Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-29
Katowice: Dostawa różnych artykułów spożywczych
Znak sprawy: D/Kw-220/3/ZP/13
Numer ogłoszenia: 493166 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Katowicach , ul. Mikołowska 10a, 40-067 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2084567, faks 32 2512931.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Więziennictwo.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa różnych artykułów spożywczych Znak sprawy: D/Kw-220/3/ZP/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W KATOWICACH. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Aresztu Śledczego w Katowicach: 1. Część 1 - Artykuły nabiałowe i tłuszcze jadalne. 2. Część 2 - Artykuły spożywcze. 3. Część 3 - Konserwy mięsne, pasztety drobiowe. 4. Część 4 - Konserwy rybne. 5. Część 5 - Ryby mrożone, przetwory rybne. 6. Część 6 - Warzywa przetworzone - kiszonki. 7. Część 7 - Jaja spożywcze. Wykaz artykułów spożywczych: Część 1: Artykuły nabiałowe i tłuszcze jadalne: L.p, Nazwa artykułu, Szacunkowa roczna ilość, Kod CPV: 1. Mleko w proszku granulowane, odtłuszczone (opakowanie od 5 do 25 kg). 800 kg, 15511700-0. 2. Serek topiony* - opakowanie jednostkowe 0,1 kg.1305 kg, 15542200-1 3. Serek homogenizowany naturalny - opakowanie jednostkowe do 0,150kg. Termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy. 2200 kg. 15551000-5 4. Serek kanapkowy naturalny do smarowania - opakowanie jednostkowe do 0,150kg. Termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy. 310 kg. 15551000-5. 5. Ser twarogowy chudy - opakowanie jednostkowe do 0,250 kg. Termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy. 2650 kg. 15542100-0. 6. Serek typu fromage - opakowanie jednostkowe do 0,100kg. Termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy. 840 kg. 15551000-5. 7. Ser żółty twardy* (ser typu gouda, edamski, podlaski lub zamojski) - opakowanie, blok do 5kg. 870 kg. 15544000-3. 8. Serek ziarnisty - opakowanie jednostkowe do 0,150kg. Termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy. 440 kg. 15545000-0. 9. Jogurt owocowy - opakowanie jednostkowe do 0,150kg. Termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy. 210 kg. 15551320-4. 10. Jogurt naturalny - opakowanie jednostkowe do do 0,200kg. Termin przydatności do spożycia min. 10 dni od daty dostawy. 230 kg. 15551310-1. 11. Śmietana 12% - opakowanie jednostkowe do 1 litra. Termin przydatności do spożycia min. 21 dni od daty dostawy. 275 l. 15512000-0. 12. Margaryna roślinna do smarowania pieczywa - opakowanie jednostkowe 0,200- 0,250kg, Zawartość tłuszczu nie więcej niż 60%. 6620 kg. 15431000-8. 13. Olej roślinny - opakowanie jednostkowe od 1 - 5 litrów. 635 l. 15411100-3. Część 2: Artykuły spożywcze: L.p, Nazwa artykułu, Szacunkowa roczna ilość, Kod CPV: 1. Dżem owocowy, opak. jednostkowe 25g. 160kg. 15332290-2. 2. Miód pszczeli naturalny - opak. jednostkowe 25g. 100kg. 15831600-8. 3. Dżem owocowy, opakowanie - wiaderka do 15kg. 1300kg. 15332290-3. 4. Powidła śliwkowe, opakowanie - wiaderka do 15kg. 1200kg. 15332200-6. 5. Marmolada wieloowocowa twarda, opakowanie - wiaderka do 15kg. 1250kg. 15332290-3. 6. Groszek konserwowy kl. I, opak. puszka od 0,4 do 5 kg. 400kg. 15331400-1. 7. Papryka konserwowa w zalewie - opak. puszki lub słoje, waga netto po odcieku min. 45%wagi. 600kg. 15331500-2. 8. Koncentrat pomidorowy 30%, opak. puszka do 5 kg. 1200kg. 15331427-6. 9. Mieszanka warzyw suszonych - minimum 5 składnikowa (m.in. seler, pietruszka, marchew, cebula, por), opak. do 10 kg. 500kg. 03212000-0. 10. Fasola biała Jaś, opak. do 50 kg. 1800kg. 15331131-4. 11. Groch obłuskany, opak. do 50 kg. 1400kg. 15331132-1. 12. Krajanka sojowa, opak. do 20 kg. 150kg. 15331137-6. 13. Kotlety sojowe (schabowe), opak do 20 kg. 180kg. 15331137-6. 14. Granulat sojowy, opak. do 20 kg. 70kg. 15331137-6. 15. Herbata granulowana, opakowania do 25 kg. 180kg. 15863000-5. 16. Kawa zbożowa, opakowania do 25 kg. 160kg. 15860000-4. 