eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › Usługa odwadniania osadów ściekowych czynnych i nadmiernych o zwartości 1,0 % - 5,0 % suchej masy osadu na wejściu do pompy osadu wg potrzeb zamawiającego w ilości do 6000 m3 na obiekcie Oczyszczalni Ścieków w Stargardzie Szczecińskim.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-01

Stargard Szczeciński: Usługa odwadniania osadów ściekowych czynnych i nadmiernych o zwartości 1,0 % - 5,0 % suchej masy osadu na wejściu do pompy osadu wg potrzeb zamawiającego w ilości do 6000 m3 na obiekcie Oczyszczalni Ścieków w Stargardzie Szczecińskim.
Numer ogłoszenia: 49309 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5771274, faks 091 5772128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odwadniania osadów ściekowych czynnych i nadmiernych o zwartości 1,0 % - 5,0 % suchej masy osadu na wejściu do pompy osadu wg potrzeb zamawiającego w ilości do 6000 m3 na obiekcie Oczyszczalni Ścieków w Stargardzie Szczecińskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I Zamówienie obejmuje: Usługę odwadniania osadów ściekowych czynnych i nadmiernych o zwartości 1,0 % - 5 % suchej masy osadu na wejściu do pompy osadu wg potrzeb zamawiającego w ilości do 6000 m3 na obiekcie Oczyszczalni Ścieków w Stargardzie Szczecińskim. WARUNKI REALIZACJI USŁUGI: 1.Usługa odwadniania osadów ściekowych kompleksowa. 2.Materiały do odwadniania (polielektrolit) i inne środki chemiczne niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia procesu odwadniania osadu we własnym zakresie. 3.Sucha masa osadu na wyjściu z urządzenia minimum 19 %. 4.Transport urządzenia do odwadniania z niezbędnym osprzętem we własnym zakresie. 5.Zamawiający zapewnia media do wykonania usługi tzn. energie elektryczną i wodę. 6.Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z warunkami zawartymi w formularzu ofertowym, 7.Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do pobierania prób odwodnionego osadu, celem wykonania badania na zawartość suchej masy osadu odwodnionego. 8.Zleceniodawca zastrzega sobie prawo do przerwania realizacji usługi przez Wykonawcę w przypadku stwierdzenia braku osadu ściekowego na obiekcie Oczyszczalni Ścieków. 9.W przypadku stwierdzenia po badaniu laboratoryjnym, iż nie dotrzymane są warunki umowy, Zleceniodawca zastrzega sobie prawo przerwania dalszej realizacji usługi i obciążenia Wykonawcy karami umownymi. 10.Wykonawca przystąpi do realizacji przedmiotu w ciągu 7 dni od telefonicznego zgłoszenia potwierdzonego pismem. II Inne wymagania dotyczące zamówienia: 1.Wykonawca ma podać kwotę za odwodnienie 1 m3 osadu na wejściu do pompy osadu. 2.Wykonawca za zgodą Zamawiającego, może przechować sprzęt niezbędny do realizacji usługi na terenie Oczyszczalni Ścieków. 3.Wykonawca zapewni stałą dyspozycyjność do realizacji usługi, na zasadach określonych w siwz. III WARUNKI PŁATNOŚCI: 1. Za usługę Wykonawca wystawi fakturę VAT. 2.Zamawiający ureguluje należność w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 3.Podstawą wystawienia faktury będzie zatwierdzenie przez Mistrza Oczyszczalni /lub osobę zastępującą/ przedłożonego przez Wykonawcę zestawienia wykonanej usługi będącej przedmiotem umowy. Zestawienie zbiorcze obejmujące wykonanie usługi Wykonawca przedłoży do ostatniego dnia roboczego miesiąca. 4.Płatność zostanie zrealizowana przelewem na konto Wykonawcy podane na fakturze..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie do 20 % procent zamówień uzupełniających.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.38.00 - Usługi obróbki osadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz 2 wykonanych usług - odwadniania osadów ściekowych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest - krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłaconą polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na sumę co najmniej 100 000,00 zł (ważnej co najmniej na okres związania ofertą).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: ul. Stefana Okrzei 6 ; 73-110 Stargard Szczeciński; Dział Zaopatrzenia, cena 20 złotych brutto..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 14:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: ul. Stefana Okrzei 6 ; 73-110 Stargard Szczeciński;sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.