Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2011-03-21
Katowice: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów, w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Srodowisko
Numer ogłoszenia: 49182 - 2011; data zamieszczenia: 21.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach, ul. Plebiscytowa 19, 40-035 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 251 80 71-51, faks 032 2510406.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów, w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Srodowisko.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2.Szczegółowy wykaz towarów oraz wymagania dotyczące ich parametrów i jakości, został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji. 3.Artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami techniczno-ilościowymi wskazanymi w załączniku nr 1 do specyfikacji. 4.Materiały muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku. 5.Dostawa materiałów do siedziby zamawiającego realizowana będzie na koszt wykonawcy. 6.Dla materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów objętych niniejszym zamówieniem wykonawca udzieli gwarancji na okres 6 miesięcy od daty odbioru materiałów przez zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie finansowane ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Srodowisko 2007-2012 w ramach Pomocy Technicznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "VECTOR" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe VECTOR Sp.z o.o., Bielska 29, 40-749 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 112205,57
Oferta z najniższą ceną: 112205,57 / Oferta z najwyższą ceną: 116071,66
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza kwot, o których mowa w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Przedmiotem zamówienia są artykuły biurowe i materiały eksploatacyjne do drukarek i faksów, a więc dostawy powszechnie dostępne, a więc dobra popularne i łatwo osiągalne, zaspokajające potrzeby wszystkich kategorii odbiorców publicznych i prywatnych, które oferuje się wszędzie, zarówno na rynku lokalnym jak i krajowym. Biorąc pod uwagę dosłowne rozumienie wyrażenia (powszechnie dostępne), należałoby rozumieć je jako dotyczące wszystkich, zaś (ustalone standardy jakościowe) można odczytywać jako typy, wzorce, rodzaje, gatunki, wyroby odpowiadające przeciętnym wymaganiom. Tym samym za pomocą tego trybu można udzielać zamówień typowych w danej branży. Chodzi tu o zamówienia typowe, co do których nie trzeba formułować jakichś szczególnych wymagań, (np. artykuły biurowe, artykuły eksploatacyjne do maszyn biurowych, itp.). W praktyce przyjmuje się, że zapytanie o cenę jest procedurą, w której udziela się zamówień o mniejszej wartości, typowych i najprostszych, a zamawiane rzeczy są w pełni porównywalne, bowiem jedynym różnicującym je czynnikiem jest cena. O powszechnej dostępności dostaw będących przedmiotem niniejszego postępowania świadczyć może duża liczba podmiotów występujących na rynku i zajmujących się dostawą art. biurowych, a także materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych, które spełniają wymogi, określone przez zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. Oczywiście wymogi te mają charakter standardowy, typowy, a nie specyficzny, wymagający indywidualnego podejścia. Standardowy charakter mają przedmiotowe materiały biurowe, a także materiały eksploatacyjne do maszyn biurowych (drukarek i faksów). W przypadku tych zamówień możemy mówić o ich typowym, standardowym charakterze, zaś najczęściej jedynym różnicującym je czynnikiem jest cena. Dostawa niniejszego zamówienia może być zrealizowana przez każdą firmę prowadzącą działalność gospodarczą w wymaganym zakresie. Na rynku lokalnym i krajowym istnieje wiele podmiotów mogących zrealizować przedmiot zamówienia w pełnym zakresie. Za prawidłowe więc należy uznać udzielenie zamówienia poprzez zapytanie o cenę na dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wymiana stolarki aluminiowej
- Kompleksowa realizacja zamówienia w zakresie rezerwacji i sprzedaży krajowych oraz zagranicznych (międzynarodowych, międzykontynentalnych) biletów lotniczych
- Rozbiórka oczyszczalni ścieków na MOP Knurów-Wschód i MOP Knurów-Zachód przy autostradzie A1 oraz na MOP Proboszczowice przy autostradzie A4 wraz z budową systemu zagospodarowania ścieków.
- Projekt i adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni Badań Translacyjnych w Okulistyce wraz z modernizacja ciągów komunikacyjnych
- WPI Wymiana instalacji wentylacyjnej na basenie w Szkole Podstawowej nr 58 w Katowicach
- Nowe bezpieczne boisko dla dzieci i młodzieży korzystającej z obiektu Rapid w ramach Budżetu Obywatelskiego w systemie "zaprojektuj wybuduj"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Warszawie
- 22.2025 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych nieregenerowanych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa tonerów, tuszy do drukarek i kserokopiarek wraz z wykonywaniem przeglądów okresowych oraz odbiorem odpadów
- Sukcesywna dostawa tuszy i tonerów na 2025 r. dla Politechniki Krakowskiej
- Utworzenie żłobka w miejscowości Lubień
- Dostawa materiałów biurowych i tonerów
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.