eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wycinka, usuwanie jemioły, cięcia pielęgnacyjno - sanitarne oraz techniczne drzew metodą alpinistyczną

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-04

Gliwice: Wycinka, usuwanie jemioły, cięcia pielęgnacyjno - sanitarne oraz techniczne drzew metodą alpinistyczną
Numer ogłoszenia: 49138 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28672 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka, usuwanie jemioły, cięcia pielęgnacyjno - sanitarne oraz techniczne drzew metodą alpinistyczną.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycinki, cięć pielęgnacyjno - sanitarnych oraz technicznych drzew metodą alpinistyczną, a także usuwanie jemioły na terenie: cmentarzy komunalnych w Gliwicach, zieleni miejskiej w Gliwicach, Parku Chopina w Gliwicach. Zamówienie zostało podzielone na części: Część 1 - cmentarze komunalne Część 2 - tereny zieleni miejskiej i Park Chopina Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część zamówienia. UWAGA: Z przyczyn wyłącznie organizacyjnych z Wykonawcą składającym ofertę na część 2 zamówienia zostaną (w ramach tej części) podpisane dwie umowy: osobna umowa na tereny zielone i osobna umowa na Park Chopina z zastrzeżeniem, że w obu umowach będą obowiązywały te same ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w formularzu cenowym (załącznik nr 4). Opis przedmiotu zamówienia: Wycięcie drzew różnych gatunków i o różnej średnicy pnia, stanowiących zagrożenie dla bezpieczeństwa ludzi i mienia. Należy wziąć pod uwagę wszelkie utrudnienia wynikające z usytuowania drzew w zabudowie miejskiej jak i kolizję z napowietrzną linią energetyczną, infrastrukturą podziemną. Interwencyjne usuwanie drzew uszkodzonych między innymi zjawiskami atmosferycznymi. Wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w drzewostanie, w tym cięć pielęgnacyjno - sanitarnych, redukcyjnych i technicznych oraz awaryjne usunięcie złamanych, pękniętych lub rozszczepionych konarów drzew, stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia, usuwanie jemioły. Należy wziąć pod uwagę wszelkie utrudnienia wynikające z usytuowania drzew w zabudowie miejskiej jak i kolidowanie z linią energetyczną, itp. Wykonywanie zabiegów wycinki oraz cięć pielęgnacyjno - sanitarnych, redukcyjnych i technicznych na terenach objętych ochroną konserwatorską. W przypadku prowadzenia prac na terenach objętych ochroną konserwatorską Wykonawca powinien przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje pracowników technicznych, którzy będą prowadzić prace oraz oświadczenie przyjęcia obowiązków kierownika prac konserwatorskich. (dotyczy wyłącznie części 2 zamówienia) Zrębkowanie gałęzi oraz wywóz zrębków. Frezowanie pni wraz z wywozem wiór tylko w stopniu wskazanym przez Zamawiającego. Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Po dokonaniu odbioru drewna, teren należy doprowadzić do stanu pierwotnego - wyrównanie terenu w nieprzekraczalnym terminie 3 dni. UWAGA: W cenę za wycinkę oraz cięcia powinno być wliczone również zrębkowanie gałęzi oraz, w przypadku składania oferty na część 2 zamówienia - prace na terenach objętych ochroną konserwatorską. W cenę frezowania należy wliczyć zasypanie humusem dołów po wyfrezowaniu. Istotne warunki zamówienia: Zamawiający wymaga wykonywania prac z zachowaniem szczególnej ostrożności, aby nie zniszczyć istniejących nasadzeń, ogrodzenia, itp. Należy stosować odpowiednie zabezpieczenia, poprzez oznakowanie i wygrodzenie terenu, na którym wykonywane będą prace. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac przy użycia podnośnika mechanicznego jedynie w przypadku drzew wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu pozyskanego drewna w cenie 90 zł/m3 brutto oraz zagospodarowania go we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie, że część pozyskanego drzewa może zagospodarować na własny użytek. Odbiór drewna następuje na miejscu wycinki, w nieprzekraczalnym terminie do 3 dni od daty zgłoszenia pozyskania drewna. Drewno powinno być ułożone w stosy o wymiarach: wys. 1,05 m, dł. 1 m z jego wielokrotnością. Termin odbioru drewna jest jednoczesnym terminem odbioru prac (dopuszcza się możliwość częściowego odbioru drewna). Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania pełnej dyspozycyjności przez 24 godziny na dobę, przystąpienia do prac najpóźniej 24 godziny od otrzymania zlecenia pisemnego, faksem lub drogą mailową, na podstawie decyzji administracyjnej, będącej zezwoleniem na usunięcie przedmiotowego drzewa. W przypadku nagłej, awaryjnej sytuacji, stanowiącej zagrożenie bezpieczeństwa, w tym złamanie się drzewa lub konaru wskutek wichury lub innych zjawisk atmosferycznych, Wykonawca winien przystąpić do prac w czasie nie dłuższym niż 8 godzin po otrzymaniu od Zamawiającego informacji drogą telefoniczną, faksem lub mailem. Czas reakcji w sytuacji awaryjnej stanowi jedno z kryterium oceny ofert (patrz pkt. 18 SIWZ). Termin wykonania poszczególnych prac ustalany będzie każdorazowo i podawany na wystawianym przez Zamawiającego zleceniu. Wywozu drewna dokonywać środkami transportu o dopuszczalnej ładowności do 5 t oraz uporządkowania terenu po wykonaniu prac na danym obiekcie w nieprzekraczalnym terminie 3 dni. Wywóz drewna może nastąpić wyłącznie po protokolarnym odbiorze. Płatność za wykonane prace będzie odbywać się na koniec każdego miesiąca, bądź po zakończeniu zlecenia wykonanego na danej jednostce, na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury. Dopuszcza się możliwość potrącenia należności za drewno z faktury wystawionej przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do faktury protokół odbioru prac. Koszty składowania odpadów na wysypisku komunalnym ponosi Wykonawca. Wraz z fakturą należy dostarczyć kartę przekazania odpadów. Prace wykonywać tylko (nie dotyczy sytuacji awaryjnych) w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00, w soboty w godzinach od 7:00 do 14:00. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem certyfikat ISO.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Cmentarze komunalne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DALPINEX Damian Biber, Rycerka Dolna 281c, 34-370 Rajcza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18518,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23668,20

  • Oferta z najniższą ceną: 23668,20 / Oferta z najwyższą ceną: 23959,80

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Tereny zieleni miejskiej i Park Chopina

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. SERWIS ZIELEŃ Łukasz Konig, ul. Karola Miasrki 20, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 123611,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11221,20

  • Oferta z najniższą ceną: 11221,20 / Oferta z najwyższą ceną: 14805,72

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.