eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDostawa sprzêtu jednorazowego wraz z ob³o¿eniami dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Nr sprawy DZP/40PN/2012

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-12-05

Zabrze: Dostawa sprzêtu jednorazowego wraz z ob³o¿eniami dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Nr sprawy DZP/40PN/2012
Numer og³oszenia: 492252 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu , ul. M. C. Sk³odowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. ¶l±skie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.klinika-zabrze.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu jednorazowego wraz z ob³o¿eniami dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. Nr sprawy DZP/40PN/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzêtu jednorazowego wraz z ob³o¿eniami dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu na który sk³ada siê 15 Pakietów: - Pakiet nr 1 - INJEKCJE ZABIEGI HEMOSTAZA - Pakiet nr 2 - CEWNIKI ZG£ÊBNIKI WK£UCIA CENTRALNE WRAZ Z OPRZYRZ¡DOWANIEM - Pakiet nr 3 - SPECJALISTYCZNE ZG£ÊBNIKI CEWNIKI OPATRUNKI IG£Y - Pakiet nr 4 - DROBNY SPRZÊT I OCHRONA OSOBISTA - Pakiet nr 5 - SPECJALISTYCZNE OPRZYRZ¡DOWANIE SZPITALNE - Pakiet nr 6 - OPATRUNKI POJEDYNCZE I W ZESTAWACH - Pakiet nr 7 - OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE - Pakiet nr 8 - OB£O¯ENIE SPECJALISTYCZNE - Pakiet nr 9 - OB£O¯ENIE UNIWERSALNE - Pakiet nr 10 - OB£O¯ENIE DO ¯YLAKÓW - Pakiet nr 11 - OB£O¯ENIE DO LAPAROSKOPII - Pakiet nr 12 - OB£O¯ENIE SPECJALISTYCZNE II - Pakiet nr 13 - OB£O¯ENIE BARIATRYCZNE - Pakiet nr 14 - £¡CZNIK NIEMETRYCZNY DO DRENÓW - Pakiet nr 15 - OPRZYRZ¡DOWANIE SPECJALISTYCZNE DO CHRAPACZA Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ -Formularz asortymentowo-cenowy. 2. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê w postêpowaniu o¶wiadczaj±, ¿e: 1) zapewni± transport produktu do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego, 2) zaoferuj± produkty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegó³owionym w za³±czniku nr 3 do SIWZ, 3) zaoferuj± produkty z dat± wa¿no¶ci co najmniej 75% ca³kowitej daty wa¿no¶ci od daty dostawy; 4) zaoferuj± produkty bezpieczne w u¿yciu spe³niaj±ce wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679) i zawieraj±ce niezbêdne certyfikaty wymagane w Unii Europejskiej, 5) dostarcz± na ka¿de ¿±danie dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez sprzêt ¶wiadectw dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, spe³niaj±ce wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679) obowi±zuj±cych w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a wiêc posiadaj±ce wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i ¶wiadectwa ich stosowania np. Deklaracjê zgodno¶ci CE 6) w przypadku podmiotów wprowadzaj±cych na teren Rzeczypospolitej Polskiej wyroby medyczne, przeznaczone do u¿ywania na tym terytorium, wymaga siê do³±czenia do oferty dokumentu powiadomienia Prezesa Urzêdu o tym fakcie (zgodnie z art. 58 ust. 3 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2012r. (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679) 7) dostarcz± na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego karty techniczne potwierdzaj±ce zgodno¶æ parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego (GOTOWEGO produktu PO STERYLIZACJI) oraz inne dokumenty np. katalogi, foldery, karty charakterystyk itp., zgodne z wymaganiami SIWZ, w tym dla wszystkich elementów wszczepiennych (np. klipsów, protezek) dokument potwierdzaj±cy mo¿liwo¶æ pó¼niejszych badañ pacjenta technik± rezonansu magnetycznego. W razie braku dokumentów w jêzyku polskim Zamawiaj±cy wymaga dostarczenia dokumentów wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 8) w przypadku w±tpliwo¶ci co do jako¶ci zaoferowanego sprzêtu w stosunku do opisu lub instrukcji, wymaga siê dostarczenia próbek na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego 9) zaoferuj± termin p³atno¶ci do 30 dni od dnia dorêczenia prawid³owo wystawionej faktury, 10) podpisz± umowê, której wzór stanowi za³±cznik do SIWZ, 11) zaoferuj± maksymalny czas realizacji zamówieñ cito: 24 godziny, a w normalnym trybie do 72 godzin od z³o¿enia zamówienia, bez wzglêdu na warto¶æ z³o¿onego zamówienia. 