To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-05
Warszawa: Przebudowa dworca kolejowego Opole Główne
Numer ogłoszenia: 492746 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 422882 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PKP S.A. Oddział Dworce Kolejowe, ul. Sienna 73, 00-833 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 220 90 04, faks 22 220 90 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dworca kolejowego Opole Główne.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Przebudowa dworca kolejowego Opole Główne wraz z przebudową placu przydworcowego oraz realizacją projektu zapewniającego ciągłość funkcjonowania dworca kolejowego, w zakresie określonym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 7 do SIWZ. W skład nieruchomości dworcowej położonej w Opolu przy ul. Krakowskiej 48 wchodzą: budynek dworca Wars, budynek dworca Front, budynek byłej ekspedycji towarowej, budynek byłej stołówki, budynek szaletów, szczelina OC, budynek salonu gier, plac przydworcowy oraz obiekt tymczasowy znajdujący się na terenie nieruchomości dworcowej. Zespół budynków dworca PKP jest w rejestrze zabytków województwa opolskiego wpisany decyzją nr L.dz.SVK-5340/57/90 z dnia 11.07.1990r. nr rejestru 2227/90-KsA-t.III. Nieruchomość dworcowa znajduje się na działkach: działka nr 4 obręb Opole, gmina M. Opole, działki nr 5/16, 5/18, 5/20, Obręb M Opole. Parametry techniczne budynków - bud. wejściowy: 1. wymiary: 68,92 m x 14,84 m 2. wysokość: 20,80 m 3. kubatura: 20 400 m3 4. powierzchnia użytkowa: 770 m2 5. pow. zabudowy: 847,5 m2 - bud. główny Wars: 6. wymiary: 71,35 m x 34,79 m 7. wysokość: 23,20 m 8. kubatura: 8 170 m3 9. powierzchnia użytkowa: 1 773 m2 10. pow. zabudowy: 2 122,8 m2 pow. całkowita opracowania 7 757,1m2 1. Roboty budowlane będą prowadzone przy konieczności zachowania odprawy podróżnych, z uwzględnieniem ich bezpieczeństwa oraz w sposób umożliwiający nieprzerwane korzystanie z infrastruktury kas biletowych, poczekalni, informacji, WC. 2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości oraz rękojmi w zakresie elementów i materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz robocizny na okres co najmniej 5 lat liczony od dnia ostatecznego odbioru. 3. Do obowiązków Wykonawcy, w zakresie realizacji robót w niniejszym zamówieniu, należy: a. organizacja i zagospodarowanie miejsca realizacji przedmiotu umowy wraz z zapleczem; wszelkie niezbędne zgody na dojazd do zaplecza oraz terenu robót oraz dokonanie uzgodnień w zakresie organizacji dworca tymczasowego, leżą po stronie Wykonawcy, a ich koszt należy uwzględnić w cenie ofertowej brutto przedmiotu zamówienia, b. zabezpieczenie miejsc, w których prowadzone będą roboty przed dostępem osób trzecich, c. zabezpieczenie własnym staraniem i na własny koszt terenu robót oraz dworca tymczasowego wraz ze znajdującymi się obiektami, urządzeniami i mieniem zapewnienie warunków bezpieczeństwa, a także utrzymywanie w należytym porządku i stanie technicznym terenu robót oraz drogi wykorzystywanej w celach transportowych na potrzeby budowy, d. opracowanie instrukcji przeciwpożarowej, e. zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługi w trakcie realizacji, inwentaryzację powykonawczą z planszą zbiorczą uzbrojenia wraz z docelową organizacją ruchu) wraz z inwentaryzacją powykonawczą, f. na żądanie Zamawiającego wykonywanie badań przewidzianych Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, g. w przypadku wystąpienia takiej konieczności sporządzanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu projektów organizacji ruchu na czas budowy oraz wszelkich niezbędnych, posiadających odpowiednie uzgodnienia, projektów technologicznych robót towarzyszących wymaganych przepisami, Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych a ich koszt należy uwzględnić w cenie ofertowej, h. zgłaszanie konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych. Zgłoszeń tych Wykonawca dokonuje do Zamawiającego i Inspektora Nadzoru nad robotami. i. wykonanie oznakowania tymczasowego robót, utrzymanie go przez cały okres realizacji zamówienia, a także do jego demontażu po zakończeniu robót, j. utrzymanie w okresie trwania robót budowlanych, tymczasowych obiektów dworcowych w zakresie konserwacji i eksploatacji, k. zapewnienie stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względów bezpieczeństwa zgodnie z zatwierdzoną tymczasową organizacją ruchu, l. zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymanie w należytym stanie estetycznym ogrodzenia i obiektów tymczasowych