Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-12
Łask: Zakup i dostawa filtrów do urządzeń
Numer ogłoszenia: 49200 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1158 , ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 43 677 05 91, faks 43 677 07 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa filtrów do urządzeń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa filtrów do urządzeń. Asortyment ilościowy zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamówienie zostało podzielone na części jak w pkt. 18. SIWZ, podział wyszczególniony został również w formularzu cenowym - załącznik nr 4 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedstawią oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia do realizacji zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedstawią oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zadania
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedstawią oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zadania
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedstawią oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 1; 2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 4; 3. Załączniki i dokumenty wymienione w treści punktu 6.3. specyfikacji
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: lub pobrać ze strony Internetowej www.32blot.wp.mil.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2014 godzina 11:00, miejsce: Przesłać na adres Jednostka Wojskowa 1158, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95 lub składać osobiscie w siedzibie Zamawiającego bud. nr 1, p.127.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Filtry do urządzeń Ford TV - 550, Holownik MB4/MB5, Holownik MHU-83.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment ilościowy zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Filtry do urządzeń, Holownik MG 1, Samodzielny wielofunkcyjny podnośnik uzbrojenia MHU-83D/E/MJ1C, Podnośnik uzbrojenia MJ1C lub MHU83D/E.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment ilościowy zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Filtry do urządzeń: Tester szczelności kabiny filtr powietrza silnika SM32T-1, Tester hydrauliczny MJ2A, Tester szczelności kabiny SM32T-1, filtr do sprężarki, Tester szczelności kabiny silnik HATZ 40065300, Tester sprawdzania szczelności kabiny AF/M32-1-AV-8, MJ2A-1 681-1 Silnik diesla, Urządzenie testujące do instalacji hydraulicznych MK3A Z50725-002- silnik elektryczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment ilościowy zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Filtry do urządzeń: Wkład filtra powietrza wlotowego sprężarki powietrza MC-2A, Silnik sprężarki MC - 2A, Sprężarka De WALT D55155.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment ilościowy zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Filtr do silnika samolotu F100 PW 229.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment ilościowy zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Filtry do urządzeń: Lampa przenośna oświetleniowa Flood Light SL1D, Klimatyzator elektroenergetyczny JO3C - D54SL, Odkurzacz specjalistyczny SV - 497ABF, Oczyszczarka kabinowa KPC-200 firmy Tepark.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment ilościowy zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego z wdrożeniem w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" dla Urzędu Miejskiego w Łasku
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
więcej: przetargi w Łasku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.