12) dostawy dla zamówieñ cito je¿eli wypadaj± w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy w miejscu, do którego maj± odbywaæ siê dostawy, nast±pi± do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego w umówionym czasie realizacji, (maksymalnie 24 godzin od z³o¿enia zamówienia), a w innych przypadkach w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego. 13) Wykonawca jest zobowi±zany podaæ w ofercie nazwê producenta, nazwê handlow± i nr katalogowy produktu jaki bêdzie podany na fakturach. 14) Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ wezwania Wykonawcy na ka¿dym etapie wykonywania umowy w sprawie zamówienia publicznego do dostarczenia próbek dla zamawianego asortymentu oraz opisów w jêzyku polskim. Je¿eli opisy sporz±dzone zosta³y w jêzyku obcym, Zamawiaj±cy wymagaæ bêdzie przed³o¿enia to¿samego t³umaczenia na jêzyk polski. 15) Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w za³±czniku asortymentowo-cenowym bez wzglêdu na oferowane przez siebie wielko¶ci opakowañ..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.68.00.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.12.20-8, 33.14.13.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.14.16.24-0.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w czê¶ci III.1.a tj. posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, ocena spe³nienia warunku nast±pi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê dokumnetów i o¶wiadczeñ, o których mowa w czê¶ci IV ust. 1 pkt 4 Og³oszenia tj. koncesja, zezwolenie lub licencja na podjêcie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem publicznym je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania. Je¿eli przepisy prawa nie nak³adaj± na wykonawcê obowi±zku posiadania koncesji, licencji b±d¼ zezwolenia, zamawiaj±cy wymaga przed³o¿enia stosowanego o¶wiadczenia w tym przedmiocie

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w czê¶ci III.1.b tj. posiadania wiedzy i do¶wiadczenia; tzn. warunek rozumiany jako zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadaj±cej swoim rodzajem dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿: Pakiet nr 1 - DROBNE WYROBY MEDYCZNE - 123 500 z³; Pakiet nr 2 - DROBNE WYROBY MEDYCZNE - 35 500 z³; Pakiet nr 3 - DROBNE WYROBY MEDYCZNE - 39 000 z³; Pakiet nr 4 - DROBNY SPRZÊT MEDYCZNY - 44 500 z³; Pakiet nr 5 - DROBNE WYROBY MEDYCZNE -66 500 z³; Pakiet nr 6 - OPATRUNKI - 118 000 z³; Pakiet nr 7 - OPATRUNKI - 6 000 z³; Pakiet nr 8 - OB£O¯ENIA - 15 500 z³; Pakiet nr 9 - OB£O¯ENIA - 2 000 z³; Pakiet nr 10 - OB£O¯ENIA - 15 000 z³; Pakiet nr 11 - OB£O¯ENIA - 4 500 z³; Pakiet nr 12 - OB£O¯ENIA - 17 500 z³; Pakiet nr 13 - OB£O¯ENIA - 6 000 z³; Pakiet nr 14 - DROBNY SPRZÊT MEDYCZNY - 700 z³; Pakiet nr 15 - DROBNY SPRZÊT MEDYCZNY - 1 500 z³; ocena spe³nienia warunku nast±pi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów i o¶wiadczeñ, o których mowa w czê¶ci IV ust. 1 pkt 5 i pkt. 7 Og³oszenia, tj. pkt. 5) o¶wiadczenie do postêpowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ oraz pkt. 7) wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie nale¿y wykazaæ, co najmniej 1 dostawê, odpowiadaj±c± swoim rodzajem dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia o warto¶ci brutto nie mniej ni¿: Pakiet nr 1 - DROBNE WYROBY MEDYCZNE - 123 500 z³; Pakiet nr 2 - DROBNE WYROBY MEDYCZNE - 35 500 z³; Pakiet nr 3 - DROBNE WYROBY MEDYCZNE - 39 000 z³; Pakiet nr 4 - DROBNY SPRZÊT MEDYCZNY - 44 500 z³; Pakiet nr 5 - DROBNE WYROBY MEDYCZNE -66 500 z³; Pakiet nr 6 - OPATRUNKI - 118 000 z³; Pakiet nr 7 - OPATRUNKI - 6 000 z³; Pakiet nr 8 - OB£O¯ENIA - 15 500 z³; Pakiet nr 9 - OB£O¯ENIA - 2 000 z³; Pakiet nr 10 - OB£O¯ENIA - 15 000 z³; Pakiet nr 11 - OB£O¯ENIA - 4 500 z³; Pakiet nr 12 - OB£O¯ENIA - 17 500 z³; Pakiet nr 13 - OB£O¯ENIA - 6 000 