eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPN - 19/09 NA OBSŁUGĘ EKSPLOATACJI I KONSERWACJI WĘZŁA CIEPLNEGO WIELOFUNKCYJNEGO INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA I CIEPŁEJ WODY W BUDYNKU SZPITALNYM PRZY UL. WAWELSKIEJ 15 W WARSZAWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-12

Warszawa: PN - 19/09 NA OBSŁUGĘ EKSPLOATACJI I KONSERWACJI WĘZŁA CIEPLNEGO WIELOFUNKCYJNEGO INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA I CIEPŁEJ WODY W BUDYNKU SZPITALNYM PRZY UL. WAWELSKIEJ 15 W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 49207 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie , ul. W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5462312, 5462872, faks 022 5462253, 5462872.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA BADAWCZO - ROZWOJOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN - 19/09 NA OBSŁUGĘ EKSPLOATACJI I KONSERWACJI WĘZŁA CIEPLNEGO WIELOFUNKCYJNEGO INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA I CIEPŁEJ WODY W BUDYNKU SZPITALNYM PRZY UL. WAWELSKIEJ 15 W WARSZAWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PN - 19/09 NA OBSŁUGĘ EKSPLOATACJI I KONSERWACJI WĘZŁA CIEPLNEGO WIELOFUNKCYJNEGO INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA I CIEPŁEJ WODY W BUDYNKU SZPITALNYM PRZY UL. WAWELSKIEJ 15 W WARSZAWIE, POSTĘPOWANIE PROWADZONE JEST PONIŻEJ 206 000 EURO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O ZAMÓWIENIE MOGA UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ WARUNKI ZAWARTE W ART. 22 UST. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, OCENA NA PODSTAWIE ZŁOŻONYCH, WYMAGANYCH, AKTUALNYCH DOKUMNETÓW I OŚWIADCZEŃ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Oświadczenie o spełnianiu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. (Dz.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z poźn. zm.) oryginał - załącznik nr 3. d) Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 60 000,00 PLN potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga: a) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - do oferty należy dołączyć wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ. b) Stosowne dokumenty uprawniające do wykonywania określonego zakresu konserwacji w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następujących specjalnościach: hydraulicznej, mechaniki, instalacji elektrycznych, instalacji i układów automatyki, instalacji co, cw. c) wykazu usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga przedstawienia minimum 1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem i co najmniej 1/3 wartości określonej w ogłoszeniu o zamówieniu usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do SIWZ 2. Ponadto Wykonawca powinien złożyć: a) Upoważnienie do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej. b) Potwierdzenie wniesienia wadium c) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna):pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania oraz składania protestów i odwołań. Dokument pełnomocnictwa musi mieć formę wspólnego oświadczenia podmiotów tworzących (konsorcjum) i zostać podpisany przez upoważnionych reprezentantów firm składających wspólny wniosek Dokumenty, o których mowa w Rozdziale IX punkt; 1, 3a i 3b muszą być wystawione dla każdego z wykonawców składających wspólną ofertę. e) Wypełniony załącznik nr 1 i 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - CENA BRUTTO ROBOCZOGODZINY W PRZYPADKU AWARII` - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.coi.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO: UL. W. K. ROENTGENA 5, 02 - 781 WARSZAWA, SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, POKÓJ 100.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 10:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO: UL. W. K. ROENTGENA 5, 02 - 781 WARSZAWA, SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, POKÓJ 100, WEJŚCIE GŁÓWNE A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: WARTOŚĆ SZACUNKOWA NETTO 60 000,00 PLN NA OKRES 36 MIESIĘCY, KRYTERIA OCENY OFERT: 1. CENA BRUTTO 80% 2. CENA BRUTTO 1 ROBOCZOGODZINY W PRZYPADKU AWARII - 20%.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.