eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa sprzêtu komputerowego dla Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku - nr sprawyDK/DZ/3412/79/13.

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2013-11-29

Bia³ystok: Dostawa sprzêtu komputerowego dla Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku - nr sprawy: DK/DZ/3412/79/13.
Numer og³oszenia: 493172 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 207049 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarz±d Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu komputerowego dla Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku - nr sprawy: DK/DZ/3412/79/13..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzêtu komputerowego dla Zarz±du Mienia Komunalnego w Bia³ymstoku. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ podany w za³±czniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Przez u¿ycie w opisie przedmiotu zamówienia symboli lub nazw w³asnych nale¿y rozumieæ, ¿e Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty równowa¿nej o parametrach i w³a¶ciwo¶ciach takich samych b±d¼ lepszych ni¿ okre¶lono w SIWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza stosowanie terminologii (nazw i skrótów) angielskiej przy opisie oferowanego sprzêtu (np. RAM, DVD, HDD, cache itp.). Wykonawca powo³uj±c siê na rozwi±zania równowa¿ne zobowi±zany jest do wykazania równowa¿no¶ci w swojej ofercie poprzez do³±czenie stosownych opisów, specyfikacji technicznych itp. 3. Sprzêt winien mieæ zapewnione poni¿sze warunki serwisu gwarancyjnego: a) czas przybycia serwisu na miejsce awarii nastêpnego dnia roboczego od dnia zg³oszenia awarii, w godzinach 7:30-15:30; b) termin naprawy - w ci±gu 14 dni od zg³oszenia awarii; c) powiadomienie o ewentualnej awarii nast±pi telefonicznie i zostanie potwierdzone faksem na wskazane przez Wykonawcê numery lub na adres e-mailowy, o którym mowa w § 12 ust. 7 wzoru umowy; d) wszystkie naprawy odbywaæ siê bêd± u zamawiaj±cego; w przypadku konieczno¶ci napraw poza siedzib± zamawiaj±cego, wykonawca dostarczy na ¿±danie u¿ytkownika na czas naprawy sprzêt zastêpczy, o parametrach nie gorszych ni¿ sprzêt uszkodzony, dyski zostaj± u Zamawiaj±cego; e) wykonawca dokona nieodp³atnie naprawy gwarancyjnej lub wymieni wadliwy sprzêt na nowy o parametrach nie gorszych ni¿ sprzêt uszkodzony. Dyski w razie uszkodzenia zostaj± u Zamawiaj±cego; f) okres gwarancji ulega przed³u¿eniu o czas napraw, g) okres gwarancji biegnie na nowo dla sprzêtu (elementu) wymienionego. 4. Oferowany sprzêt musi byæ fabrycznie nowy (nieu¿ywany), najwy¿szej jako¶ci, spe³niaj±cy wymogi bezpieczeñstwa, warunki normowe oraz zgodno¶ci z dyrektywami LVD i EMC i posiadaj±cy oznaczenie CE. Odpowiednie dokumenty: kserokopie certyfikatów po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em lub deklaracje zgodno¶ci, wykonawca przeka¿e zamawiaj±cemu przed podpisaniem umowy. 5. Wykonawca zobowi±zuje siê do przyjêcia zu¿ytego sprzêtu w ilo¶ci nie wiêkszej ni¿ sprzedawany nowy sprzêt zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zu¿ytym sprzêcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2005 r. Nr 180, poz. 1495)..

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.20.00 - Sprzêt peryferyjny 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.60.00 - Ró¿ny sprzêt komputerowy 32.42.20.00 - Elementy sk³adowe sieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gêbka Spó³ka Jawna, ul. Ko¶ciuszki 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 125853,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 126075,00

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 126075,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 144586,50

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.