eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › dostawa produktów leczniczych (leki)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-20

POZYCJA 49173

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lublin: dostawa produktów leczniczych (leki) Publikacja nieobowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzka Przychodnia Stomatologiczna Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Zenon Kańczugowski, ul. Lubartowska 58, 20-094 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7473520, fax 081 7473520, e-mail: stomatologia@lol.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.stomatologia.lol.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów leczniczych (leki). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzka Przychodnia Stomatologiczna SP ZOZ Lublin, ul. Lubartowska 58. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa produktów leczniczych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: formularza Oferty Wykonawcy należy dołączyć następujące dokumenty: a) dokumenty / oświadczenia wymagane od wykonawców stosownie do pkt.5 ppkt 2 niniejszej specyfikacji b) kosztorys ofertowy ( załącznik nr 6) wskazujący na: - producenta przedmiotu zamówienia - dowód dopuszczenia /opis - zapotrzebowane ilości - ceny jednostkowe brutto poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - wartości usług brutto dla poszczególnych pozycji c) dowód dopuszczenia wyrobu medycznego do obrotu tj: - dowodu oznakowania wyrobu znakiem CE tj. deklarację zgodności lub certyfikat CE lub dowód zgłoszenie wyrobu oznaczonego znakiem CE do Rejestru Wyrobów Medycznych. d) oświadczenie, iż wykonawca samodzielnie wykona zamówienie lub wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców, Nie złożenie dokumentów / oświadczeń określonych w lit. a)-d) spowoduje odrzucenie oferty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Oryginalny kod CPV: 24.49.25.00 - Płyny dożylne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.25.00 - Płyny dożylne Oryginalny kod CPV: 24.45.10.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Kod CPV wg słownika 2008: 33.65.10.00 - Ogólne środki przeciwinfekcyjne do użytku ogólnoustrojowego oraz szczepionki Oryginalny kod CPV: 24.46.10.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego Kod CPV wg słownika 2008: 33.66.10.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego Oryginalny kod CPV: 24.49.24.00 - Roztwory do wstrzykiwania Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.24.00 - Roztwory do perfuzji 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 77001,67 zł netto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) W postępowaniu uczestniczyć mogą Wykonawcy, którzy: a) są uprawnieni do wykonywania przedmiotu zamówienia b) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców następować będzie w oparciu o świadczenia/dokumenty złożone zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w pkt. 2) na potwierdzenie warunków określonych w pkt. 1). Złożenie dokumentów lub oświadczeń określonych w lit. a) - f) jest obligatoryjne, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga się dostarczenia następujących dokumentów lub oświadczeń: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy w tym przedmiocie; UWAGA: dotyczy spółek cywilnych - w przypadku zaświadczenia z Urzędu Skarbowego wystawionego na każdego ze wspólników z osobna należy wskazać w zaświadczeniu numer identyfikacji podatkowej spółki; w przypadku braku numeru NIP spółki w w/w dokumencie - należy dodatkowo przedłożyć zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkiem VAT przez spółkę Dotyczy spółek jawnych - wymaga się , aby zaświadczenie z Urzędu Skarbowego wystawione było na spółkę, a nie na każdego ze wspólników z osobna; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie; e) oświadczenia złożonego w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/04, poz. 177), f) oświadczenia złożonego w trybie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/04, poz. 177).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stomatologia.lol.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: przelew, w terminie nie krótszym niż 30 dni. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 24.10.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.09.2006, godzina 14:00, Lublin, ul. Lubartowska 58.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.