z³; Pakiet nr 14 - DROBNY SPRZÊT MEDYCZNY - 700 z³; Pakiet nr 15 - DROBNY SPRZÊT MEDYCZNY - 1 500 z³; z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentem/dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie - zgodnie z za³±cznikiem nr 6. W przypadku sk³adania oferty na wiêcej ni¿ jedno zadanie warto¶æ brutto wykonanych dostaw przez Wykonawcê w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, nie mo¿e byæ mniejsza od sumy warto¶ci dostaw okre¶lonych przez Zamawiaj±cego dla poszczególnych zadañ, na które Wykonawca sk³ada ofertê. W przypadku Wykonawców, którzy wyka¿± w referencjach wykonane dostawy, których warto¶æ zostanie okre¶lona w walutach obcych, Wykonawca zobowi±zany jest do dokonania przeliczenia wykazanej kwoty wed³ug ¶redniego kursu NBP z ostatniego dnia roku, w którym dostawy wykonano, a w przypadku dostaw wykonanych w 2012 roku wed³ug ¶redniego kursu NBP z ostatniego dnia roboczego poprzedzaj±cego dzieñ sk³adania ofert i wpisaniu prawid³owej warto¶ci w Za³±czniku nr 6 do SIWZ

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w czê¶ci III.1.c tj. dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym, ocena spe³nienia warunku nast±pi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcê o¶wiadczenia, o którym mowa w czê¶ci IV ust. 1 pkt 5 Og³oszenia tj. o¶wiadczenie do postêpowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w czê¶ci III.1.c tj.dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ocena spe³nienia warunku nast±pi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcê o¶wiadczenia, o którym mowa w czê¶ci IV ust. 1 pkt 5 Og³oszenia tj. o¶wiadczenie do postêpowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W zakresie warunku wskazanego w czê¶ci III.1.d tj.sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn. warunek rozumiany jako posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê nie mniejsz± ni¿: Pakiet nr 1 -123 500 z³; Pakiet nr 2 -- 35 500 z³; Pakiet nr 3 -39 000 z³; Pakiet nr 4 -44 500 z³; Pakiet nr 5 -66 500 z³; Pakiet nr 6 -118 000 z³; Pakiet nr 7 -6 000 z³; Pakiet nr 8 -15 500 z³; Pakiet nr 9 -2 000 z³; Pakiet nr 10 -15 000 z³; Pakiet nr 11 -4 500 z³; Pakiet nr 12 -17 500 z³; Pakiet nr 13 -6 000 z³; Pakiet nr 14 -700 z³; Pakiet nr 15 -1 500 z³; ocena spe³nienia warunku nast±pi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów i o¶wiadczeñ, o których mowa w czê¶ci IV ust. 1 pkt 5 i pkt 8 Og³oszenia, tj. pkt 5)o¶wiadczenie do postêpowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ oraz pkt. 8) op³acona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, na kwotê nie ni¿sz± ni¿: Pakiet nr 1 -123 500 z³; Pakiet nr 2 -- 35 500 z³; Pakiet nr 3 -39 000 z³; Pakiet nr 4 -44 500 z³; Pakiet nr 5 -66 500 z³; Pakiet nr 6 -118 000 z³; Pakiet nr 7 -6 000 z³; Pakiet nr 8 -15 500 z³; Pakiet nr 9 -2 000 z³; Pakiet nr 10 -15 000 z³; Pakiet nr 11 -4 500 z³; Pakiet nr 12 -17 500 z³; Pakiet nr 13 -6 000 z³; Pakiet nr 14 -700 z³; Pakiet nr 15 -1 500 z³; W przypadku sk³adania oferty na wiêcej ni¿ jedno zadanie warto¶æ polisy Wykonawcy, nie mo¿e byæ mniejsza od sumy warto¶ci polis okre¶lonych przez Zamawiaj±cego dla poszczególnych zadañ, na które Wykonawca sk³ada ofertê.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • koncesjê, zezwolenie lub licencjê
    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • inne dokumenty

    9) w przypadku podmiotów wprowadzaj±cych na teren Rzeczypospolitej Polskiej wyroby medyczne przeznaczone do u¿ywania na tym terytorium, wymaga siê dokumentu powiadomienia Prezesa Urzêdu o tym fakcie zgodnie z art. 58 ust. 3 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2012r. (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679), 1a) Dokumenty wymagane na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego: 1) karty techniczne potwierdzaj±ce zgodno¶æ parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego (GOTOWEGO produktu PO STERYLIZACJI) oraz inne dokumenty np. katalogi, foldery, karty charakterystyk itp., zgodne z wymaganiami SIWZ, w tym dla wszystkich elementów