eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałaTechniczna obsługa stała w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz budynków komunalnych (mieszkalnych) oraz lokali użytkowych w mieście i gminie Biała, polegającą na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10 000,00 zł netto.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-05

Biała: Techniczna obsługa stała w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz budynków komunalnych (mieszkalnych) oraz lokali użytkowych w mieście i gminie Biała, polegającą na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10 000,00 zł netto.
Numer ogłoszenia: 492486 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biała , ul. Rynek 10/2, 48-210 Biała, woj. opolskie, tel. 77 4388542, 4388540, faks 77 4387679.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biala.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Techniczna obsługa stała w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz budynków komunalnych (mieszkalnych) oraz lokali użytkowych w mieście i gminie Biała, polegającą na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10 000,00 zł netto..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Techniczna obsługa stała w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz budynków komunalnych (mieszkalnych) w mieście i gminie Biała, polegającą na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10 000,00 zł netto. a) Techniczna obsługa stała świadczona będzie w budynkach komunalnych będących własnością Gminy Biała, b) Poprzez techniczną obsługę stałą rozumie się wykonywanie robót ogólnobudowlanych c) Przez roboty budowlane rozumie się między innymi roboty: murarsko-tynkarskie, stolarskie, malarskie, ciesielskie, szklarskie, ślusarskie, dekarskie, betoniarskie, ziemne, zduńskie, oraz należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, montażu, remoncie lub rozbiórce obiektu budowlanego d) Przez roboty instalacyjne rozumie się roboty: wod - kan (zewnętrznej i wewnętrznej), c. o, elektryczne. e) Przez awarię rozumie się: wydarzenie nagłe dotyczące uszkodzenia elementu budynku, którego wystąpienia nie można było przewidzieć a wymagające natychmiastowej naprawy. f) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. g) Prace należy wykonać zgodnie z ustaleniami Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Czas reakcji na zgłoszenie do 1,5 godz. Wskaźnik kosztów transportu 1% - 2%. Wysokość marży na zakupione przez Wykonawcę materiały 0%. Zamawiający dopuszcza wykonania części robót przez podwykonawcę. Wartość materiału użytego podczas zleconych prac rozliczona będzie na podstawie kserokopii faktur zakupu, według cen zakupu oferowanych przez bezpośredniego sprzedawcę (hurtownia, producent). Podstawę wyceny zleconych robót stanowić będą normy określone w stosownych katalogach nakładów rzeczowych KNR. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zakres zleconych prac zgodnie z dokonywanymi każdorazowo ustaleniami z Zamawiającym, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, fachowo i rzetelnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo robót, mienia i osób postronnych oraz porządek na terenie zaplecza i placu budowy po ich protokolarnym przejęciu od Zamawiającego, jeżeli wymaga tego zapewnienie bezpieczeństwa podczas ich realizacji. Wykonawca zapewnia zgodne z przepisami zabezpieczenie terenu, na którym wykonywać będzie przedmiot zamówienia oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wynikłe z nieprawidłowego zabezpieczenia miejsca wykonywanych prac. Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania terenu po zakończeniu remontu na swój koszt. Wykonawca zgłosi do odbioru przez Zamawiającego wykonany przez siebie przedmiot umowy i będzie uczestniczył w odbiorze. Wykonawca zobowiązuje się załatwić sprawy administracyjno- formalne umożliwiające prawidłowe rozpoczęcie prac, jeżeli wymagają tego stosowne przepisy. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu odbioru odbywać się będzie fakturami po zakończeniu i odbiorze robót. Do faktury Wykonawca załącza: a) kosztorys powykonawczy - przy rozliczaniu robót kosztorysami powykonawczymi należy zastosować jednostkowe ceny materiałów, które nie mogą przekroczyć średnich jednostkowych cen materiałów, publikowanych w Informacjach o cenach materiałów.. SEKOCENBUD, aktualnych w dniu odbioru. c) protokół odbioru robót potwierdzony przez obie strony. Część 2. Techniczna obsługa stała w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz lokali użytkowych w mieście i gminie Biała, polegającą na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10 000,00 zł netto. a) Techniczna obsługa stała świadczona będzie w budynkach komunalnych będących własnością Gminy Biała, b) Poprzez techniczną obsługę stałą rozumie się wykonywanie robót ogólnobudowlanych c) Przez roboty budowlane rozumie się między innymi roboty: murarsko-tynkarskie, stolarskie, malarskie, ciesielskie, szklarskie, ślusarskie, dekarskie, betoniarskie, ziemne, zduńskie, oraz należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, montażu, remoncie lub rozbiórce obiektu budowlanego d) Przez roboty instalacyjne rozumie się roboty: wod - kan (zewnętrznej i wewnętrznej), c. o, elektryczne. e) Przez awarię rozumie się: wydarzenie nagłe dotyczące uszkodzenia elementu budynku, którego wystąpienia nie można było przewidzieć a wymagające natychmiastowej naprawy. f) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. g) Prace należy wykonać zgodnie z ustaleniami Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Czas reakcji na zgłoszenie do 1,5 godz. Wskaźnik kosztów transportu 1% - 2%. Wysokość marży na zakupione przez Wykonawcę materiały 0%. Zamawiający dopuszcza wykonania części robót przez podwykonawcę. Wartość materiału użytego podczas zleconych prac rozliczona będzie na podstawie kserokopii faktur zakupu, według cen zakupu oferowanych przez bezpośredniego sprzedawcę (hurtownia, producent). Podstawę wyceny zleconych robót stanowić będą normy określone w stosownych katalogach nakładów rzeczowych KNR. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zakres zleconych prac zgodnie z dokonywanymi każdorazowo ustaleniami z Zamawiającym, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, fachowo i rzetelnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo robót, mienia i osób postronnych oraz porządek na terenie zaplecza i placu budowy po ich protokolarnym przejęciu od Zamawiającego, jeżeli wymaga tego zapewnienie bezpieczeństwa podczas ich realizacji. Wykonawca zapewnia zgodne z przepisami zabezpieczenie terenu, na którym wykonywać będzie przedmiot zamówienia oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wynikłe z nieprawidłowego zabezpieczenia miejsca wykonywanych prac. Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania terenu po zakończeniu remontu na swój koszt. Wykonawca zgłosi do odbioru przez Zamawiającego wykonany przez siebie przedmiot umowy i będzie uczestniczył w odbiorze. Wykonawca zobowiązuje się załatwić sprawy administracyjno- formalne umożliwiające prawidłowe rozpoczęcie prac, jeżeli wymagają tego stosowne przepisy. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu odbioru odbywać się będzie fakturami po zakończeniu i odbiorze robót. Do faktury Wykonawca załącza: a) kosztorys powykonawczy - przy rozliczaniu robót kosztorysami powykonawczymi należy zastosować jednostkowe ceny materiałów, które nie mogą przekroczyć średnich jednostkowych cen materiałów, publikowanych w Informacjach o cenach materiałów.. SEKOCENBUD, aktualnych w dniu odbioru. c) protokół odbioru robót potwierdzony przez obie strony..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca załączy wykaz wykonanej co najmniej jednej usługi trwającej przez okres minimum 12 miesięcy, w zakresie technicznej obsługi stałej w budynkach i na zewnątrz budynków w zasobach komunalnych oraz świadczenie usług w budynkach i na zewnątrz budynków w zasobach komunalnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert na łączną wartość 100 000, 00 zał brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości , dat wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy Wykonawca załączy wykaz, o którym wyżej mowa wraz z dokumentem potwierdzającym, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zał. Nr 1 - Formularz ofertowy Zał. nr 5 - Projekt umowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki umowy będą zgodne z warunkami określonymi w pkt. III niniejszej SIWZ, przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisami Kodeksu Cywilnego. 1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących w szczególności: a) zmiana urzędowej stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. b) wprowadzenie w życie po dniu podpisania umowy regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy. 2) Zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom 3) Oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 4. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz.759) tj. art.140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.biala.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białej Rynek 10 48-210 Biała Pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Białej Rynek 10 48-210 Biała Pokój nr 13 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Techniczna obsługa stała w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz budynków komunalnych (mieszkalnych) w mieście i gminie Biała, polegającą na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10 000,00 zł netto..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Techniczna obsługa stała świadczona będzie w budynkach komunalnych będących własnością Gminy Biała, b) Poprzez techniczną obsługę stałą rozumie się wykonywanie robót ogólnobudowlanych c) Przez roboty budowlane rozumie się między innymi roboty: murarsko-tynkarskie, stolarskie, malarskie, ciesielskie, szklarskie, ślusarskie, dekarskie, betoniarskie, ziemne, zduńskie, oraz należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, montażu, remoncie lub rozbiórce obiektu budowlanego d) Przez roboty instalacyjne rozumie się roboty: wod - kan (zewnętrznej i wewnętrznej), c. o, elektryczne. e) Przez awarię rozumie się: wydarzenie nagłe dotyczące uszkodzenia elementu budynku, którego wystąpienia nie można było przewidzieć a wymagające natychmiastowej naprawy. f) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. g) Prace należy wykonać zgodnie z ustaleniami Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Czas reakcji na zgłoszenie do 1,5 godz. Wskaźnik kosztów transportu 1% - 2%. Wysokość marży na zakupione przez Wykonawcę materiały 0%. Zamawiający dopuszcza wykonania części robót przez podwykonawcę. Wartość materiału użytego podczas zleconych prac rozliczona będzie na podstawie kserokopii faktur zakupu, według cen zakupu oferowanych przez bezpośredniego sprzedawcę (hurtownia, producent). Podstawę wyceny zleconych robót stanowić będą normy określone w stosownych katalogach nakładów rzeczowych KNR. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zakres zleconych prac zgodnie z dokonywanymi każdorazowo ustaleniami z Zamawiającym, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, fachowo i rzetelnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo robót, mienia i osób postronnych oraz porządek na terenie zaplecza i placu budowy po ich protokolarnym przejęciu od Zamawiającego, jeżeli wymaga tego zapewnienie bezpieczeństwa podczas ich realizacji. Wykonawca zapewnia zgodne z przepisami zabezpieczenie terenu, na którym wykonywać będzie przedmiot zamówienia oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wynikłe z nieprawidłowego zabezpieczenia miejsca wykonywanych prac. Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania terenu po zakończeniu remontu na swój koszt. Wykonawca zgłosi do odbioru przez Zamawiającego wykonany przez siebie przedmiot umowy i będzie uczestniczył w odbiorze. Wykonawca zobowiązuje się załatwić sprawy administracyjno- formalne umożliwiające prawidłowe rozpoczęcie prac, jeżeli wymagają tego stosowne przepisy. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu odbioru odbywać się będzie fakturami po zakończeniu i odbiorze robót. Do faktury Wykonawca załącza: a) kosztorys powykonawczy - przy rozliczaniu robót kosztorysami powykonawczymi należy zastosować jednostkowe ceny materiałów, które nie mogą przekroczyć średnich jednostkowych cen materiałów, publikowanych w Informacjach o cenach materiałów.. SEKOCENBUD, aktualnych w dniu odbioru. c) protokół odbioru robót potwierdzony przez obie strony..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Techniczna obsługa stała w zakresie robót budowlanych i instalacyjnych w budynkach i na zewnątrz lokali użytkowych w mieście i gminie Biała, polegającą na usuwaniu awarii, wykonywaniu konserwacji oraz remontów o wartości zlecenia jednorazowo nie przekraczającej kwoty 10 000,00 zł netto..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Techniczna obsługa stała świadczona będzie w budynkach komunalnych będących własnością Gminy Biała, b) Poprzez techniczną obsługę stałą rozumie się wykonywanie robót ogólnobudowlanych c) Przez roboty budowlane rozumie się między innymi roboty: murarsko-tynkarskie, stolarskie, malarskie, ciesielskie, szklarskie, ślusarskie, dekarskie, betoniarskie, ziemne, zduńskie, oraz należy przez to rozumieć budowę, a także prace polegające na przebudowie, montażu, remoncie lub rozbiórce obiektu budowlanego d) Przez roboty instalacyjne rozumie się roboty: wod - kan (zewnętrznej i wewnętrznej), c. o, elektryczne. e) Przez awarię rozumie się: wydarzenie nagłe dotyczące uszkodzenia elementu budynku, którego wystąpienia nie można było przewidzieć a wymagające natychmiastowej naprawy. f) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. g) Prace należy wykonać zgodnie z ustaleniami Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Czas reakcji na zgłoszenie do 1,5 godz. Wskaźnik kosztów transportu 1% - 2%. Wysokość marży na zakupione przez Wykonawcę materiały 0%. Zamawiający dopuszcza wykonania części robót przez podwykonawcę. Wartość materiału użytego podczas zleconych prac rozliczona będzie na podstawie kserokopii faktur zakupu, według cen zakupu oferowanych przez bezpośredniego sprzedawcę (hurtownia, producent). Podstawę wyceny zleconych robót stanowić będą normy określone w stosownych katalogach nakładów rzeczowych KNR. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zakres zleconych prac zgodnie z dokonywanymi każdorazowo ustaleniami z Zamawiającym, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, fachowo i rzetelnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo robót, mienia i osób postronnych oraz porządek na terenie zaplecza i placu budowy po ich protokolarnym przejęciu od Zamawiającego, jeżeli wymaga tego zapewnienie bezpieczeństwa podczas ich realizacji. Wykonawca zapewnia zgodne z przepisami zabezpieczenie terenu, na którym wykonywać będzie przedmiot zamówienia oraz ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wynikłe z nieprawidłowego zabezpieczenia miejsca wykonywanych prac. Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania terenu po zakończeniu remontu na swój koszt. Wykonawca zgłosi do odbioru przez Zamawiającego wykonany przez siebie przedmiot umowy i będzie uczestniczył w odbiorze. Wykonawca zobowiązuje się załatwić sprawy administracyjno- formalne umożliwiające prawidłowe rozpoczęcie prac, jeżeli wymagają tego stosowne przepisy. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu odbioru odbywać się będzie fakturami po zakończeniu i odbiorze robót. Do faktury Wykonawca załącza: a) kosztorys powykonawczy - przy rozliczaniu robót kosztorysami powykonawczymi należy zastosować jednostkowe ceny materiałów, które nie mogą przekroczyć średnich jednostkowych cen materiałów, publikowanych w Informacjach o cenach materiałów..SEKOCENBUD, aktualnych w dniu odbioru. c) protokół odbioru robót potwierdzony przez obie strony..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.