Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-11
Poznań: KONSERWACJA I SERWIS SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ TECHNICZNYCH
W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 1156, JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 3091 I W OŚRODKU SZKOLENIOWYM SIŁ POWIETRZNYCH W KIEKRZU
Numer ogłoszenia: 49147 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1156, ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 854 83 14.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blot.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA I SERWIS SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ TECHNICZNYCH W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 1156, JEDNOSTCE WOJSKOWEJ 3091 I W OŚRODKU SZKOLENIOWYM SIŁ POWIETRZNYCH W KIEKRZU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i serwis systemów zabezpieczeń technicznych: systemu sygnalizacji alarmowej i napadu, systemu telewizji dozorowej, systemu zarządzania i kontroli dostępu, w zakresie określonym w pkt 3 SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu Kod CPV wg słownika 2008: 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków określonych w punkcie 5 SIWZ nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń o których mowa w punkcie 6 SIWZ na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik 1; Wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 4; Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2; parafowany przez Wykonawcę formularz postanowień umowy i instrukcja bezpieczeństwa przemysłowego z wykorzystaniem wzoru - załącznik 3; oraz załączniki i dokumenty wymienione poniżej w treści punktu 6.3. niniejszej specyfikacji: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego; Aktualne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego trzeciego stopnia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 5. Do wykazu należy dołączyć: - aktualne licencje zabezpieczenia technicznego I stopnia dla pracowników wykonujących prace konserwacyjne i serwisowe oraz licencje zabezpieczenia technicznego II stopnia dla osób nadzorujących prace konserwacyjne i serwisowe, - aktualne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzulach min. TAJNE wraz z dokumentem potwierdzającym odbycie szkolenia podstawowego, w stosunku do pracowników konserwujących i serwisujących systemy zabezpieczeń technicznych oraz w stosunku do osób mających wgląd i wykonujących dokumentację powykonawczą,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blot.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1156, ul Silniki 1, 61-325 Poznan, pokój 204.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1156, ul Silniki 1, 61-325 Poznan, pokój 101 kancelaria jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad rozbudową drogi krajowej nr 22 na odcinku Podgaje - granica województwa.
- Usługa szkoleniowa dotyczącą przeprowadzenia dwóch cykli szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozporządzeniem w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych
- Dostawa pieczywa oraz ryb i przetworów rybnych w podziale na 2 części.
- Przetworzenie do postaci cyfrowej (digitalizacji) dokumentacji państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGiK) w podziale na cztery części.
- Zaprojektowanie i wykonanie nowego dźwigu osobowego w budynku położonym przy ul. Opolskiej 58 w Poznaniu tzw. ,,NZOZ"
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych w układzie zadaniowym
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.