budowy, m. przygotowanie i umieszczenie w widocznym miejscu na okres realizacji robót informacji wizualnej obiektu dworca po jego przebudowie o wielkości nie mniejszej niż 2x3 m. w formie uzgodnionej z Zamawiającym, n. zapewnienie prawidłowego i bezpiecznego dostępu do peronów i lokali mieszkalnych w trakcie trwania robót budowlanych, o. uporządkowanie terenu budowy oraz zaplecza budowy po zakończeniu robót; p. dokonanie na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, instalacji oraz dróg, q. niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na prawidłowe lub terminowe wykonanie przedmiotu umowy. r. wykonywanie wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót oraz wynikających z dostępu do miejsca robót, s. zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ustawy Prawo budowlane), t. w przypadku wystąpienia takiej konieczności, zapewnienie pracy w soboty, niedziele i święta oraz w porze nocnej; u. zapewnienie odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, v. zapewnienie odmiennej odzieży dla wszystkich pracowników głównego wykonawcy oraz odmiennej odzieży dla wszystkich ewentualnych podwykonawców znajdujących się na terenie budowy w sposób zapewniający ich wizualnie łatwą identyfikację (np. nazwa firmy na kamizelce pracowników). w. wbudowywanie materiałów odpowiadających, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, x. uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, pozwolenia na użytkowanie. y. wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu, 4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami sztuki budowlanej mającymi zastosowanie przy wykonywaniu robót oraz wymaganiami SIWZ i umowy. 5. Wykonawca odpowiada za doprowadzenie własnym staraniem i na własny koszt energii elektrycznej i wody do placu budowy w celu realizacji robót oraz poniesienie kosztów zużycia tych mediów w okresie realizacji robót, wynikające z ustaleń poczynionych z właścicielami mediów. Wykonanie instalacji wodociągowej, elektrycznej, teletechnicznej w dworcu tymczasowym wraz z podłączeniem w nim odpowiednich urządzeń. Na potrzeby inwestycji istnieje możliwość podpisania umowy ze spółką PKP Energetyka S.A. na dostawę energii elektrycznej, a na dostawę wody z PKP S.A. Oddział Dworce Kolejowe, 6. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje robót wykończeniowych w pomieszczeniach budynku przeznaczonego na cele komercyjne (standard developerski, zgodnie z zapisami w dokumentacji projektowej). 7. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonych ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.). 8. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji materiałów rozbiórkowych tj. wszelkich materiałów, urządzeń, elementów konstrukcji czy wyposażenia budynku powstałych w wyniku prac rozbiórkowych, wyburzeniowych itp. Materiały, które decyzją inspektora Nadzoru nie będą podlegać utylizacji Wykonawca zobligowany jest do składu w miejscu przez niego wskazanym i wywiezienia ich przed terminem zakończenia wykonania przedmiotu umowy. 9. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia istniejących urządzeń (np.: tablic, monitoringu, itp) wskazanych przez Inspektora Nadzoru lub pełnomocnego przedstawiciela Zamawiającego w sposób umożliwiający ponowne ich uruchomienie i funkcjonowanie po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Wszystkie uszkodzenia i/lub wady nieruchomości przyległych do przedmiotu zamówienia nie zauważone przy przekazywaniu przedmiotu zamówienia, a stwierdzone w trakcie i po jego wykonaniu Wykonawca na koszt własny naprawi/dokona poprawek - zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i uzyska akceptacje zamawiającego. 11. Wykonawca może wprowadzić zmiany w stosunku do projektu wykonawczego jedynie przy użyciu równoważnych produktów, nie gorszych jakościowo niż zaprojektowane dopiero po uzgodnieniu rozwiązania technicznego i jego zaakceptowania przez projektanta i Zamawiającego. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest równocześnie wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik Nr 4.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.33.12.21 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 95.52.00.00 - 95.52.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Budobratex sp. z o.o., ul. T.Kościuszki 39, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12165681,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13897915,29
Oferta z najniższą ceną: 13897915,29 / Oferta z najwyższą ceną: 25891500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.