Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-29
Szczecin: Przetarg nieograniczony w zakresie dostawy i instalacji 2 sztuk UPS do zasilania sieci informatycznej w siedzibie Zachodniopomorskiego OW NFZ
Numer ogłoszenia: 492320 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia , ul. Arkońska 45, 71-470 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4251161, faks 091 4251096.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony w zakresie dostawy i instalacji 2 sztuk UPS do zasilania sieci informatycznej w siedzibie Zachodniopomorskiego OW NFZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja 2 sztuk fabrycznie nowych UPS do zasilania sieci informatycznej w siedzibie Zachodniopomorskiego OW NFZ, zgodnie z Projektem rozbudowy zasilania systemu informatycznego w siedzibie Zamawiającego, stanowiącym załącznik do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia. Jednocześnie Zamawiający oczekuje dostawy, instalacji i uruchomienia dwóch zasilaczy bezprzerwowych o mocy 40 kVA Eaton PowerWare PW 9355 w systemie pracy równoległej lub dwóch urządzeń równoważnych zapewniających współdziałanie z działającym już u Zamawiającego UPS-em Eaton PowerWare PW 9355. Wykonawca oferujący produkt równoważny jest zobligowany do dołączenia do oferty, jako osobnego dokumentu, dowodu równoważności uwzględniającego parametry techniczne, funkcjonalne, użytkowe i jakościowe. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 2-letniej gwarancji na dostarczonyi zainstalowany sprzęt i użyte materiały, przy czym na baterie zastosowane w UPS, Zamawiający wymaga 10-letniej gwarancji. Warunki serwisu gwarancyjnego są następujące: 1. zgłoszenia usterek i awarii zasilaczy będą przyjmowane telefonicznie/faksem/pocztą elektroniczną, w trybie 24/7/365, 2. przystąpienie do usunięcia awarii nastąpi w miejscu instalacji zasilaczy, w czasie do 8 godzin roboczych od chwili otrzymania zgłoszenia awarii, 3. naprawa urządzenia będzie wykonana w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili przystąpienia do naprawy. Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu zostaną załączone do oferty, przy czym Zamawiający wymaga, aby serwis wykonywany był przez autoryzowany serwis. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentu potwierdzającego autoryzację wykonawcy przez producenta na dostawę i instalację urządzeń będących przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia pozostałe po demontażu dotychczasowego systemu zasilania pozostaną w dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega również, aby prace instalacyjne i uruchomienie urządzeń odbywały się jedynie w weekendy od piątku od godz. 16.00 do poniedziałku do godz. 6.00, przy czym nie będzie możliwe wykonywanie prac przez wykonawcę w weekendy 3-5 stycznia 2014 r. i 10-12 stycznia 2014 r. z powodu przypadającego na ten czas okresu rozliczeniowego dla świadczeniodawców Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę powyższego warunku, wykonawca musi legitymować się wykonaniem 2 dostaw w zakresie dostawy i instalacji UPS o podobnych parametrach UPS wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie (o wartości dostawy nie mniejszej niż 100.000,- zł brutto każda), przy czym przynajmniej jedna z nich musi dotyczyć instalacji i uruchomienia pracy równoległej UPS-ów. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokumenty wymienione w pkt 3.) siwz, tj.: a) dokument dotyczący równoważności oferowanego sprzętu, b) dokument dotyczący szczegółowych warunków gwarancji i serwisu, c) dokument potwierdzający autoryzację wykonawcy przez producenta na dostawę i instalację sprzętu. 2. Dokument dotyczący udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, złożony być musi w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Oświadczenia wymienione w pkt 6.I ppkt 3-5 siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) przedłużenie terminu dostawy przedmiotu zamówienia maksymalnie do dnia 24 stycznia 2014 r, spowodowane trudnościami leżącymi po stronie producenta sprzętu, wykazane stosownym dokumentem, 2) zmiany terminu płatności, w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych, na termin nie dłuższy niż 30 dni od daty wystawienia faktury, 3) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 4) inne zmiany w umowie, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski OW NFZ
ul. Arkońska 45
71-470 Szczecin
pok. 219 (II piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Zachodniopomorski OW NFZ ul. Arkońska 45 71-470 Szczecin pok. 219 (II piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Termomodernizacja budynku Kapitanatu Portu Szczecin: ocieplenie ścian zewnętrznych"
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Edmunda Bałuki 21 oficyna lewa, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 17 oficyna prawa i oficyna na wprost w Szczecinie
- Budowa parkingu wraz z kanalizacją deszczową przy ul. Podbórzańskiej w Szczecinie - etap II
- Remont budynków nr 39 i 40, zlokalizowanych na ternie Składu Mosty.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie wraz z Laboratorium Drogowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy uzupełniające wyposażenia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- Dostawa baterii, żarówek, lamp, zasilaczy, przedłużaczy oraz materiałów elektrycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- "Budowa turbin wertykularnych we wskazanych lokalizacjach w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na części".
- Wykonanie linii oświetlenia zewnętrznego w gminie Lubicz w roku 2025.
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej NR 481 wraz z rozbiórką i budową obiektu inżynierskiego w m. Wola Wężykowa
- Cyberbezpieczny Urząd Gminy w Chotczy
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.