Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-05
Międzyrzecz: Dostawa medycznych środków pomocniczych - pieluchomajtek, podkładów ginekologicznych, ubrań operacyjnych, fartuchów i serwet z włókniny .
Numer ogłoszenia: 49165 - 2010; data zamieszczenia: 05.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Konstytucji 3 Maja 35, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7428298.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa medycznych środków pomocniczych - pieluchomajtek, podkładów ginekologicznych, ubrań operacyjnych, fartuchów i serwet z włókniny ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest/ są: Sukcesywna dostawa dla potrzeb Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu medycznych środków pomocniczych w następującym asortymencie i ilościach ( rocznie ) Pakiet 1 L.p Asortyment Jednostka miary AMI AMI skali roku 1 Pieluchomajtki dla dorosłych ,rozmiar w obwodzie : 110-150 cm , o chłonności : 220 g SZT 30000rozmiar XL + 500 szt. Rozmiar L 2 Pieluchy anatomiczne ,rozmiar w obwodzie :75cm-110cm, o chłonności : 1600 g SZT 20000 3 Pieluchomajtki noworodkowe, 2 - 5 kg, o chłonności 300g , z wycięciem na pępek. Szt 8000 4 Pieluchomajtki dziecięce 12 - 25 kg, o chłonności 700g Szt 5400 5 Podkład ginekologiczny 9 x 34 , pakowany A10 szt. Dostosowany do procesu sterylizacji parowej. Szt 10000 6 Jednorazowy podkład ochronny,bibułowo foliowy perferowany co 80 cm Rolka 250 Pakiet nr 2 L.p Asortyment Jednostka miary AMI AMI skali roku 1 Serweta z włókniny 160x 210 niejałowa zielona SZT 5000 2 Serweta do osuszania rąk 80cmx60cm,jałowa Szt 3000 3 Ubranie operacyjne, niejałowe męskie z włókniny Kpl. 1000 4 Fartuch wizytacyjny, jednorazowy Szt. 5000 5 Rękaw papierowo foliowy 7,5x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 20 6 Rękaw papierowo-foliowy 10x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 20 7 Rękaw papierowo -foliowy 12x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 20 8 Rękaw papierowo-foliowy 15x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 20 9 Rękaw papierowo-foliowy 20x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 20 10 Rękaw papierowo-foliowy 25x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 20 11 Rękaw papierowo-foliowy 30x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 20 12 Rękaw papierowo-foliowy 38x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 10 13 Rękaw papierowo-foliowy 42x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 10 14 Maska jednorazowego użytku(operacyjna) Szt. 8000 15 Czapka chirurgiczna jednorazowa z fliseliny, niesterylna - męska Szt. 8000 16 Czapka chirurgiczna jednorazowa z fliseliny niesterylna - damska Szt. 8000 17 Obuwie jednorazowe z włókniny z gumką Pary 3000 18 TOREBKI FOLIOWO-PAPIEROWE PŁASKIE (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU)samoprzylepne 13x25 A`100szt. Szt. 2000 19 TOREBKI FOLIOWO-PAPIEROWE PŁASKIE (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU)20x35 A`100 szt. Szt. 2000 20 TOREBKI FOLIOWO-PAPIEROWE PŁASKIE (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU) 10x25 A`100 szt. Szt. 1000 21 TOREBKI FOLIOWO-PAPIEROWE PŁASKIE (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU) 25x40 A`100 szt. szt 500 Oferowany przez dostawcę w/w towar musi spełniać normy określone w Rejestrze Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych dopuszczonych do obrotu w Polsce - do potwierdzenia kopiami na życzenie Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8, 33.77.12.00-7, 33.19.80.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie oraz dokumenty wskazane w pkt. VII ust.1.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie oraz dokumenty wskazane w pkt. VII ust.1.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie oraz dokumenty wskazane w pkt. VII ust.1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie oraz dokumenty wskazane w pkt. VII ust.1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wynikających z art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy - Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy- Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie oraz dokumenty wskazane w pkt. VII ust.1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,, - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 - oświadczenie Oferenta, że zapoznał się z niniejszą specyfikacją i nie wnosi żadnych zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty - załącznik nr 1 - oświadczenie Oferenta , że zapoznał się z projektem umowy i nie wnosi uwag - załącznik nr 1 a . Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawniona do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem) .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzecz.spzoz.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu
ul. Konstytucji 3 Maja 35
66 - 300 Międzyrzecz
Pokój Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Międzyrzeczu ul. Konstytucji 3 Maja 35 66 - 300 Międzyrzecz Sekretariat Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 L.p Asortyment Jednostka miary AMI AMI skali roku 1 Pieluchomajtki dla dorosłych ,rozmiar w obwodzie : 110-150 cm , o chłonności : 220 g SZT 30000rozmiar XL + 500 szt. Rozmiar L 2 Pieluchy anatomiczne ,rozmiar w obwodzie :75cm-110cm, o chłonności : 1600 g SZT 20000 3 Pieluchomajtki noworodkowe, 2 - 5 kg, o chłonności 300g , z wycięciem na pępek. Szt 8000 4 Pieluchomajtki dziecięce 12 - 25 kg, o chłonności 700g Szt 5400 5 Podkład ginekologiczny 9 x 34 , pakowany A10 szt. Dostosowany do procesu sterylizacji parowej. Szt 10000 6 Jednorazowy podkład ochronny,bibułowo foliowy perferowany co 80 cm Rolka 250.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 L.p Asortyment Jednostka miary AMI AMI skali roku 1 Serweta z włókniny 160x 210 niejałowa zielona SZT 5000 2 Serweta do osuszania rąk 80cmx60cm,jałowa Szt 3000 3 Ubranie operacyjne, niejałowe męskie z włókniny Kpl. 1000 4 Fartuch wizytacyjny, jednorazowy Szt. 5000 5 Rękaw papierowo foliowy 7,5x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 20 6 Rękaw papierowo-foliowy 10x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 20 7 Rękaw papierowo -foliowy 12x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 20 8 Rękaw papierowo-foliowy 15x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 20 9 Rękaw papierowo-foliowy 20x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 20 10 Rękaw papierowo-foliowy 25x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 20 11 Rękaw papierowo-foliowy 30x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 20 12 Rękaw papierowo-foliowy 38x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 10 13 Rękaw papierowo-foliowy 42x200 (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU/FORMALDEHYD) Rolka 10 14 Maska jednorazowego użytku(operacyjna) Szt. 8000 15 Czapka chirurgiczna jednorazowa z fliseliny, niesterylna - męska Szt. 8000 16 Czapka chirurgiczna jednorazowa z fliseliny niesterylna - damska Szt. 8000 17 Obuwie jednorazowe z włókniny z gumką Pary 3000 18 TOREBKI FOLIOWO-PAPIEROWE PŁASKIE (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU)samoprzylepne 13x25 A`100szt. Szt. 2000 19 TOREBKI FOLIOWO-PAPIEROWE PŁASKIE (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU)20x35 A`100 szt. Szt. 2000 20 TOREBKI FOLIOWO-PAPIEROWE PŁASKIE (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU) 10x25 A`100 szt. Szt. 1000 21 TOREBKI FOLIOWO-PAPIEROWE PŁASKIE (WSKAŹNIK STERYLIZACJI PARA WODNA/TLENEK ETYLENU) 25x40 A`100 szt. szt 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.12.00-7, 33.19.80.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu w 2025 r.
- Usługa ubezpieczenia majątku i interesu majątkowego oraz ubezpieczenie pojazdów Gminy Międzyrzecz
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie usługi pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Budowa budynku mieszkalno-usługowego zlokalizowanego w Międzyrzeczu"
- DOSTĘP DO NOWYCH WERSJI ORAZ ŚWIADCZENIE OPIEKI SERWISOWEJ DLA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów do procesów sterylizacji
- DOSTAWA JAŁOWEJ ODZIEŻY OCHRONNEJ I RĘCZNIKÓW CHIRURGICZNYCH
- Sukcesywne dostawy papierowych artykułów higienicznych
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, prześcieradeł papierowych w rolkach, papieru czyszczącego
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
więcej: Szpitalne wyroby papierowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.