa 700 13 CHOLESTEROL 8000 14 HDL DIRECT 6000 15 TG 6000 16 GLUKOZA 13200 17 KREATYNINA 12800 18 KWAS MOCZOWY 1000 19 MOCZNIK 7000 20 WAPŃ 1240 21 MAGNEZ 1320 22 FOSFOR 600 23 ŻELAZO 2200 24 RF 600 25 AS0 500 26 D-DIMERY 800 27 ETANOL 1000 28 CRP ULTRA 15000 29 NA 15000 30 K 15000 31 CL 15000 32 FERRYTYNA 400 B. sukcesywne dostawy odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów hematologicznych z zewnętrzną drukarką. Szacunkowa ilość badań CBC+5 DIFF 60000 C. sukcesywne dostawy testów paskowych do analizy chemicznej moczu wraz z dzierżawą czytnika pasków. Szacunkowa ilość badań MOCZE 30000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.50.00-0, 38.43.45.00-1, 38.43.45.20-7, 33.69.62.00-7, 38.43.40.00-6, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 2A do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 2A do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.96.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z załącznikiem nr 2A do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. termin dostawy - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.