eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneDruk oraz skład Katalogu Zima dla projektu pt. Tatry Wspólnie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-17

Zakopane: Druk oraz skład Katalogu Zima dla projektu pt. Tatry Wspólnie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013
Numer ogłoszenia: 49286 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21644 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Promocji Zakopanego, ul. Gen. Galicy 8, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 18 20 66 950, faks 18 20 666 56.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk oraz skład Katalogu Zima dla projektu pt. Tatry Wspólnie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) jako: główny przedmiot zamówienia: 79800000-2 usługi drukowania i powiązane oraz przedmiot zamówienia uzupełniający: 79822000-2 usługi składu, 79823000-9 usługi drukowania i dostawy, polegające na druku oraz składzie Katalogu Zima dla Biura Promocji Zakopanego ul. Gen. Galicy 8, 34-500 Zakopane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa wg zestawienia przedstawionego poniżej w punkcie 3.2. przedmiotowej SIWZ: 3.2. Zadaniem Wykonawcy jest: - Druk oraz skład Katalogu Zima Tatry Wspólnie - Dostawa do siedziby Zamawiającego, Druk powinien być wykonany na maszynie ze zintegrowaną kontrolą densytometryczną kolorystyki druku. Druk rastrem stochastycznym lub hybrydowym min 350 dpi. Formy drukowe wykonane na urządzeniu CtP, winny zawierać kalibrację przyrostu punktu do maszyny drukującej. Parametry techniczne katalogu: Format: DL w układzie pionowym Papier okładka: kreda lakierowana dwustronnie połysk, gramatura min: 200g CMYK 4/4 Papier środek: kreda połysk, gramatura min. 100 g CMYK 4/4 Zszycie: zeszytowe płaskie dwie zszywki Ilość stron: - Okładka: 6 stron, jedno (1) skrzydełko zgodnie z projektem Katalogu - Środek: 24 stron zgodnie z projektem Katalogu Nakład: 24 tys. szt. Język: polsko-słowacko-angielski..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Tatry Wspólnie projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska -Republika Słowacka 2007-2013 - Miejsca realizacji: Polska - Miasto Zakopane - Miejsca realizacji: Słowacja - Liptov - Termin realizacji projektu: od 01.04.2011 roku do 30.11.2012 roku, - Wartość projektu - 339 323,86 (EUR)...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STUDIO WiG Honek, ul. Planty 16c/18, 25-502 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11758,80

  • Oferta z najniższą ceną: 11758,80 / Oferta z najwyższą ceną: 29520,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.