Ogłoszenie z dnia 2011-02-10
Wrocław: Dostawa i montaż mebli na wyposażenie stanowisk Call Center dla Teleinformatycznego Centrum Kontaktu Mieszkańców
Numer ogłoszenia: 49163 - 2011; data zamieszczenia: 10.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 377215 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli na wyposażenie stanowisk Call Center dla Teleinformatycznego Centrum Kontaktu Mieszkańców.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli (min. blaty robocze, ścianki oddzielające stanowiska pracy, krzesła obrotowe) , na wyposażenie stanowisk Call Center dla Teleinformatycznego Centrum Kontaktu Mieszkańców 2. Szacunkowa ilość, rodzaj, parametry i charakterystyka techniczna zamawianych mebli została określona w SIWZ 3. Opis techniczny mebli: a) 20 stanowisk Call Center winno być łączone na zasadzie plastra miodu - przykłady rysunki: Załącznik nr 6 - Rzut Call Center, Załącznik nr 7 - Wizualizacja b) płyta meblowa musi spełniać wymogi klasy higieniczności E1 odnośnie emisji fornaldehydu; c) kolory mebli: ścianki np. - szary/popielaty, blaty biurek - np. dąb Ferrara jasny - ostateczna kolorystyka do uzgodnienia wg. potrzeb Zamawiającego. Kolorystyka mebli nie ma wpływu na cenę mebli; d) wymiary mebli podane w centymetrach mogą różnić się od podanych wymiarów: +, - 0,5 cm. 4. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Gabrieli Zapolskiej 4, w godzinach pracy Urzędu. 5. Wykonawca zapewni bezpłatną aranżację wyposażenia wnętrz Centrum. 6. Wykonawca musi udzielić 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy. Gwarancja biegnie od dnia zamontowania wyposażenia potwierdzonego protokołem odbioru. 7.Wydanie przedmiotu zamówienia i jego odbiór będzie stwierdzone protokołem odbioru, podpisanym przez upoważnionych pracowników Zamawiającego oraz Wykonawcy, bez zastrzeżeń 8.W przypadku otrzymania przedmiotu zamówienia złej jakości oraz w razie ujawnienia wad po odbiorze, Wykonawca na swój koszt dokona jego wymiany na nowy lub dokona usunięcia wad w terminie, do 1 dnia roboczego od chwili zgłoszenia. Wówczas za datę odbioru ustala się datę odbioru poprawionego przedmiotu umowy. 9. Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom Zamawiającego musi posiadać zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości (tj. atesty higieniczne/lub świadectwa lub inne równoważne dokumenty potwierdzające, zgodnie z obowiązującymi przepisami jakość produktu) dotyczące oferowanych mebli wystawione przez niezależne podmioty uprawnione do atestacji produktów:: a) na płytę meblową, która została zastosowana przy produkcji mebli - jakość płyty meblowej musi spełniać wymagania klas higieniczności E1 odnośnie emisji formaldehydu, b) na klej używany przy produkcji i montażu mebli, c) na lakier używany przy produkcji mebli, d) ocena ergonomiczna krzesła obrotowego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY "JAWOR" ZBIGNIEW ŚWIADEK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWY "JAWOR" ZBIGNIEW ŚWIADEK
- Zakład Produkcyjno - Usługowo - Handlowy JAWOR, Zbigniew Świadek, Linowiec 22, 83-200 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44599,80
Oferta z najniższą ceną: 44599,80 / Oferta z najwyższą ceną: 80598,21
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
więcej: Różne siedziska i krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.