To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2017-03-22
Og³oszenie nr 49255 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.
Koszalin: Materia³y eksploatacyjne na potrzeby Centralnej Sterylizatorni
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 19766-2017
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 21914-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Miko³aja Kopernika, krajowy numer identyfikacyjny
33000629200000, ul.
ul. T. Cha³ubiñskiego
7,
75581
Koszalin, pañstwo
Polska, woj.
zachodniopomorskie, tel.
94 34 88 147, faks
94 34 88 103, e-mail
piotr@swk.med.pl
Adres strony internetowej (URL): www.swk.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Materia³y eksploatacyjne na potrzeby Centralnej Sterylizatorni
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):TP.382.17.2017 BS
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:ZADANIE NR 1 RÊKAWY PAPIEROWO - FOLIOWE 1) Rêkaw do sterylizacji bez fa³dy 50mm - 5 000 mb; 2) Rêkaw do sterylizacji bez fa³dy 75mm - 9 000 mb; 3) Rêkaw do sterylizacji bez fa³dy 100mm - 6 000 mb; 4) Rêkaw do sterylizacji bez fa³dy 120mm - 6 000 mb; 5) Rêkaw do sterylizacji bez fa³dy 150mm - 5 000 mb; 6) Rêkaw do sterylizacji bez fa³dy 200mm - 5 000 mb; 7) Rêkaw do sterylizacji bez fa³dy 250mm - 3 000 mb; 8) Rêkaw do sterylizacji bez fa³dy 300mm -320mm - 500 mb; 9) Rêkaw do sterylizacji z fa³d± 75mm - 5 000 mb; 10) Rêkaw do sterylizacji z fa³d± 100mm - 5 000 mb; 11) Rêkaw do sterylizacji z fa³d± 150mm - 6 000 mb; 12) Rêkaw do sterylizacji z fa³d± 200mm - 3 000 mb; 13) Rêkaw do sterylizacji z fa³d± 250mm - 2 000 mb; 14) Rêkaw do sterylizacji z fa³d± 320mm - 1 000 mb; ZADANIE NR 2 PAPIER KREPOWY DO STERYLIZACJI PAROWEJ 1) Papier krepowy 1000mmx1000mm /bia³y/ - 20 000 arkuszy; 2) Papier krepowy 1000mmx1000mm /zielony/ - 10 750 arkuszy; 3) Papier krepowy 750mmx X750mm /bia³y/ - 1 500 arkuszy; 4) Papier krepowy 750 mmx x 750mm /zielony/ - 1 500 arkuszy; 5) Papier krepowy 600mmx X600mm /bia³y/ - 1 500 arkuszy; 6) Papier krepowy 600 mmx x 600mm /zielony/ - 1 500 arkuszy; ZADANIE NR 3 MATERIA£Y EKSPLOATACYJNE DO STERYLIZATORA PLAZMOWEGO STERRAD 100 NX 1) Kaseta do sterylizatora plazmowego Sterrad 100NX - 5 cykli - 100 szt.; 2) Chemiczny wska¼nik paskowy - 500 szt.; 3) Test biologiczny do sterylizacji plazmowej - 660 szt.; 4) Pude³ko do utylizacji kaset - 5 szt.; 5) Rêkaw - 10cm x 70m - 280 m.; 6) Rêkaw - 15cm x 70m - 420 m.; 7) Rêkaw - 7,5cm x 70m - 210 m.; 8) Rêkaw - 20 cm x 70 m - 280 m.; 9) Rêkaw - 25cm x 70m - 350 m.; 10) Rêkaw - 35cm x 70m - 210 m.; 11) Rêkaw - 50cm x 70m - 140 m.; ZADANIE NR 4 WSKAZNIKI CHEMICZNE DO KONTROLI WSADU W PROCESIE STERYLIZACJI PAROWEJ 1) Zintegrowany test do kontroli wsadu - 5 000 szt.; 2) Przyrz±d testowy kontroli wsadów z narzêdziami okulistycznymi - 1 szt. ZADANIE NR 5 TEST DO KONTROLI SKUTECZNOSCI MYCIA W MYJNIACH DEZYNFEKTORACH 1) Test do kontroli skuteczno¶ci mycia w myjniach dezynfektorach - 4000 szt.; 2) Przyrz±d testowy kontroli procesu mycia do wska¼ników - 4 szt.; ZADANIE NR 6 OLEJ DO KONSERWACJI NARZÊDZI CHIRURGICZNYCH 1) Olej do konserwacji narzêdzi chirurgicznych - 100 szt.; ZADANIE NR 7 PRZY£BICE JEDNORAZOWE 1) Przy³bice jednorazowe chroni±ce przed parowaniem - 40 szt.; ZADANIE NR 8 PLOMBY DO ZABEZPIECZANIA KONTENERÓW DO STERYLIZACJI 1) Plomby plastikowe do zabezpieczenia zamkniêcia kontenerów ze wska¼nikiem przed nieautoryzowanym otwarciem - 5 000 szt.; ZADANIE NR 9 CZYSCIKI DO NARZÊDZI I KANA£ÓW 1) Giêtkie czy¶ciki do narzêdzi i kana³ów o bardzo ma³ym przekroju (ro¿ne d³ugo¶ci, twardo¶ci, ¶rednice); komplet zawiera 7 szt. z ró¿nych rodzajów - 6 kpl.; 2) Giêtkie mikro czy¶ciki do narzêdzi o bardzo ma³ych ¶rednicach po 4 zwoje z ka¿dego rozmiaru - 5 szt.; ZADANIE NR 10 TESTY DO KONTROLI POPRAWNEJ PRACY ZGRZEWAREK 1) Test do kontroli poprawnej pracy zgrzewarek odwzorowuj±cy typowy rêkaw papierowo - foliowy - 1 250 szt.; 2) Test do kontroli poprawnej pracy zgrzewarek odwzorowuj±cy typowe opakowanie typu tyvek- folia lub równowa¿ne - 400 szt.; ZADANIE NR 11 SZCZOTKI DO DIATERMII I USUWANIA UPORCZYWYCH ZANIECZYSZCZEÑ 1) Szczotka do diatermii - 12 szt.; 2) Szczotka do czyszczenia uporczywych zanieczyszczeñ - 12 szt.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
