Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-05
Wędrzyn: Dostawa
- Część 1- tśm KTO ROSOMAK
- Część 2 - szafek narzędziowych
Numer ogłoszenia: 491986 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Skarbu Państwa podległa MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa - Część 1- tśm KTO ROSOMAK - Część 2 - szafek narzędziowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: - Część 1- dostawa tśm KTO ROSOMAK, - Część 2 - dostawa szafek narzędziowych, w ilościach i asortymencie zgodnie z formularzem cenowym (załącznik nr 2a, 2b do SIWZ). 1.Gwarancja- na okres minimum 12 miesięcy, a w przypadku udzielenia przez producenta na dłuższy okres, na okres przewidziany w karcie gwarancyjnej. a) Gwarancja rozpoczyna bieg od daty przyjęcia wyrobów przez Odbiorcę. Jeśli w momencie dostawy lub podczas eksploatacji asortyment nie spełnia parametrów technicznych opisanych w umowie - powinien on podlegać wymianie na nowy wolny od wad. b) Termin gwarancji biegnie od daty przyjęcia wyrobów przez ZAMAWIAJĄCEGO potwierdzonego podpisanym przez ODBIORCĘ Protokołem przyjęcia-przekazania. c) WYKONAWCA z tytułu udzielonej gwarancji jest obowiązany do usunięcia wady fizycznej wyrobu (usprawnienia wyrobu) lub do dostarczenia wyrobu wolnego od wad, jeżeli wady te ujawnią się w terminie gwarancji. Wady fizyczne wyrobów mogą w szczególności polegając na tym, że mają wadę zmniejszającą ich wartość lub użyteczność wynikającą z ich przeznaczenia, nie mają właściwości wymaganych przez ZAMAWIAJĄCEGO, albo jeżeli dostarczono je w stanie niezupełnym. d) Gwarancja obejmuje również wyroby i usługi nabyte u kooperantów. e) Utrata roszczeń z tytułu gwarancji nie następuje pomimo upływu terminu (okresu) gwarancji, jeżeli WYKONAWCA wadę podstępnie zataił. f) O wadzie fizycznej wyrobów ZAMAWIAJĄCY (ODBIORCA) zawiadamia bezpośrednio WYKONAWCĘ , w terminie 14 dni od daty ujawnienia wady. Formą zawiadomienia WYKONAWCY jest protokół reklamacyjny. g) W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad fizycznych w dostarczonych wyrobach WYKONAWCA zobowiązany jest do: 1)rozpatrzenia protokołu reklamacyjnego w ciągu 7 dni, licząc od daty jego otrzymania (w celu przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji dopuszcza się przesłanie protokołu reklamacyjnego faksem); 2)naprawy wadliwych wyrobów w terminie do 30 dni (na terenie RP), licząc od daty otrzymania protokołu reklamacyjnego: - usunięcia wad w dostarczonych wyrobach w miejscu, w którym zostały one ujawnione lub na własny koszt dostarczenie ich do swojej siedziby w celu ich naprawy , ponosząc koszty związane z usunięciem wad , - dostarczenia na własny koszt wyrobów wolnych od wad do miejsca, w którym wady zostały ujawnione, - przedłużenia terminu gwarancji o czas rozpatrywania reklamacji 3)wymiany wadliwych wyrobów na nowe (co najmniej tej samej klasy w przypadku modernizacji) w terminie 30 dni (na terenie RP), licząc od daty otrzymania protokołu reklamacyjnego, jeżeli nie dotrzymał terminu naprawy określonego w pkt. 2; 4)dokonania stosownych adnotacji w karcie gwarancyjnej dotyczących zakresu wykonanych napraw oraz przedłużenia terminu gwarancji albo wystawienia nowej karty gwarancyjnej na wymienione wyroby, z terminem gwarancji liczonym na nowo od daty ich dostarczenia; 5)zwrotu ZAMAWIAJĄCEMU równowartości wadliwych wyrobów powiększonej o karę umowną w wysokości 10% ich wartości brutto, jeżeli nie wykona zobowiązań wynikających z ppkt .2 i 3. 2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przypadkowej utraty lub uszkodzenia wyrobów w czasie od przyjęcia ich do naprawy do czasu przekazania wyrobów bez wad ZAMAWIAJĄCEMU ( ODBIORCY ) w miejscu ujawnienia wady. 3. W razie odmowy uznania reklamacji na piśmie WYKONAWCA powiadomi ZAMAWIAJĄCEGO o przyczynach odmowy . 4. ZAMAWIAJĄCY może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wyrobów, określone w przepisach Kodeksu cywilnego, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 5. Bieżące informowanie Zamawiającego o przeszkodach powodujących utrudnienia w wykonywaniu dostawy lub uniemożliwiające wykonanie dostawy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.51.29.30-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.FORMULARZ OFERTOWY ? wypełniony i podpisany wg wzoru Zamawiającego (Załącznik nr 1 do SIWZ ). 2.ZESTAWIENIE CENOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - wypełnione i podpisane wg wzoru Zamawiającego (Załącznik nr 2a, 2b do SIWZ ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5701
69 - 211 Wędrzyn
pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 5701 69 - 211 Wędrzyn kancelarii jawnej bud. nr 33, II piętro, pok. 211 (kancelaria czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-10.00 oraz 13.00 - 15.00)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1- tśm KTO ROSOMAK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w ilościach i asortymencie zgodnie z formularzem cenowym (załącznik nr 2a do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.51.29.30-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 - szafek narzędziowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w ilościach i asortymencie zgodnie z formularzem cenowym (załącznik nr 2b do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.00.00-8, 44.51.29.30-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów antykorozyjnych, środków do zabezpieczania gwintów, materiałów ogólnobudowlanych i sanitarnych, narzędzi i urządzeń warsztatowych, wózków paletowych i transportowych oraz baterii.
- DOSTAWA NARZĘDZI RĘCZNYCH, ELEKTRONARZĘDZI, NARZĘDZI PNEUMATYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA WARSZTATOWEGO
więcej: Narzędzia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.