Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-29
Hrubieszów: Dostawy mięsa, wędlin, konserw i drobiu
Numer ogłoszenia: 492888 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Hrubieszowie , ul. Nowa 64, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6966915, faks 084 6963354.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Służby Więziennej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy mięsa, wędlin, konserw i drobiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa, wędlin, konserw i drobiu zgrupowanych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) 151 w asortymencie i ilości przedstawionej poniżej Część 1 1.Mięso wieprzowe - łopatka bk, w stanie mrożonym, w opakowaniach od 2 do 2,5 kg, kod CPV 15113000-3, ilośc4500 kg,2 Mięso wołowe bk z udźca w stanie mrożonym, w opakowaniach od 1 do 1,5 kg, kod CPV 15111100-0, ilość 150 kg, 3. Ozór wołowy w stanie mrożonym, w opakowaniach od 1 do 1,5 kg kod CPV 15111100-0, ilość 250kg.,4. Wątroba wieprzowa, świeża, nie mrożona kod CPV 15114000-0 ilość 1600 kg., 5. Słonina bez skóry w stanie mrożonym, w opakowaniach od 2 do 2,5 kg kod CPV 15131400-9 ilość 120 kg., 6. Serca wieprzowe, świeże, nie mrożone kos CPV 15114000-0 ilość 1600 kg. Część 2 1. Kiełbasa zwyczajna, hermetycznie pakowana kod CPV 15131130-5 ilość 2600 kg.,2. Kiełbasa serdelki wieprzowe kod CPV 15131130-5 ilość 1300kg., 3. Pieczeń wieprzowa kod CPV 15131130-5 ilość 1300 kg. Część 3 1. Mielonka typu konserwa turystyczna o wadze jednostkowej 300g kod CPV 15131000-5 ilość 2600kg.,2. Pasztet mazowiecki - konserwa o wadze jednostkowej -300g kod CPV 15131310-1 ilość 1300 kg. Część 4 Ćwiartka kurczaka tylna, mrożona w opakowaniach od 2 do 3 kg kod CPV 15112100-7 ilość 5600kg. Część 5 1. Pasztetowa drobiowa w osłonie sztucznej kod CPV 15131135-0 ilość 1300kg., 2. Mielonka drobiowa w bloku kod CPV 15131135-0 ilość 4000 kg.,3. Parówki drobiowe gazowo lub hermetycznie pakowane kod CPV 15131135-0 ilość 1500kg., 4. Mortadela drobiowa kod CPV 15131135-0 ilość 3000kg.,5. Pieczeń drobiowa kod CPV 15131135-0 ilość 1300 kg.,6. Szynka drobiowa kod CPV 15131135-0 ilość 180kg.,7. Polędwica drobiowa kod CPV 15131135-0 ilość 180kg.,8. Serdelki drobiowe gazowo lub hermetycznie pakowane kod CPV 15131135-0 ilość 1700kg.,9. Baleron z indyka kod CPV 15131135-0 ilość 180kg. II II.Wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia1) Każdy produkt wytwarzany będzie zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywienia i żywności oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie. 2) Każdy produkt realizowany będzie zgodnie z normami jakościowymi GHP, GMP lub systemem HACCP; 3) Każdy dostarczony produkt winien być I klasy, zgodny z Polską Normą. 4) Na każde żądanie zamawiającego wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi, itp.III.Cechy jakościowe dyskwalifikujące przedmiot zamówienia:1) obce posmaki, 2) zapachy,3) nalot pleśni,4) fragmenty obcych ciał. IV.Wymagania dotyczące opakowania Każde opakowanie musi obligatoryjnie zawierać następujące dane: 1) nazwę środka spożywczego, 2) dane dotyczące składników występujących w środku spożywczym, 3) datę minimalnej trwałości albo termin przydatności do spożycia, 4) dane identyfikujące producenta środka spożywczego, 5) zawartość netto lub liczbę sztuk środka spożywczego w opakowaniu, 6) warunki przechowywania, w przypadku gdy jego jakość zależy od warunków przechowywania, 7) oznaczenie partii produkcji, 8) klasę jakości handlowej. V.Wymagania stawiane Wykonawcy.W trakcie trwania umowy Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt realizacji przedmiotu zamówienia w tym za przebieg, jakość i terminowe wykonanie dostaw.VI.Realizacja dostaw.Dostawy będą realizowane codziennie od poniedziałku do piątku do godziny 12:30, w ilościach i asortymencie uzgodnionym przez zamawiającego z dostawcą z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem. Transport dostaw zapewnia Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie po uzgodnieniu z Wykonawcą prawo do korekty zamówionych ilości poszczególnych produktów w zależności od bieżących potrzeb.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3, 15.11.11.10-0, 15.11.40.00-0, 15.13.11.30-5, 15.13.10.00-5, 15.13.13.10-1, 15.13.15.00-0, 15.13.11.35-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
