To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-05
Sanok: Roboty remontowe i wykończeniowe w budynku obsługi oczyszczalni ścieków w Trepczy
Numer ogłoszenia: 492938 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 443846 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 59, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4647800, faks 013 4648862.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe i wykończeniowe w budynku obsługi oczyszczalni ścieków w Trepczy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane składające się na remont i wykończenie pomieszczeń budynku obsługi oczyszczalni ścieków w Trepczy. Zamówienie obejmuje wykonienie: Nadproża stalowe z wykuciem otworów, Wykonanie i uzupełnienie tynków wewnętrznych, Licowanie ścian płytkami z obudową pionów płyta G-K, Malowanie olejne ścian ze szpachlowaniem, Malowanie emulsyjne ścian gładzią gipsową, Malowanie emulsyjne sufitów z przygotowaniem powierzchni, Posadzki z płytek gresowych z warstwą wyrównawczą i cokolikiem, Okładziny schodów z płytek gresowych, Podłoga techniczna, Posadzka cementowa wykończona żywicą epoksydową, Konstrukcje z B-25 wraz z izolacją, Zbrojenie konstrukcji, Podokienniki: - wewnętrzne z konglomeratów, zewnętrzne z blachy powlekanej, Ściany z bloczków gr. 24cm z betonu komórkowego, Wymiana drzwi powietrzno-szczelnych, Obudowa przenośnika ślimakowego ze stali nierdzewnej, Wymiana drzwi do pomieszczeń sanitarnych, Konstrukcje z B-10 wraz z izolacją.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest częścią projektu Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Sanok finansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w perspektywie 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Inżynieria Rzeszów S.A., ul. Podkarpacka 59a, 35-082 rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 279657,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 287593,85
Oferta z najniższą ceną: 287593,85 / Oferta z najwyższą ceną: 287593,85
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1. W trakcie realizacji robót budowlanych w ramach Kontraktu W1 - Przebudowa Oczyszczalni Ścieków w Trepczy Wykonawca zgłosił zastrzeżenia co do zakresu wykończenia pomieszczeń budynku obsługi oczyszczalni ścieków. Dokumentacja projektowa przewidywała jedynie ograniczony zakres prac remontowych w tym obiekcie podczas gdy faktyczny stan pomieszczeń wskazywał na znaczne zużycie będące wynikiem normalnej eksploatacji. W zawiązku z powyższym podjęto decyzję o udzieleniu zamówienia uzupełniającego w trybie art. 67 ust.1 pkt.6 2. Zamówienie uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe. 3. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 22.06.2011 r. po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w treści ogłoszenia o zamówieniu podstawowym, które zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 30.11.2010 r. pod numerem 2010-S/232-354806. 5. Szacunkowa wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 279.657,63 PLN netto, natomiast skumulowana wartość zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego wynosi 397.658,38 PLN netto co stanowi 0,62% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. 6. Zgodnie z art.67 ust.1 pkt.6 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, możliwe jest udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenie zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Obsługa Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Pisarowcach
- Dostawa produktu leczniczego - Remdesivir dla SPZOZ w Sanoku
- Wykonanie usługi dezynfekcji i doczyszczenia (po zamknięciu basenu) w Centrum Rehabilitacji i Sportu w Sanoku - basen wewnętrzny
- Ulucz - koncepcja i wykonanie systemu pożarowego, antywłamaniowego oraz monitoringu wizyjnego z przyłączem elektrycznym
- Remont sanitariatu M na 3 piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Sanoku ul. Rynek 1
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.