To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-05
Jaktorów: Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie Gminy Jaktorów.
Numer ogłoszenia: 491514 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 452884 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaktorów, ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie, tel. 046 8564026, 8564069, faks (046) 855 21 88.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie Gminy Jaktorów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie Gminy Jaktorów. Szczegółowy zakres prac konserwacyjnych obejmuje: 1. Zapewnienie świecenia wszystkich źródeł światła objętych zamówieniem w ilości 1433 szt. opraw oświetleniowych w ustalonych godzinach np. (od zmierzchu do świtu lub z przerwą nocną tj. kontrola i regulacja ustawienia sterowników z tolerancją +/-15 min.). 2. Utrzymanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych, aby zabrudzenie lub częściowe uszkodzenie nie powodowały zmniejszenia ich sprawności, tj. m.in. systematyczne czyszczenie opraw i kloszy oświetleniowych. 3. Wymianę uszkodzonych elementów linii oświetlenia drogowego, tj. bezpieczników obwodowych, gniazd i główek bezpiecznikowych, styczników, żarówek, dławików, wyłączników zmierzchowych, przełączników czasowych, przewodów i kabli zasilających oraz innych urządzeń mających wpływ na sprawne działanie oświetlenia drogowego. 4. Naprawa zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia drogowego. 5. Wykonywanie przeglądów i oględzin linii oświetleniowych. 6. Wymianę opraw oświetlenia drogowego na nowe w ilości ok. 30 szt. (koszt zakupu nowych opraw ponosi Zamawiający). 7. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w całości z materiałów Wykonawcy (koszt zakupu materiałów i urządzeń do wykonania przedmiotu zamówienia ponosi wykonawca). 8. Całodobowa dyspozycyjność i dozór techniczny nad urządzeniami oświetleniowymi. 9. Wykonywanie wszystkich prac zgodnie z Instrukcją współpracy przy eksploatacji oświetlenia a Rejonem Energetycznym Żyrardów. 10. Bieżące odbieranie reklamacji i zgłoszeń od Zamawiającego, Pogotowia energetycznego i innych osób oraz odwrotne przekazywanie informacji o sposobie i czasie likwidacji zgłoszonych usterek lub przyczyn ich powstania w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili zgłoszenia. 11. Niezwłoczne usunięcie (do czasu następnego zapalenia się oświetlenia) awarii punktów świetlnych a w przypadku pilnych potrzeb (zagrożenie bezpieczeństwa życia lub zdrowia ludzi) nie później niż w ciągu 3 godz. od zgłoszenia. Jeżeli z przyczyn uzasadnionych technicznie nie będzie to możliwe, Wykonawca powiadomi o tym Zamawiającego podając przyczynę i niezwłoczny termin naprawy. 12. Wykonawca jest zobowiązany do utylizowania zużytych opraw we własnym zakresie, zgodnie z przepisami w zakresie Prawo Ochrony Środowiska. 13. Przed przystąpieniem do konserwacji wykonawca zobowiązany jest podać do wiadomości Rejonu Energetycznego w Żyrardowie dane o firmie oraz pracownikach, którzy prowadzić będą konserwację oświetlenia drogowego a także dostarczyć wymagane przepisami świadectwa kwalifikacyjne. 14. Zakres zamówienia nie obejmuje uszkodzeń oświetlenia ulicznego spowodowanych aktami wandalizmu, wypadkami drogowymi, siłami wyższymi. 15. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizację robót przez odpowiednio wykwalifikowanych i posiadających odpowiednie uprawnienia pracowników oraz gwarantujących poprawność i właściwą jakość wykonanych prac, będących w zakresie zamówienia. 16. Wykonawca jest zobowiązany do sprawowania nadzoru nad pracownikami wyznaczonymi do wykonywania przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca zapewni odpowiedni sprzęt i narzędzia do zgodnego z umową wykonania przedmiotu umowy. 18. Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność cywilną za wszelkie zawinione przez siebie szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszego zamówienia oraz roszczenia odszkodowawcze wynikające z prawomocnych orzeczeń sądowych, łącznie z wszelkimi wynikającymi z tego tytułu kosztami, które mogłyby być skierowane do Zamawiającego , osób upoważnionych do ich reprezentacji, pracowników i innych osób działających w imieniu Zamawiającego. 19. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 20. W przypadku stwierdzenia znacznego zniszczenia lub kradzieży elementów podlegających konserwacji, strony każdorazowo ustalą protokołem zakres oraz sposób dalszego postępowania. 21. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić całodobowy system przyjmowania reklamacji w sprawie funkcjonowania oświetlenia ulicznego pod. tel. 22. Prace konserwacyjne oświetlenia drogowego należy wykonywać bez wyłączania linii nn, stosując w szerokim zakresie technologię prac pod napięciem( PPN ) . W wyjątkowych, uzasadnionych przypadkach, wymagających wyłączenia linii, Wykonawca: 1) powiadamia RE w Żyrardowie o planowanym terminie wykonywania prac z tygodniowym wyprzedzeniem, 2) przystępuje do prac tylko po wyłączeniu przez pracowników Pogotowia Energetycznego linii nn i dopuszczeniu Wykonawcy do pracy, 3) powiadomi RE w Żyrardowie o zakończeniu prac i gotowości urządzeń do załączenia pod napięcie, 4) czas wyłączenia linii niskiego napięcia powinien wynikać z rzeczywistego czasu niezbędnego do wykonania określonych prac. 23. Strony zgodnie ustalają, że wszelkie koszty związane z wyłączeniem linii oraz dopuszczeniem do pracy w Rejonie Energetycznym w Żyrardowie ponosi Wykonawca. Każdy z wykonawców powinien dokonać wizji lokalnej w miejscu świadczenia usługi celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oceny terenu prac poniesie Wykonawca..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Święcki Andrzej Święcki, ul. Przejazdowa 27 A, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204784,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 139597,20
Oferta z najniższą ceną: 139597,20 / Oferta z najwyższą ceną: 203050,32
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.