Ogłoszenie z dnia 2009-03-12
Wronki: DOSTAWY SOI, POMIDORÓW MROŻONYCH, KLUSEK Z MIĘSEM, KOPYTEK ORAZ LECZO.
Numer ogłoszenia: 49299 - 2009; data zamieszczenia: 12.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Partyzantów 1, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 067 2545000, faks 067 2545015.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowosci prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY SOI, POMIDORÓW MROŻONYCH, KLUSEK Z MIĘSEM, KOPYTEK ORAZ LECZO..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Granulat sojowy o wymiarach 4mm (opakowanie do 2kg, zbiorcze do 20 kg) - zapotrzebowanie na okres 36 miesięcy: 1980 kg 2. Kostka sojowa o wymiarach 20x20mm (opakowanie do 1kg, zbiorcze do 20 kg)- zapotrzebowanie na okres 36 miesięcy: 1440,0 kg 3. Kluski z mięsem -gramatura 1 szt. 30-40g.(opakowanie do 30 kg- zapotrzebowanie na okres 36 miesięcy: 23472,0 kg 4. Kopytka mrożone -gramatura 1 szt. 5-15g.(opakowanie do 30 kg- zapotrzebowanie na okres 36 miesięcy: 7560,0 kg 5. Leczo pieczarkowe (opakowanie do 4,5 kg)- zapotrzebowanie na okres 36 miesięcy: 2268,0 kg 6. Pomidor mrożony (opakowanie do 30 kg)- zapotrzebowanie na okres 36 miesięcy: 8280,0 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.11.00 - Makaron niegotowany 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone 15.89.40.00 - Przetworzone produkty spożywcze 15.33.11.70 - Warzywa mrożone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium w pieniądzu należy wpłacić do dnia 31.03.2009r. do godziny 11:00 w wysokości 6 000 zł na rachunek: NBP Oddział Okręgowy Poznań 57 1010 1469 0014 6913 9120 0000.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium oraz dołaczenie do oferty wymaganych dokumentów. 1)Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a następnie ocenione zgodnie z kryteriami i warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2)W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nie odrzuconych, wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert (najniższa cena)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagana zawartość składanych ofert: spis treści, wypełniony formularz ofertowy (ściśle wg załączonego wzoru -zał. 02 ub na załączonym druku), aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub ksero potwierdzone za zgodność z oryginałem zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, oświadczenie Wykonawcy (na załączonym druku) o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust.1 ustawy (zał nr 04), oświadczenie Wykonawcy (na załączonym druku), że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1,2 ustawy (zał nr 05), Upoważnienie -w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestrującym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach (zał nr 06), informacja o numerze rachunku bankowego (zał. nr 07). dowód wniesienia wadium 2). Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy lub odrzucenie oferty. 3). Wykonawca może załączyć do oferty inne dokumenty, które jego zdaniem spełniają warunki stawiane przez ustawę i Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednak Zamawiający może odrzucić każdy z tych dokumentów, jeżeli nie spełni on warunków zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny we Wronkach, ul. Partyzantów 1, 64-510 Wronki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny we Wronkach, ul. Partyzantów 1, 64-510 Wronki, pokój nr 5- sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WRONEK
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Przedszkola nr 7 im. Kazimierza Przerwy-Tetmajera w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. J. Korczaka, ul. Kryńskiego 12 w Łukowie w roku szkolnym 2024/2025
- "DOSTAWY PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH I MLECZARSKICH W II PÓŁROCZU ROKU 2024"
- "Dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na części dla Przedszkola Nr 1 w Ustrzykach Dolnych".
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Wolborzu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Wolborzu
więcej: Warzywa mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.