złożenie oświadczenia załącznik nr 3 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Hrubieszowie, 22-500 Hrubieszów, ul. Nowa 64.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny w Hrubieszowie, 22-500 Hrubieszów ul. Nowa 64, sekretariat pokój 212 A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mięso wieprzowe - łopatka bk, w stanie mrożonym, w opakowaniach od 2 do 2,5 kg, kod CPV 15113000-3, ilośc4500 kg,2 Mięso wołowe bk z udźca w stanie mrożonym, w opakowaniach od 1 do 1,5 kg, kod CPV 15111100-0, ilość 150 kg, 3. Ozór wołowy w stanie mrożonym, w opakowaniach od 1 do 1,5 kg kod CPV 15111100-0, ilość 250kg.,4. Wątroba wieprzowa, świeża, nie mrożona kod CPV 15114000-0 ilość 1600 kg., 5. Słonina bez skóry w stanie mrożonym, w opakowaniach od 2 do 2,5 kg kod CPV 15131400-9 ilość 120 kg., 6. Serca wieprzowe, świeże, nie mrożone kos CPV 15114000-0 ilość 1600 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.40.00-0, 15.13.14.00-9, 15.11.40.00-0, 15.11.11.00-0, 15.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kiełbasa zwyczajna, hermetycznie pakowana kod CPV 15131130-5 ilość 2600 kg.,2. Kiełbasa serdelki wieprzowe kod CPV 15131130-5 ilość 1300kg., 3. Pieczeń wieprzowa kod CPV 15131130-5 ilość 1300 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mielonka typu konserwa turystyczna o wadze jednostkowej 300g kod CPV 15131000-5 ilość 2600kg.,2. Pasztet mazowiecki - konserwa o wadze jednostkowej -300g kod CPV 15131310-1 ilość 1300 kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.10.00-5, 15.13.13.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mięso drobiowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ćwiartka kurczaka tylna, mrożona w opakowaniach od 2 do 3 kg kod CPV 15112100-7 ilość 5600kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.15.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wędliny drobiowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pasztetowa drobiowa w osłonie sztucznej kod CPV 15131135-0 ilość 1300kg., 2. Mielonka drobiowa w bloku kod CPV 15131135-0 ilość 4000 kg.,3. Parówki drobiowe gazowo lub hermetycznie pakowane kod CPV 15131135-0 ilość 1500kg., 4. Mortadela drobiowa kod CPV 15131135-0 ilość 3000kg.,5. Pieczeń drobiowa kod CPV 15131135-0 ilość 1300 kg.,6. Szynka drobiowa kod CPV 15131135-0 ilość 180kg.,7. Polędwica drobiowa kod CPV 15131135-0 ilość 180kg.,8. Serdelki drobiowe gazowo lub hermetycznie pakowane kod CPV 15131135-0 ilość 1700kg.,9. Baleron z indyka kod CPV 15131135-0 ilość 180kg..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Zakup samochodu ciężarowego typu wywrotka wraz z osprzętem pługopiaskarki na potrzeby zimowego i letniego utrzymania dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Hrubieszowie
- Dostawa kruszywa przeznaczonego do remontów dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- "Remont pomieszczeń budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Hrubieszowie w celu podniesienia gotowości operacyjno-bojowej jednostki."
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Łojewie"
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworznie w roku 2025.
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 im. Armii Krajowej w Gostyninie
więcej: Wołowina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.