wszczepiennych (np. klipsów, protezek) dokument potwierdzaj±cy mo¿liwo¶æ pó¼niejszych badañ pacjenta technik± rezonansu magnetycznego. W razie braku dokumentów w jêzyku polskim Zamawiaj±cy wymaga dostarczenia dokumentów wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 2) dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez sprzêt ¶wiadectw dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, spe³niaj±ce wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679) obowi±zuj±cych w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a wiêc posiadaj±ce wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i ¶wiadectwa ich stosowania np. Deklaracjê zgodno¶ci CE 3) próbki - w przypadku w±tpliwo¶ci co do jako¶ci zaoferowanego sprzêtu w stosunku do opisu lub instrukcji

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

IV. Informacje o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ Wykonawcy wraz z ofert± W celu wykazania spe³nienia przez Wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy, oraz w celu potwierdzenia, ¿e zaoferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymagania Zamawiaj±cego, Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych dokumentów 1) orygina³ lub kopia, po¶wiadczona przez Wykonawcê za zgodno¶æ z orygina³em aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru, je¶li odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy; 2) o¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu 3) o¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne albo, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu 4) koncesja, zezwolenie lub licencja na podjêcie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie objêtym zamówieniem publicznym je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania. Je¿eli przepisy prawa nie nak³adaj± na wykonawcê obowi±zku posiadania koncesji, licencji b±d¼ zezwolenia, zamawiaj±cy wymaga przed³o¿enia stosowanego o¶wiadczenia w tym przedmiocie. 5) o¶wiadczenie do postêpowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SIWZ, 6) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okoliczno¶ciach, o których mowa w z art. 24 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SIWZ, 7) wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie nale¿y wykazaæ, co najmniej 1 dostawê, odpowiadaj±c± swoim rodzajem dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia o warto¶ci brutto nie mniej ni¿: Pakiet nr 1 - DROBNE WYROBY MEDYCZNE - 123 500 z³; Pakiet nr 2 - DROBNE WYROBY MEDYCZNE - 35 500 z³; Pakiet nr 3 - DROBNE WYROBY MEDYCZNE - 39 000 z³; Pakiet nr 4 - DROBNY SPRZÊT MEDYCZNY - 44 500 z³; Pakiet nr 5 - DROBNE WYROBY MEDYCZNE -66 500 z³; Pakiet nr 6 - OPATRUNKI - 118 000 z³; Pakiet nr 7 - OPATRUNKI - 6 000 z³; Pakiet nr 8 - OB£O¯ENIA - 15 500 z³; Pakiet nr 9 - OB£O¯ENIA - 2 000 z³; Pakiet nr 10 - OB£O¯ENIA - 15 000 z³; Pakiet nr 11 - OB£O¯ENIA - 4 500 z³; Pakiet nr 12 - OB£O¯ENIA - 17 500 z³; Pakiet nr 13 - OB£O¯ENIA - 6 000 z³; Pakiet nr 14 - DROBNY SPRZÊT MEDYCZNY - 700 z³; Pakiet nr 15 - DROBNY SPRZÊT MEDYCZNY - 1 500 z³; z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentem, dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie - zgodnie z za³±cznikiem nr 6 8) op³acona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, na kwotê nie ni¿sz± ni¿: Pakiet nr 1 -123 500 z³; Pakiet nr 2 - 35 500 z³; Pakiet nr 3 -39 000 z³; Pakiet nr 4 -44 500 z³; Pakiet nr 5 -66 500 z³; Pakiet nr 6 -118 000 z³; Pakiet nr 7 -6 000 z³; Pakiet nr 8 -15 500 z³; Pakiet nr 9 -2 000 z³; Pakiet nr 10 -15 000 z³; Pakiet nr 11 -4 500 z³; Pakiet nr 12 -17 500 z³; Pakiet nr 13 -6 000 z³; Pakiet nr 14 -700 z³; Pakiet nr 15 -1 500 z³; W przypadku sk³adania oferty na wiêcej ni¿ jedno zadanie warto¶æ polisy Wykonawcy, nie mo¿e byæ mniejsza od sumy warto¶ci polis okre¶lonych przez Zamawiaj±cego dla poszczególnych zadañ, na które Wykonawca sk³ada ofertê. 