II.5) G³ówny Kod CPV:
33141000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZÊ¦Æ NR: 1 | NAZWA: Rêkawy papierowo - foliowe |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT23810.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 25714.80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 2 | NAZWA: Papier krepowy do sterylizacji parowej |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT21495.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 23214,60 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 3 | NAZWA: Materia³y eksploatacyjne do sterylizatora plazmowego STERRAD 100 NX |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT75949.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 84674,58 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 4 | NAZWA: Wska¼niki chemiczne do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parowej |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT13409.55 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 14536,25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 5 | NAZWA: Test do kontroli skuteczno¶ci mycia w myjniach dezynfektorach |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT5522.24 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 5970,35 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 6 | NAZWA: Olej do konserwacji narzêdzi chirurgicznych |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT2160.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 2332,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 7 | NAZWA: Przy³bice jednorazowe |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT252.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 309,96 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 8 | NAZWA: Plomby do zabezpieczania kontenerów do sterylizacji |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT850.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 918.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 9 | NAZWA: Czy¶ciki do narzêdzi i kana³ów |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT3366.31 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 4140,56 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 10 | NAZWA: Testy do kontroli poprawnej pracy zgrzewarek |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT174.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 1567,02 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 11 | NAZWA: Szczotki do diatermii i usuwania uporczywych zanieczyszczeñ |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT374.40 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 423,07 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sukcesywna dostawa p³ynów infuzyjnych do apteki szpitalnej Specjalistycznego Zespo³u Gru¼licy i Chorób P³uc w Koszalinie
- Sukcesywna dostawa opatrunków, przylepców, opatrunków specjalistycznych, pieluchomajtek, antyseptyków skórnych oraz pianki pielêgnacyjno - myj±cej na potrzeby SZGiChP w Koszalinie
- Dostawa produktów ¿ywno¶ciowych dla 7 oddzia³ów ¯³obka Miejskiego w Koszalinie na rok 2025-2026 - 10 zadañ
- "Zaprojektowanie i budowa dwóch kolumbariów w formie rotundy trzykondygnacyjnej na terenie Cmentarza Komunalnego w Koszalinie".
- Prowadzenie nadzoru archeologicznego podczas realizacji inwestycji pt.: Budowa ¶cie¿ki rowerowej w ci±gu drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Ko³obrzeg - Pyszka
- Przeprowadzenie szkoleñ zgodnie z Konwencj± STCW 78/95 dla funkcjonariuszy Stra¿y Granicznej
wiêcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.