17. Musztarda, opak. jednostkowe 1 kg. 200kg. 15871250-1. 18. Majonez 25kg. 15871273-8. 19. Pieprz czarny mielony. 70kg. 15872100-2. 20. Majeranek - przyprawa. 15kg. 15870000-7. 21. Liść laurowy. 5kg. 15870000-7. 22. Ziele angielskie ziarno. 10kg. 15870000-7. 23. Papryka słodka mielona. 20kg. 15870000-7. 24. Czosnek mielony. 70kg. 15870000-7. 25. Koperek suszony. 12kg. 15870000-7. 26. Przyprawa uniwersalna w proszku typu jarzynka lub równoważna. 90kg. 15870000-7. 27. Sól jodowana paczkowana po 1kg. 1400kg. 15872400-5. 28. Przyprawa w płynie typu magi w opakowaniach do 2l. 800l. 15870000-7. 29. Ocet spirytusowy 10 %, opak. jednostkowe 1l. 140l. 15871100-5. 30. Przyprawa do mięs w proszku. 20kg. 170,00. 15872200-3. 31. Przyprawa do bigosu w proszku. 10kg. 15872200-3. 32. Kminek przyprawa. 2,5kg. 15870000-7. 33. Syrop wysoko słodzony. 300l. 15831500-7. 34. Kwasek cytrynowy. 5,5kg. 15870000-7. 35. Bulion drobiowy, opak. do 20 kg. 950kg. 15891500-5. 36. Sos grzybowy w proszku, opak. do 20 kg. 50kg. 15871260-4. 37. Sos pieczeniowy w proszku, opak. do 20 kg. 70kg. 15871260-4. 38. Sos boloński w proszku, opak. do 20 kg. 120kg. 15871260-4. 39. Sos myśliwski w proszku - opak. do 20 kg. 75kg. 15871260-4. 40. Zupa w proszku - barszcz biały, opak. do 20 kg. 300kg. 15891400-4. 41. Żurek śląski - zakwas w płynie do 1l. 900l. 15891000-0. Część 3: Konserwy mięsne, pasztety drobiowe: L.p, Nazwa artykułu, Szacunkowa roczna ilość, Kod CPV: 1. Konserwa mięsna, opak. puszka z otwieraczem lub alupac, waga jednostkowa - do 330g. 600,60kg. 15131000-5. 2. Konserwa wieprzowa typu mielonka lub przysmak, opak. alupac, waga jednostkowa do 130g. 721,50kg. 15131000-5. 3. Pasztet drobiowy w opakowaniu alupac o wadze jednostkowej do 130g. 1105kg. 15131320-4. Część 4: Konserwy rybne: L.p, Nazwa artykułu, Szacunkowa roczna ilość, Kod CPV: 1. Konserwa - sałatka rybna typu Neptun lub równoważna z otwieraczem - waga jednostkowa do 330g. 495kg. 15241200-1. 2. Konserwa - paprykarz szczeciński z otwieraczem - waga jednostkowa do 330g. 693kg. 15221000-3. 3. Konserwa - szprot w sosie pomidorowym z otwieraczem - waga jednostkowa do 330g 363kg. 15234000-7. Część 5: Ryby mrożone, przetwory rybne: L.p, Nazwa artykułu, Szacunkowa roczna ilość, Kod CPV: 1. Płaty śledziowe ala matias w wiaderkach. 400kg. 15241200-1. 2. Ryba mrożona - filet z mintaja mrożony - w technologii shatterpack (SHP) w opakowaniach kartonowych. 300kg. 15221000-3. 3. Kotlet rybny mrożony - produkt garmażeryjny, panierowany, skład ryby min. 40%. 550kg. 15240000-2. Część 6: Warzywa przetworzone - kiszonki: L.p, Nazwa artykułu, Szacunkowa roczna ilość, Kod CPV: 1. Kapusta kiszona opak. beczki zamykane - pojemność do 120kg. 6000kg. 15331142-4. 2. Ogórki kiszone opak. beczki zamykane - pojemność do 120kg. 4000kg. 15331000-7. Część 7: Jaja spożywcze: L.p, Nazwa artykułu, Szacunkowa roczna ilość, Kod CPV: 1. Jaja konsumpcyjne - klasa świeżości - A, kategoria wagowa L. 55000Szt. 03142500-3. 3.1. Wymagania wspólne stawiane Wykonawcy - dotyczy wszystkich części postępowania. 3.1.1.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonego asortymentu, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.1.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3.1.3.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 3.1.4.Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3.1.5.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.1.6.Zamawiający informuje, że Wykonawca przy dostarczaniu towarów winien uwzględnić wymiary bramy wjazdowej na teren jednostki. Brama wjazdowa na teren Aresztu Śledczego w Katowicach posiada wymiary: wys.: 3,63m, szer.: 3,10m. Długość śluzy wjazdowej wynosi ok. 7 m Przedmiot zamówienia w/wym winien spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywnością, terminu przuydatności do spożycia, a w szczególności: 1. Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Nr 171 poz. 1225), wraz z przepisami wykonawczymi. 2. Ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych. (Dz. U. z 2005 r. Nr 187, poz. 1577 ze zm.). Uwaga: Podane szacunkowe roczne ilości artykułów spożywczych określone we wszystkich częściach przedmiotu zamówienia są zbliżone do planowanych potrzeb. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw. Zamawiający zastrzega prawo zmian ilościowych dostaw pomiędzy pozycjami w przedmiocie zamówienia z zastrzeżeniem, iż wartość umowy nie ulegnie zmianie. Dostawa na koszt dostawcy do magazynu żywnościowego Aresztu Śledczego w Katowicach bez pobierania dodatkowych opłat. Środek transportu musi odpowiadać obowiązującym przepisami warunkom sanitarnym. Zamawiający będzie żądał przy każdej dostawie wystawionego handlowego dokumentu identyfikacyjnego. Harmonogram dostaw: Dla części 1 - jeden raz w tygodniu. Dla części 2 - jeden raz w miesiącu. Dla części 3 - jeden raz w miesiącu. Dla części 4 - jeden raz w miesiącu. Dla części 5 - do trzech razy w miesiącu. Dla części 6 - do dwóch razy w miesiącu. Dla części 7 - do czterech razy w miesiącu. Dostawy artykułów spożywczych winny odbywać się w godz. 8:00 - 10:30. Zamawiający zastrzega, iż wjazd do jednostki będzie odbywał się bez zbędnej zwłoki, jednakże czas wjazdu pojazdu Dostawcy może być ograniczony względami bezpieczeństwa jednostki penitencjarnej, co w konsekwencji może wydłużyć czas oczekiwania na wjazd na jej teren. Wykonawca dostarczy i rozładuje przedmiot zamówienia na wskazane przez zamawiającego miejsce na terenie Aresztu Śledczego w Katowicach przy ul. Mikołowskiej 10a - magazyn żywnościowy. Dostawy artykułów spożywczych będą się odbywać po uprzednim telefonicznym, faksowym lub mailowym zamówieniu składanym z dwudniowym wyprzedzeniem..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.20.00-0, 03.14.25.00-3, 15.13.10.00-5, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp oraz spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp i określone w pkt 3 niniejszego rozdziału. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale 7 SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, a w szczególności posiadają: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (obowiązkowo oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) np. aktualny odpis z rejestru przedsiębiorców (tzw. KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarcze Zamawiający uzna, że warunek został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument określony w pkt. 7 lit. b.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Katowicach ul. Mikołowska 10a, 40-067 Katowice..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Areszt Śledczy w Katowicach, ul. Mikołowska 10a, 40-067 Katowice, Pokój nr 33 - Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Zakup umundurowania dla pracowników Służby Ochrony Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- Dostawa wyposażenia do pracowni transportu drogowego w postaci symulatora jazdy ciężarówką wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn.: ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start"
- Modernizacja istniejącego układu instalacji wentylacji i klimatyzacji laboratorium Banku Tkanek zlokalizowanego w budynku "E" Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach
- Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Tysiąclecia
- ZAKUP 4 SZTUK KAMIZELEK KULOODPORNYCH DLA POTRZEB PAŃSTWOWEJ STRAŻY ŁOWIECKIEJ W KATOWICACH ORAZ 8 SZTUK KAMIZELEK TAKTYCZNYCH WRAZ Z WKŁADAMI BALISTYCZNYMI KLASY ODPORNOŚCI III+.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy świeżych warzyw i owoców dla potrzeb kuchni Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawa warzyw i owoców (42)
- Sukcesywna dostawa artykułów zbożowych, skrobiowych, przemiału ziarna oraz makaronu na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 3 części
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Dostawa produktów spożywczych
- Sukcesywna Dostawa Żywności
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.