9) w przypadku podmiotów wprowadzaj±cych na teren Rzeczypospolitej Polskiej wyroby medyczne przeznaczone do u¿ywania na tym terytorium, wymaga siê dokumentu powiadomienia Prezesa Urzêdu o tym fakcie zgodnie z art. 58 ust. 3 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2012r. (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679), 1a) Dokumenty wymagane na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego: 1) karty techniczne potwierdzaj±ce zgodno¶æ parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego (GOTOWEGO produktu PO STERYLIZACJI) oraz inne dokumenty np. katalogi, foldery, karty charakterystyk itp., zgodne z wymaganiami SIWZ, w tym dla wszystkich elementów wszczepiennych (np. klipsów, protezek) dokument potwierdzaj±cy mo¿liwo¶æ pó¼niejszych badañ pacjenta technik± rezonansu magnetycznego. W razie braku dokumentów w jêzyku polskim Zamawiaj±cy wymaga dostarczenia dokumentów wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 2) dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie przez sprzêt ¶wiadectw dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, spe³niaj±ce wymagania ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679) obowi±zuj±cych w Polsce jak i w Unii Europejskiej, a wiêc posiadaj±ce wszelkie wymagane prawem dopuszczenia do obrotu, atesty i ¶wiadectwa ich stosowania np. Deklaracjê zgodno¶ci CE 3) próbki - w przypadku w±tpliwo¶ci co do jako¶ci zaoferowanego sprzêtu w stosunku do opisu lub instrukcji 2. Dokumenty dodatkowe wymagane od Wykonawców sk³adaj±ce siê na ofertê: a) Za³±cznik nr 1 do SIWZ- formularz ofertowy b) Za³±cznik nr 3 do SIWZ- formularz asortymentowo-cenowy c) Za³±cznik nr 4 do SIWZ- zaakceptowany projekt umowy 3. Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powy¿ej w cz. IV pkt 1.1) niniejszego Og³oszenia sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokumenty, o których mowa w cz. IV pkt 3 zdanie 1 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w cz. IV pkt 3 zdanie 1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Dokumenty zawieraj±ce odpowiednie o¶wiadczenia powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê maj±cego siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych przed³o¿onego dokumentu. Ponadto, Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ma obowi±zek z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenia, o których mowa w cz. IV.1.2) do IV.1.5) w³±cznie i inne wymagane tre¶ci± Og³oszenia dokumenty. 4. Wymagania dodatkowe, gdy kilku wykonawców wspólnie ubiega siê o udzielenie zamówienia 1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1 powy¿ej Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelk± korespondencjê zwi±zan± z prowadzonym postêpowaniem Zamawiaj±cy bêdzie prowadzi³ wy³±cznie z ustanowionym pe³nomocnikiem. Z tego wzglêdu nale¿y w ofercie wyra¼nie wskazaæ pe³nomocnika reprezentuj±cego Wykonawców oraz podaæ adres do dorêczeñ. Zamawiaj±cy przyjmuje, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów. 3) W przypadku, kiedy ofertê sk³ada kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie za³±czniki musz± byæ podpisane przez pe³nomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4) W przypadku, kiedy kilku Wykonawców sk³ada ofertê wspólnie, do oferty nale¿y za³±czyæ: a) pe³nomocnictwo, podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli wszystkich pozosta³ych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, b) dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w cz. IV pkt 1 ppkt. 1-3), niniejszego Og³oszenia wystawione indywidualnie przez ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, c) o¶wiadczenie ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okoliczno¶ciach, o których mowa w z art. 24 ust. 1 Ustawy d) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - o¶wiadczenie z art. 22 Ustawy - Zamawiaj±cy dopuszcza, aby o¶wiadczenie to zosta³o podpisane przez nale¿ycie umocowanego pe³nomocnika wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w ich imieniu e) wspólny formularz ofertowy wraz z wszystkimi wymaganymi przez Zamawiaj±cego za³±cznikami podpisany przez ustanowionego pe³nomocnika, f) inne dokumenty wymagane przez Zamawiaj±cego. Uwaga dla Wykonawcy: Wype³niaj±c Formularz Ofertowy, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na Wykonawcê w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pe³nomocnika. 