Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-11
Warszawa: Modernizacja bloku żywieniowego Przedszkola Nr 181 przy ul. Pruszyńskiego 5 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 49319 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, ul. Przybyszewskiego 70/72, 01-824 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8651935, fax 022 8644857.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja bloku żywieniowego Przedszkola Nr 181 przy ul. Pruszyńskiego 5 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont połączony z przebudową istniejącego bloku żywienia w Przedszkolu nr 181 przy ul. Pruszyńskiego 5. Blok żywieniowy jest samodzielnym zespołem przystosowanym do żywienia około 100 dzieci dziennie i zajmuje północną część budynku na trzech kondygnacjach. Zakres przebudowy przewiduje zmianę układu technologicznego kuchni, z czego wynika konieczność wymiany instalacji wod.-kan., wentylacji mechanicznej, c. o., gazowej i elektrycznej, przebudowy pomieszczeń i dźwigu bloku żywieniowego. Wykonanie i odbiór robót będą się odbywały w oparciu o: a)dokumentację projektową, b)specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót; c)dokumenty, o których mowa w art.30 ustawy - Prawo zamówień publicznych;
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655) a także zamawiający wymaga, aby wykonawca: 1. a) wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno zamówienie w zakresie wykonania robót budowlanych wykończeniowych w budynku w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej, o wartości zamówienia co najmniej 500.000,00 zł brutto, poparte dokumentem potwierdzającym, że zlecone roboty zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły ostatecznego odbioru robót). 1. b) skierował do nadzorowania robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia: kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierowników robót branżowych z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych, którzy są wpisani na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, w oparciu o ustawę z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia / w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 przywołanej ustawy. 2) dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu, poparty dokumentami świadczącymi o ich należytym wykonaniu - warunek opisany w Sekcji III. 2. 1. lit.a); 4) Wykaz osób skierowanych do nadzoru wraz z kopiami uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach opisanych Sekcji III. 2. 1. lit. b) - warunek udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany m.st.Warszawy, ul.Schroegera 90 pok.5. ( wersja papierowa -cena 83,00 zł plus ewentualne koszty przesyłki)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany m.st.Warszawy, ul.Schroegera 90 pok.5..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 samochodów dla Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 2 w Warszawie
- 683/2024 Remont pomieszczeń biurowych siedziby Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy przy ul. Trakt Lubelski 355 w Warszawie.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy i remontu pomieszczenia dla służb FIS
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych oraz pozostawanie w gotowości do udzielania świadczeń w zakresie czynności zawodowych perfuzjonisty w Klinice Kardiochirurgii i Transplantologii
- Zakup usług wsparcia dla elementów infrastruktury teleinformatycznej - serwis pogwarancyjny
- Usługa ochrony fizycznej obiektu, osób, mienia i terenu siedziby Ośrodka Rozwoju Edukacji (...).
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa żłobka gminnego w Iłży
- "Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 4 w Gliwicach. Oddziały Przedszkolne.(2)"
- "Budowa żłobka miejskiego wraz z wyposażeniem"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.