4a. Wymagania dla podmiotów, które bêd± realizowa³y czê¶æ zamówienia, na których potencja³ Wykonawca siê powo³a³ przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy: a) dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w cz. IV pkt 1 ppkt. 1-3) niniejszej SIWZ wystawione indywidualnie dla ka¿dego z podmiotów na które Wykonawca bêdzie siê powo³ywa³ przy spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu a które bêd± realizowa³y czê¶æ zamówienia publicznego, b) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okoliczno¶ciach, o których mowa w z art. 24 ust. 1 Ustawy (cz. IV pkt 1 ppkt 5) indywidualnie dla ka¿dego z podmiotów, na które Wykonawca bêdzie siê powo³ywa³ przy spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu a które bêd± realizowali czê¶æ zamówienia publicznego. 5. Dokumenty s± sk³adane w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. -Zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentu, gdy z³o¿ona kopia dokumentu bêdzie nieczytelna lub wzbudzi w±tpliwo¶æ co do jej prawdziwo¶ci. -W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na których zasobach polega Wykonawca, kopie dokumentów dotycz±cych odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów s± po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê lub te podmioty. -Dokumenty z³o¿one w jêzyku obcym sk³adane s± wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 6. O¶wiadczenia i dokumenty uzupe³niane w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, powinny potwierdzaæ spe³nianie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz spe³nianie przez oferowane dostawy wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, nie pó¼niej ni¿ w dniu w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza istotn± zmianê postanowieñ zawartych w umowie w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w razie: - gdy w toku realizacji Umowy wyst±pi± zmiany stanu prawnego uniemo¿liwiaj±ce wykonywanie Umowy na dotychczasowych warunkach, - konieczno¶ci zmiany ceny ofertowej brutto w sytuacji, gdy zmiana stawki podatku VAT bêdzie wynika³a ze zmiany przepisów prawa, a nie z zastosowania nieprawid³owej stawki podatku VAT przez Wykonawcê; - zmiany producenta oferowanego produktu, je¿eli produkt jest równowa¿ny do oferowanego w postêpowaniu przetargowym i cena zostaje podtrzymana z umowy; - braku lub niedostêpno¶ci produktu na rynku i wprowadzenia na jego miejsce nowego, ulepszonego produktu, a Wykonawca podtrzyma cenê podan± w ofercie (miêdzy innymi sytuacje przerw w dostawie, przerw w dostawie spowodowanych zastrze¿eniem co do jako¶ci zamawianego towaru, wycofanie produktu z rynku, zaprzestanie produkcji danego produktu). - zakoñczenia produkcji, zmiany producenta danego wyrobu dopuszcza siê zmianê na nowy produkt o tych samych b±d¼ lepszych parametrach jako¶ci ni¿ opisane w Za³±czniku nr 3 do SIWZ w postêpowaniu przetargowym po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie, - wyst±pienia si³y wy¿szej, której zaistnienie Wykonawca jest w stanie wykazaæ, co uniemo¿liwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ. - obni¿enie cen jednostkowych netto przez Wykonawcê i, lub Producenta; Uwaga: Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie bez zmiany umowy jedynie zmianê wielko¶ci opakowania z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w stosunku do ceny objêtej umow± Zmiana osób upowa¿nionych do reprezentacji strony (do kontaktów) wymaga pisemnego powiadomienia drugiej Strony podpisanego przez osoby upowa¿nione do reprezentacji Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika-zabrze.med.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu ul. M. Sk³odowskiej-Curie 10 41-800 Zabrze Pokój nr 2 (budynek administracji - parter).

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu ul. M. Sk³odowskiej-Curie 10 41-800 Zabrze Sekretariat Dyrekcji (budynek administracji - II piêtro).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Zastosowana numeracja w Biuletynie jest numeracj± Zamawiaj±cego zgodn± z og³oszeniem pierwotnym.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: INJEKCJE ZABIEGI HEMOSTAZA - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ -Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.68.00.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.12.20-8, 33.14.13.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.14.16.24-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: CEWNIKI ZG£ÊBNIKI WK£UCIA CENTRALNE WRAZ Z OPRZYRZ¡DOWANIEM - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ -Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.68.00.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.12.20-8, 33.14.13.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.14.16.24-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: SPECJALISTYCZNE ZG£ÊBNIKI CEWNIKI OPATRUNKI IG£Y - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ -Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.68.00.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.12.20-8, 33.14.13.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.16.42-2, 33.14.16.24-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: DROBNY SPRZÊT I OCHRONA OSOBISTA - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ -Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.68.00.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.13.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: SPECJALISTYCZNE OPRZYRZ¡DOWANIE SZPITALNE - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ -Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.68.00.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.12.20-8, 33.14.13.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.14.16.24-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: OPATRUNKI POJEDYNCZE I W ZESTAWACH - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ -Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.68.00.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7, 33.14.12.20-8, 33.14.13.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.14.16.24-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ -Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.68.00.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: OB£O¯ENIE SPECJALISTYCZNE - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ -Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.68.00.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: OB£O¯ENIE UNIWERSALNE - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ -Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.68.00.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: OB£O¯ENIE DO ¯YLAKÓW - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ -Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.68.00.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: OB£O¯ENIE DO LAPAROSKOPII - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ -Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.68.00.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: OB£O¯ENIE SPECJALISTYCZNE II - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ -Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.68.00.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: OB£O¯ENIE BARIATRYCZNE - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ -Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.68.00.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: £¡CZNIK NIEMETRYCZNY DO DRENÓW - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ -Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.68.00.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.13.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: OPRZYRZ¡DOWANIE SPECJALISTYCZNE DO CHRAPACZA - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 3 do SIWZ -Formularz asortymentowo-cenowy.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.68.00.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.